Lisää Hankintoja! vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
FW08 näköjään täydennellyt levyhyllyä...

Sarjakuvaa ja musiikkia kirjaston poistoista:
Didier Comès - Lumikko, Ozone Player: Insane Logic ja Klaus Schulze: The Essential 72-93
lumikkoozoneplayerjakla.jpg

Siis mikä toi niinku on? Pelikone?

edit: eiku siis, Nintendon optisen aseman emu? Kaikkia sitä.

Siis mikä toi niinku on? Pelikone?

edit: eiku siis, Nintendon optisen aseman emu? Kaikkia sitä.

Onhan noita ollu jo pitkään. Eli tuo kiinni Wiihin (kuten kuvassa) ja tuohon taasen kiinni joku ulkoinen usb-härpäke, jossa on tallennettuna Wii-pelien imageja. Ei tartte sähläillä enää levyjen kanssa.

Onhan noita ollu jo pitkään. Eli tuo kiinni Wiihin (kuten kuvassa) ja tuohon taasen kiinni joku ulkoinen usb-härpäke, jossa on tallennettuna Wii-pelien imageja. Ei tartte sähläillä enää levyjen kanssa.

Ok. Mun kokemukset noista pelikonsoleista on jostain 70/80-luvun vaihteesta. Tennis, kössi jne.. ping pong ping pong

edit: Tommosista http://www.gamasutra.com/view/feature/132293/the_history_of_pong_avoid_missing_.php?print=1

On ne varmaan muuttunu tosta.

Viimeksi muokattu:
Ok. Mun kokemukset noista pelikonsoleista on jostain 70/80-luvun vaihteesta. Tennis, kössi jne.. ping pong ping pong

Eli päk tuu tö ruuts. Ei silloinkaan tarvinnu vaihdella levyjä, kun halus pelata toista peliä.

...silloin vaihdettiin nimittäin konsolia :o

"Päkuppeja" varten! :frank:

Ny on päkapit kunnos! Edes pelikonsolissa! Missään muualla ei sit varmaan ookkaan.

Nyt tarttis vaan tehdä tohon wode channelin lisäys (tai mikä homebrew se nyt onkaan), että sen imagen sais vaihdettua wiimotella, eikä tarttis tolla woden ilotikulla sitä imagea vaihtaa.

Small Faces: Immediate Album Collection -boksi, joka sisältää levyt Small Faces, Ogdens' Nut Gone Flake ja The Autumn Stone
smallfacesx3ostos.jpg

Sellainen yksi postin kautta saapunut tuplalevy maksettu VASTA TÄNÄÄN!

Olen pahoillani.
Noi on ikäviä tapauksia jos menee eräpäivän yli :frown:. Sen sijaan jos lähettäjä on niin tampio, ettei laita eräpäivää, niin se on sen oma vika sitten :idea:.