Liikunnan ja kuntoilun riemua 2017-2018

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Eilen kuntosalilla reilu tunti (ja 10) ja tänään Puijolla kävelyä suksien kanssa. Ei pitänyt tippaakaan tuossa pulverihötössä ja kylmyyden takia ei luistanut. 8,2 kmh tais olla keskari. 124 syke.

Örfil

Guest
Luistosta puheen ollen, oppispa joskus voitelemaan sukset. Ihan silkkaa sukset jalassa kävelyä oli kummallakin tänään. Eilen aamulla sama juttu ja sitten yht'äkkiä viimeiset kaksi tuntia suksi lensi kuin Mietaalla konsanaan. Ei mitään käryä miksi, ehkäpä kelin kylmeneminen uudelleen päivän lukemista teki sen?

Lisäksi reissun voitelu on mennyt pikavoiteilla, koska mökin "huoltokopin suksihuoltopöytä" on puutaso, jossa on kaksi kakkosnelosta poikittain, ei lämmitystä, joten voiteleppa siellä pihavajassa suksia näillä pakkasilla. Vetelin tänään sinistä pikistä alle ja toiseen kerrokseen päälle vihreetä, koska kelin piti lämmetä päivän mittaan. Metsään meni, alamäetkin piti lykkiä. Tarttis varmaan alkaa pitää jotain "voiteluexceliä", näin tämä on silkkaa arvailua joka kerta.

ilmalämpöpumppumies

Warrior soturi
Sijainti
pumpussa
Ei mulla ainakaan kestä nivelet tuollaisia määriä hölkkää vaikka kuinka hitaasti lönköttelisi.
No niin no, itse pystyn tekemään pidemmän päälle vain 2-3 pk2-mk harjoitusta viikossa. Jos haluaa enemmän harjoitella niin kaiken ylimääräisen pitää olla pk1-höntsää. Sukset jalassa kävely olisi varmaan myös ihan hyvää korvaavaa.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
No niin no, itse pystyn tekemään pidemmän päälle vain 2-3 pk2-mk harjoitusta viikossa. Jos haluaa enemmän harjoitella niin kaiken ylimääräisen pitää olla pk1-höntsää. Sukset jalassa kävely olisi varmaan myös ihan hyvää korvaavaa.
Tai sitten aamuinen 40 km pyörittely trainerissa. Ei käy nivelille. Pylly vähän puutuu.

Örfil

Guest
34 km hiihoo-hommoo. 169,5 km kasassa. -17 oli taas aamulla keli, mutta nyt voitelu onnistui ja ladut oli ajettu.
Vanhan lihan ruoskinta/"peruskuntoleirin" viimeinen päivä huomenna. Näillä sitkistelyillä pitäisi löytyä uskoa polkujuoksumaran läpivientiin Salpausselällä toukokuun lopussa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Aamulla tunti ohjattua. Jakson viimeinen. Ei se nyt ihan pelkkää lihashuoltoa ollut. Keskisyke 121bpm

Örfil

Guest
Hiihtoa 36 km, se oli nyt siinä.

205,5 km kokonaissaldo. Vieläkin on käymättömiä latuja täällä, joten ensi talvena uudestaan.

Örfil

Guest
Kappas. Tuli kutsu paikallisen reserviläisjärjestön vuosikokoukseen noutamaan joku kuntoiludiplomi. Netissä on ResUl ry:n sähköinen kuntokortti, johon olen neljättä vuotta mýös kirjannut reenit. Olin tasan varma että aivan turhaa hommaa, mutta siitä saa näköjään jonkun paperinpalan kun tarpeeksi kauan täyttelee :D On siellä varmaan myös ilmaista pullaa, omnom!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kappas. Tuli kutsu paikallisen reserviläisjärjestön vuosikokoukseen noutamaan joku kuntoiludiplomi. Netissä on ResUl ry:n sähköinen kuntokortti, johon olen neljättä vuotta mýös kirjannut reenit. Olin tasan varma että aivan turhaa hommaa, mutta siitä saa näköjään jonkun paperinpalan kun tarpeeksi kauan täyttelee :D On siellä varmaan myös ilmaista pullaa, omnom!
:D
Kommentoidaan takavasemmalta, että tuosta viestistä tuli hyvä mieli :thumbup:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Eilen aamurundi Hangossa. Sen jälkeen 6 tuntia messuseisomista ja selkään sattui.

Tänään pidempi tovi messuseisoskelua.

Örfil

Guest
Käväisin ekaa kertaa lähijärven jäällä. Seura on lanannut sinne hyvät baanat, 15,5 km hiihtelin katsellen maisemia järveltä käsin. Sain myös vinkin kuinka järvellä olevaan Koivusaareen pääsee kesällä, vaikkei omaa venettä omistaisi. Siinäpä oiva eväsretkikohde kera koirien ja kaffetermarin.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Pahasti haittaa työnteko harrastuksia. Koko viikonloppu meni Turuss messuilla ja tänään suhasin Ouluun. Kävin kuitenkin ensimmäisenä uimassa, koska oli pakko saada vähän kuonia liikkeelle.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Lauantain aamupyöräilyn jälkeen ollut aamuisin kurkku kipeä :(. Illalla sitten parempi. Tänään pitäisi silti mennä avaamaan uusi jakso 12-viikon ohjelmasta. Saapi nähdä, mitä pitää sisällään. Tiedä sitten, onko kurkku huomenna entistä kipeämpi.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Tunti ohjattua. Pääasiassa tekniikkaa. Rinnalleveto+etukyykky. Askelkyykky+TRX lantionojennus. Lattiapenkki+TRX soutu.