Lisää Hankintoja! vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikset liannut soitellessa itse käsiä? Ihan hyvä liksa puolen tunnin hommalle. Sama menee huoltsikalle ajellessa.

Ne renkaat on siellä säilytyksessä ja mulla on vähän muutakin tekemistä.

Nää säilyttää, tasapainottaa ja pesee ne muutamalla kympillä ja ihan sen takia, ettei mun tartte. Pientä hienosäätöä tuossa yrittämispuolessa, mutta "neuvottelemalla" hoituu.

Ne renkaat on siellä säilytyksessä ja mulla on vähän muutakin tekemistä.

Nää säilyttää, tasapainottaa ja pesee ne muutamalla kympillä ja ihan sen takia, ettei mun tartte. Pientä hienosäätöä tuossa yrittämispuolessa, mutta "neuvottelemalla" hoituu.

Siksihän tuota yrittämiseksi kutsutaan kun onnistumisesta ei aina takeita ole.

Voihan sen noinkin tehdä, jos mieluummin laittaa periaatteesta toiset tekemään asioita, jotka olisi nopeammin tehtävissä itse.

Niinpä, on monia asioita mitkä voi tehdä itse, mutta antaa mieluummin muiden tehdä sen, vaikka itse tekisi nopeammin.

Jonikin varmaan runkkaa sen takia, kun homma tulee houdetuksi nopeammin ja halvemmalla kuin naisen kanssa.

Voihan sen noinkin tehdä, jos mieluummin laittaa periaatteesta toiset tekemään asioita, jotka olisi nopeammin tehtävissä itse.

Mee nyt vaikka juoksemaan pääsemättä mihinkään ja investoi siihen työlläsi ansaitsemaasi vapaa-aikaa. Mieti siinä lenkillä juttuja ja tuu kertomaan mitä tuli mieleen.

Hieho! Onkos näissä DS- versioissa valittavissa rauta- tai nestejouset? Jos voi valita, niin kumpiin päädyit?

Ei saa kaasunesteillä DSiä, mikä on perinteiden laiminlyönti ja virhearvio Citroenilta.

Mutta se hyvä tässä on, että vaikka Mossella meni merkki oikein niin onneksi sentään malli väärin. Siis kun ei tilannut C5sta kaasunestejousilla. Sitähän kun ei olis kestäny kukaan, että saisi vielä työajallaan nautiskella.

Jotenkin aistinut ilmapiiristä, ettei tällaisen nuoremman forumistin ole syytä käydä tietynlaisia hankintoja / sattumuksia arvioimaan. Ihan kiva siis... (jos tykkää). Varmaan ajaa asiansa.