JPP
as Quo as possible
Eilen Kontu-Folkissa tuli tehtyä musiikkihankintoja:
The Micragirls: Feeling Dizzy Honey?! ja Pekko Käppi: Rammat jumalat
The Micragirls: Feeling Dizzy Honey?! ja Pekko Käppi: Rammat jumalat
No joo, kun sitä langatonta latausta teki mieli, niin tilasin tollasen combon äsken:
http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...Kit-Samsung-Galaxy-S-III-i9300-Qi-vastaanotin
http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...angaton-latausalusta-valkoinen#tab-product-qa
![]()
![]()
Nyt kun olen jo suht paljon käytellyt tota puhelinta, jossa on navigointiin sekä GPS että Glonass, niin varauksetta suosittelen tollasta jossa löytyy molemmat.
Kyllä pelkällä GPS:llä varustettu häviää sille todella selvästi ja jos käyttää puhelinta navigointiin paljon (niinkuin mä, en käytä tavallista navia lainkaan) niin ei pelkällä GPS:llä varustettua osaa edes suositella kellekään tuon jälkeen.
Tarkkuus useimmiten 3-4 metriä ja jos kartalle pääsyssä menee yli 5 sekkaa, niin on tosi poikkeuksellinen tilanne.
Toimiiko? Jos, niin kuinka hyvin?
Tota S3:stako tarkotat? En suoraansanottuna edes tienny, että se tukee Glonassia
Signaalin tuo löytää tosiaan käytännössä samantien.
Juu, S3 4G mulla ja siinä ainakin on Glonass.
Juu on on, mutta kuten sanottua, en tiänny :frank:
En oo testannut vielä kun se ei ole tullut, mutta nettitestin (jonka perusteella sen ostin) mukaan toimii oikein hyvin![]()
Kokeilin tossa niin, että laitoin tavallisen GPS-puhelimen ja S3:n trinnakkain päälle ja sama naviohjelma päälle, liikkuvassa autossa jossa on tuulilasinlämmitys (=jonkunmoinen Faradayn häkki. Sen huomaa selkeesti miten paljon se häiritsee kun laittaa samanlaisessa autossa jossa ei ole lämmitystä GPS:n päälle...paljon nopeempi). Tavallinen GPS löysi kartalle 15 kilometrin ajon jälkeen. S3 200-300 metrin päässä päällelaitosta.
Kertoile sitten, kun olet itte päässy testaamaan. Kiinnostais mm. latausaika verrattuna perinteiseen latausmenetelmään.
Millä softalla muuten naivigoit? Mulla on S3:ssa Navigon. TomTomin softaa en ole koskaan kokeillut.
Sygicillä.
Siitä on ainakin ennen saanut Playsta viikon testiversion, jos tulee mieleen kokeilla.
Vähän hitaamminhan se pakostakin lataa kuin verkkolaturi, koska verkkolaturi tuuppaa 1 ampeerin ulos ja toi 0,7...joka on toki enemmän kuin suoraan USB.stä johdolla lataus (0,5A)
Saa kai vieläkin (en nyt jaksa tarkistaa), mutta kuten jo totesit, se on ilmainen vain sen yhden viikon. Navigon mulla oli jo iPhonessa ja hyvin toimi, joten päätin käyttää samaa S3:ssa.
Mobiilivarmenne puhelimeen.
Jouduin kuuklettamaan.