1min. väittely poliisin kanssa ei sakkoja
Tuli männäviikolla mielenkiintoinen keskustelutuokio Salolaisen polliisipartion kanssa, kun kaupungissa jakeluajoa suoritin. Paikkana oli yksikaistainen Vilhonkatu cityn sydämessä ja tarkoitus oli toimittaa paikalliselle firmalle 300kilonen lava jotain elintärkeää tavaraa. Firman "takaovi" kun oli kadun puolella, niin luonnollisesti autokin oli korttelin sille puolelle saatava. 10metristä autoa kun ei henkilöautoparkkiin tietenkään saanut, niin valitsin tyhjänä olevan taksiasematolpan, missä oli pysäköintikieltomerkki. Katu oli jäätävä vapaaksi jotta autot pääsisivät ohitse. Juuri kun olen hyppäämässä ulos, niin maija pysähtyy viereen ja tukkii koko kadun. Seuraa sananvaihto
tyhmempi
konstaapeli vs.
kyrpä
W
tk: Tiedäksä poika, että se taksitolppa ja siinä on pysäköintikielto?
kw: Juu tiedän ja mulla on tavaralähetys tuohon firmaan #osoittaa sormella#.
tk: Taksikuskit suuttuu jos jätät auton siihen.
kw: suuttuu ne teidän autostakin. Se kun tukkii koko liikenteen tällä hetkellä. Olisin jo lähdössä todenäköisesti jo tässä vaiheessa ilman teidän välintuloa.
tk: tuolla korttelin kulman takana olisi täysin tyhjä tila eikä se häiritse siellä ketään, kun siellä on pysäyttäminen kiellet.....
kw: Kuulinko oikein? että oikein pysäyttäminen kielletty(tiedossa ennestään). Eli ajanko sinne, jotta voitte raapustaa mulle pikavoiton?
tk: Ääh...vittu, no pura sit tässä nopeesti.
kw: kiitos sen teen
(autoon päästyäni
)