Renessanssinero
Perusfeidaaja
Mäki oon saanu. Me ollaa samiksii!Minäpä olen saanut banjon neekeri-sanastakin.
Mäki oon saanu. Me ollaa samiksii!Minäpä olen saanut banjon neekeri-sanastakin.
Tottahan toki.En puutu (vanhojen) hahmojen välisiin nokitteluihin, koska en tiedä Vapaan kirjoittamattomista sopimuksista. Mutta yksiselitteisiin tapauksiin, jotka ei ole tulkinnanvaraisia saati hahmokohtaisia voin tottakai puuttua.
WEE!!!Mäki oon saanu. Me ollaa samiksii!
Samperi myöhästyin....,Haista sinä seksikäs ruma kääpiö vittu.![]()
Tottahan toki.
En nyt oikein ymmärrä miksi Domppa ja JA urputtaa Webbarin vapaalla moderoinnista. Muistaakseni Webbarilla oli veitsi perseessä -operaatioissa ihan hyvät otteet....tai ainakin otteet, vaikka varoituksista ja bannien pituuksista vähän napistiin. Hommat hoidettiin kuntoon jälkikäteen.
Tuskinpa Webbarikaan alkaa moderaattoreiden yhteistä kantaa (kun sellainen syntyy...) vastaan "sotimaan".
Taidan liueta takavasemmalle äkkiä.Täällähän alkaa kohta olla alkukantainen meininki!
Öööh....:thumbfh:Deja vu?
Itte oot lätkinyt mua solmioilla ja suorilla housuilla. Sekä heitellyt kokkareilla.Ai joo, Noomi on useamman kerran lähetellyt mua Terijoelle tarkoittaen että olen kommunisti.
Mulla on nyt paha olla.![]()
Sekarotuinen.Mikä se oli se ihmisrotu sellainen kun kyse tummaihoisesta?
Yön TimoMikä se oli se ihmisrotu sellainen kun kyse tummaihoisesta?
VaaleusrajoitteinenMikä se oli se ihmisrotu sellainen kun kyse tummaihoisesta?
Joo, mutta ihan väärät henkilöt ovat sen tehneet.Kyllähän täällä mm. italialaisia ja ranskalaisia kuvaillaan aika ajoin sellaisella tavalla, mistä irtoaisi 107-varma banni jos kyseessä olisi ollut joku toinen kansanryhmä.
En ajatellut lähteä jälkikäteen siivoamaan viestejä, jotka on lähetetty ennen moderaattoriaikaani.Vapaassa keskustelussa on 67 toikkia, missä on ryssä-sana.
Muu urheilussa on 11 toikkia.
Miksi et ole aiemmin tehnyt mitään asian eteen? Vai onko se aina siitä kiinni, kuka sanan kirjoittaa.