Linkkien väri

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Välillä häiritsee, kun varsinaisten linkkien sekä linkkien joissa on jo aiemmin käyty väri on liian samankaltainen. Varsinkin pienemmistä teksteistä on todella vaikea sanoa, onko niissä aiemmin käyty vai ei. Ongelma on pääasiassa viesteissä, joissa on useampi sivu, eikä muista mitkä sivut on jo luettu. Ongelma ei ehkä ole järin suuri, mutta kun se on sen verran helppo korjata... Nykyään värit ovat tumman sininen ja lähes musta. Paremmat voisivat olla vaikka ihan normaalivärjäys eli "visited link" olisi joku lila.

Mitäs mieltä Antti on?
 

jukkis

Well-known member
Liittynyt
18.2.1999
Viestit
3181
Asko S.:
Mitäs mieltä Antti on?
Mun mielestä ne erottuu juuri sen verran hyvin kun tarviikin erottua. Ei mulla mitään muutosta vastaan ole, mutta itse olen välttynyt tuolta ongelmalta. Kokeile sinäkin pitää nenä 3 cm:n päässä näytöstä wink
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
Kyllä nuo linkit minunkin mielestä erottuu ihan hyvin, sivuista tulee vähän typerän näköiset jos siellä on kovin kirjavia ja räikeitä linkkejä.
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
Niin, ja Operassa (ainakin) voit itse valita linkkien värin itse. Ei muuta kuin lilaa ja limeä peliin wink
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kaikilla ei oo niin hyvä näkö, minunki mielestä noita värieroja vois vähän korostaa.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Noista vähäki pitemmistä linkeistä nään selkeesti eron, mutta kieltämättä noista 'sivunumeroista' sitä en minäkään tihrustamatta erota. En tosin sitä erityisenä ongelmana pidä.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Ei värien tarvitse erityisen räikeitä olla, kunhan vähän paremmin erottuisivat. Ja ongelma on minulla pääasiassa tuossa sivunumeroasiassa. Jos tekstiä on pitemmästi, ei ongelmaa ole.

Opera 7.02 käytän. Ctrl+g tietenkin toimisi, mutta ulkoasu on sitten aika karu. Miten linkkien värin pystyy muuttamaan niin, että muu ulkoasu säilyy samanlaisena? Forum kun on ihan hienon näköinen muuten. :)
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
Asko S.:
Miten linkkien värin pystyy muuttamaan niin, että muu ulkoasu säilyy samanlaisena? Forum kun on ihan hienon näköinen muuten. :)
Ainakin minun Operassa se tapahtuu seuraavasti:

Tiedosto -> Ominaisuudet... (Alt + P) -> Linkkien esitystapa -> ja ei muuta kuin muuttamaan miellyttäväksi :)
 
Ylös