Liikunnan ja kuntoilun riemua 2017-2018

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tarinaharjulla viikkokilpailut. Tössin kolme väylää ja sitä myötä +8 tulos. Fidu.:mad:

BudLightJaguar

Well-known member
Sijainti
Salo
Helsinki Midnight Runiin osallistun 1. syyskuuta. Lähtöryhmä 50:00-55:00 minuuttia. Matinkylän urheilukentän juoksuradalla olen kaksi kertaa helteessä testannut, että pystyn oikeasti juoksemaan sen 10 kilsaa.
Onnistuu, aikaa on molemmilla kerroilla mennyt noin 57 minuuttia joten sinänsä tuo lähtöryhmä on vielä realistinen. Ja toisaalta siinä ei ole mitään järkeä mennä johonkin 75 tai 90 min (joka Midnight Runin maksimiaika) lähtöryhmään koska se vain harmittaisi jos joutuu väistelemään.

Jossain vaiheessa pitää alkaa treenaamaan myös lyhyitä matkoja nopeammin, vaikka pääpaino on siinä että on rullaava askel ja nopeuskestävyydessä riittävästi headroomia 10 kilsalle, ts. se kymppi ei ole kisatilanteessa se absoluuttinen pisin matka mitä jaksaa juosta.

WebSlave

Trackman
Eilen se kävely siskon mökille sitten tuli tehtyä. 28,7 km tuli kokonaismitaksi ja askelmittarin mukaan matkalla kului 7900 kaloria.

Yllättävän helppo nakki, ja koko matkan olisi helposti voinut vetää ilman vesipullon täyttämistä pidempiä taukoja. Kävin lopulta loppumatkasta kahvilla, mutta ihan hyvin olisi mennyt ilmankin. Hetkittäin asfaltilla tarpominen tuntui jaloissa, mutta sekin meni ohi, kun kahvitauon jälkeen loppu oli hiekkatietä. Itse asiassa perillä tuntui siltä, että olisin voinut saman tien lähteä kävelemään takaisin. Eikä matka tänäänkään ole tuntunut jaloissa. Kävin itse asiassa tekemässä n. kolmen kilometrin aamukävelyn.

Helle vähän arvelutti eilen. Onneksi valtaosan matkasta oli puolipilvistä, joten tukalan porottavaksi keli ei mennyt. Evästä jäi yli ja osa unohtui kotiinkin, joten ainakin reissuun oli varauduttu kunnolla. :)

Ainut ikävämpi puoli oli n. 9 km:n pätkä ilman pyörätietä. Puumalantien piennar on olematon ja autot viistävät ohi läheltä ja lujaa. Varsinkin kohdat, joissa oli käveltävä kaiteen ja tien välissä olivat stressaavia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eilen yökisat Joroisissa. Ei ole pimeässä pelaaminen mua varten. Olin ihan lirissä etäisyyksien kanssa. Harkkakierros Puijolla myös.

Sue_me

Well-known member
Sunnuntaina ja maanantaina kävelylenkit, 50min ja 1h.

Eilen kävelyä Raumalla mustan pitsin yössä, 1h 30min.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ti viikkokisoja, ke kävelyä 8 km, to saman verran, pe lepoa ja la napsahti lopullisesti jalka.