Lisää Hankintoja! vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oli pakko ostaa, kun oli paikallisessa sössömarketissa vaan 20€:

e1A99wY.jpg

Dvd:nä onkin jo 1-6 ja reiskana 7. Tarvii hankkiutua niistä siis eroon.

Samalla otin tuon:

vLwSqoz.jpg

Jos nyt oon tilanteen tasalla, niin tuosta 47:n leffan "sarjasta" uupuu tämän jälkeen 2 kappaletta.

Prego hiustenleikkuri Honkkarista 7€. Kympin leikkurissa olis ollut parem,mat ohjaimet, mut en halunnut akkukäyttöistä.

Sodastream+Pure.jpg

Hiilihapotuslaite siis kyseessä! Mun kulutuksella laite maksaa itsensä takaisin nopeasti. :alppu:

Hiilihapotuslaite siis kyseessä! Mun kulutuksella laite maksaa itsensä takaisin nopeasti. :alppu:

Juuri niitä vekottimia joka tulee hankittua ja ekan kaasupullon loputtua jää kaappiin lojumaan. Näin ainakin itselle kävi.

Onko tuolla hyvä tehtailla lonkeroa? Näillä vichyn hinnoilla en käyttöä keksinyt.

Voihan sillä varmaan sitäkin, jos vaan sokeriton kelpaa ( tiivisteitä ei saa kuin makeutusaineilla makeutettuina)

Juuri niitä vekottimia joka tulee hankittua ja ekan kaasupullon loputtua jää kaappiin lojumaan. Näin ainakin itselle kävi.

Heheh, tuskimpa tällaisella vissyn (noh, soodaveden tässä tapauksessa) ja osittain limujenkin suurkuluttajalla. :alppu:

Kahtentoista euron fleece-päiväpeite Carrefourista, koko 240 cm x 220 cm. Normaalihinta tää.

Toisaalla kaupassa oli ihan samanlaisia, mutta niissä luki että olivat tarjouksessa. Jengi hamstras niitä ihan sikana kun olivat niin tavattoman edullisia. Samalla hinnalla kuin mä maksoin.

Voihan sillä varmaan sitäkin, jos vaan sokeriton kelpaa ( tiivisteitä ei saa kuin makeutusaineilla makeutettuina)
Ai se ei toimikaan niin, jotta sotketaan juomiset ja sitten kone pruuttaa hiilihappoja siihen:confused: Vielä jotain light-tiivisteitä...joo-o.