Lisää Hankintoja! vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Räikköspipo kympillä tarjoustalosta. Vaikuttaa pätevältä, koska sen saa tarpeen mukaan hyvinkin syvälle päähän. Ei palele silmät ei korvat.

Räikköspipo kympillä tarjoustalosta. Vaikuttaa pätevältä, koska sen saa tarpeen mukaan hyvinkin syvälle päähän. Ei palele silmät ei korvat.

Onko sokoksen lasiovien kokoiset aurinkolasit jo hankittu?

Fujitsu SL27T-1 LED - Kakskeetseittemäntuumainen näyttö koti"studioon"
fujitsu-sl27t-1-led.jpg

Näytä liitetiedosto 17305

Kun katsoo ruuduilta ne pienet tekstit, niin aika hemmetin isot ruudut käytössä. Minulla on semmoinen 22" ruutu, mikä juuri ja juuri mahtuu ATK-pöytäkulman väliin, että sen suurempi ei voisi mahtua mitenkään.

Menopaluu lento Vilnaan, sekä hotla Druskininkaista.
Elokuussa tuonne, siellä on vissiin joku koiranäyttely johon lupauduin exäni kanssa menemään..

Pari levyä tilasin just äksästä, kun huomasin että Punk Lurexilta tulee vihdoinkin jotain uutta:

puolestajavastaan.jpg

ja tämä sitten, koska oli edukas ja piti saada se 17 euroa täyteen:

19626.jpg

Jälkimmäisessä triossa on mulle tuntemattoman laulaja/basistin lisäks rumpalina muuan Pelle Miljoona -niminen muusikko ja kitaristina myös jonkin verran punk-kokemusta omaava Nisse Rikama, joka ehkä paremmin tunnetaan nimellä Rubberduck Jones, joten luultavasti ihan täyttä paskaa ei ole luvassa.

Hauska huomio elokuvissa on ne kirjailijan Stephen Kingin tekemistä kirjoista tehdyt versiot. Jos ne ovat jotain 1 h 30 min kestoiset, ovat selkeästi huonompia, mutta taas yli 2 tuntia ja siitä eteenpäin ovat hyviä. Esimerkiksi mini-TV Rose Red.

Kingin kirjoittamat kirjat ovat tietenkin parhaat. Minua harmittaa vaan niukkuus ja halukkuutta lyhentää elokuvia sopiviksi, niin ne ei ikinä menesty hyvin.

Hauska huomio elokuvissa on ne kirjailijan Stephen Kingin tekemistä kirjoista tehdyt versiot. Jos ne ovat jotain 1 h 30 min kestoiset, ovat selkeästi huonompia, mutta taas yli 2 tuntia ja siitä eteenpäin ovat hyviä. Esimerkiksi mini-TV Rose Red.

Kingin kirjoittamat kirjat ovat tietenkin parhaat. Minua harmittaa vaan niukkuus ja halukkuutta lyhentää elokuvia sopiviksi, niin ne ei ikinä menesty hyvin.

Itsehän en Rose redistä kovinkaan pidä, jatko-osa Diary of Ellen Rimbauer on mun mielestäni parempi, vaikkei olekaan kovinkaan pitkä. Eipä tosin ole Kingin kirjoittamakaan, vaan Ridley Pearsonin.

Pidemmistä leffoista taas varsin typerästi suomennettu Rita Hayworth – avain pakoon sekä Vihreä maili allekirjoittavat kyllä erinomaisesti tuon että pidempi on parempi. Omasta mielestäni parhaat King-filmatisoinnit ovat nuo kaksi.

Pidemmistä leffoista taas varsin typerästi suomennettu Rita Hayworth – avain pakoon sekä Vihreä maili allekirjoittavat kyllä erinomaisesti tuon että pidempi on parempi. Omasta mielestäni parhaat King-filmatisoinnit ovat nuo kaksi.

Samaa mieltä pitkälti olen. Ovat muuten Frank Darabontin leffoja molemmat.