Linjanvetotoikki

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
En puutu (vanhojen) hahmojen välisiin nokitteluihin, koska en tiedä Vapaan kirjoittamattomista sopimuksista. Mutta yksiselitteisiin tapauksiin, jotka ei ole tulkinnanvaraisia saati hahmokohtaisia voin tottakai puuttua.
Tottahan toki.

En nyt oikein ymmärrä miksi Domppa ja JA urputtaa Webbarin vapaalla moderoinnista. Muistaakseni Webbarilla oli veitsi perseessä -operaatioissa ihan hyvät otteet....tai ainakin otteet, vaikka varoituksista ja bannien pituuksista vähän napistiin. Hommat hoidettiin kuntoon jälkikäteen.

Tuskinpa Webbarikaan alkaa moderaattoreiden yhteistä kantaa (kun sellainen syntyy...) vastaan "sotimaan".

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tottahan toki.

En nyt oikein ymmärrä miksi Domppa ja JA urputtaa Webbarin vapaalla moderoinnista. Muistaakseni Webbarilla oli veitsi perseessä -operaatioissa ihan hyvät otteet....tai ainakin otteet, vaikka varoituksista ja bannien pituuksista vähän napistiin. Hommat hoidettiin kuntoon jälkikäteen.

Tuskinpa Webbarikaan alkaa moderaattoreiden yhteistä kantaa (kun sellainen syntyy...) vastaan "sotimaan".
:eek: Deja vu?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ai joo, Noomi on useamman kerran lähetellyt mua Terijoelle tarkoittaen että olen kommunisti.

Mulla on nyt paha olla.:(:(

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Kyllähän täällä mm. italialaisia ja ranskalaisia kuvaillaan aika ajoin sellaisella tavalla, mistä irtoaisi 107-varma banni jos kyseessä olisi ollut joku toinen kansanryhmä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ai joo, Noomi on useamman kerran lähetellyt mua Terijoelle tarkoittaen että olen kommunisti.

Mulla on nyt paha olla.:(:(
Itte oot lätkinyt mua solmioilla ja suorilla housuilla. Sekä heitellyt kokkareilla.

Kaikkihan me olemme syntisiä.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mikä se oli se ihmisrotu sellainen kun kyse tummaihoisesta?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kyllähän täällä mm. italialaisia ja ranskalaisia kuvaillaan aika ajoin sellaisella tavalla, mistä irtoaisi 107-varma banni jos kyseessä olisi ollut joku toinen kansanryhmä.
Joo, mutta ihan väärät henkilöt ovat sen tehneet.:eek:

Nyt käski mamma laittamaan netin kiinni.

--> BB.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tässä JA:n esittämässä linjanvedossa on kyllä ajatuksen siementä.

Mutta se vaan miuta nyt mietityttää, kuinka paljon kenenkään huumoria on täältä poistettu ja niistä rangaistu? Ryssittelyt on kyllä poistettu, ilmeisesti koska YYA sopimuksessa se kiellettiin, mutta eipä pal muuta.

WebSlave

Trackman
Vapaassa keskustelussa on 67 toikkia, missä on ryssä-sana.

Muu urheilussa on 11 toikkia.

Miksi et ole aiemmin tehnyt mitään asian eteen? Vai onko se aina siitä kiinni, kuka sanan kirjoittaa.
En ajatellut lähteä jälkikäteen siivoamaan viestejä, jotka on lähetetty ennen moderaattoriaikaani. :D

No on siellä reilu kymmenen ketjua päivittynyt minunkin ajaltani, joskin itse ryssäpostit on voitu lähettää aikaisemminkin. Mutta tosiaan aluksi jätin Vapaan täysin muiden huoleksi. Enkä lue kaikkia Vapaan ketjuja.

Muuta urheilua en niin seuraa, mutta ei näytä olevan tältä vuodelta ryssäviestejä siellä yhtään Eli ei minun ajaltani.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moderaattorin asema ei ole kadehdittava. Onneksi palkkio on huima ja kiitosta sataa. :rolleyes: Jaksamista!