Lisää Hankintoja! vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näemmä edellinen hankintaviesti kadonnut bittiavaruuteen. No, siellähän leijuu...

Portishead: Glory Times (tuplasingle) ja Juha Metso & Vesa Sirén: Sielun Veljet - Kuvat
kp18.jpg

Mainitsin postauksessa, joka poistui sen forumin häiriöjutskan takia, ostaneeni uuden kosketusnäytöllinen läppärin reissukäyttöön.

Sain paljon enemmän kuin luulinkaan: vastoin luulojani siinä on sittenkin roiskesuojattu (valaistu) näppis, gorilla lasi, mahdollisuus striimata langattomasti näytön kuvan isoon televisioon jne jne.

Miinuksena näytön resoluutio (Ei HD) ja sisäänrakennetun 4Geen puute. Mutta HD-resolla ja 4Geellä varustettua läppäriä, joissa noi + kaikki muut mun vaatimat jutut ois, ei nyt ollut saatavilla miltään valmistajalta.

Mainitsin postauksessa, joka poistui sen forumin häiriöjutskan takia, ostaneeni uuden kosketusnäytöllinen läppärin reissukäyttöön.

Sain paljon enemmän kuin luulinkaan: vastoin luulojani siinä on sittenkin roiskesuojattu (valaistu) näppis, gorilla lasi, mahdollisuus striimata langattomasti näytön kuvan isoon televisioon jne jne.

Miinuksena näytön resoluutio (Ei HD) ja sisäänrakennetun 4Geen puute. Mutta HD-resolla ja 4Geellä varustettua läppäriä, joissa noi + kaikki muut mun vaatimat jutut ois, ei nyt ollut saatavilla miltään valmistajalta.

Linkkiä?

En ostanut kyllä tuolta, mutta tosa on aika hyvin listattu ne tärkeimmät ominaisuudet.

En tiiä mitä tuo "500GB + 32GB mSATA" tuolla tarkottaa. Mulla on tilauksessa sen kohdalla: "500GB HDD + 32GB SSD"...taitaa olla sama asia.

http://www.citymarket.fi/shop/fi/kcitymarket/inspiron-15z-5523-touch-15-6-kannettava-3544657--malli

sama asia. mSATA on se liitäntätyyppi, SSD taas ilmaisee sen pienemmän levyn tyypin
(hybridiasema jossa on 500GB normaali kovalevy + 32gb SSD levy -> kiinnitys mSATA väylään)

edit. eli se jälkimmäinen tapa ilmoittaa siis on järkevämpi, tuosta ekasta ei monelle vielä aukea miksi on 500gb + 32gb :)

Ny kelpaa Hesan Stadissa baareissa pyöriä :P

iphone-left.png

Ei toi puhelin siis vaan toi mobile cardi.

Tilasin sit tollasenkin kun vauhtiin pääsin. Mulla on samanlainen näppis entuudestaan, mutta siitä on perhana käytännössä kaikki kirjaimet kuluneet pois!!

Siitä viisastuneena lakkaan tän uuden näppiksen nappulat heti uutena kovalla kakskomponenttikirkaslakalla...ei ainakaan kulu. (Toimii...kokeilin sitä niihin muutamiin näppäimiin vanhassa näppiksessä, joissa vielä oli kirjain jäljellä)

http://www.gigantti.fi/product/peli...okonepelit/LTG19/logitech-g19-pelinappaimisto

Tilasin sit tollasenkin kun vauhtiin pääsin. Mulla on samanlainen näppis entuudestaan, mutta siitä on perhana käytännössä kaikki kirjaimet kuluneet pois!!

Siitä viisastuneena lakkaan tän uuden näppiksen nappulat heti uutena kovalla kakskomponenttikirkaslakalla...ei ainakaan kulu. (Toimii...kokeilin sitä niihin muutamiin näppäimiin vanhassa näppiksessä, joissa vielä oli kirjain jäljellä)

http://www.gigantti.fi/product/peli...okonepelit/LTG19/logitech-g19-pelinappaimisto

vie pelaajan uuteen ulottuvuuteen.

Saa nähdä pitääkö mainos sen minkä lupaa.

Mennyt tuollainen uutinen ohi vallan. Pitänee perehtyä asiaan tarkemmin.
Joo. Itse en ole vielä ehtinyt opukseen tutustua, mutta avovaimo on lukenut jo puoleenväliin. Ei siinä tosin ihan hirveästi tekstiä ole, mutta kuvamateriaalia sitten senkin edestä. Käsittääkseni.

MC5: Kick Out The Jams ja YUP: Outo Elämä
e9zh.jpg

Ehkä he tarkoittivatkin ruuhkaa?

Hei, jotain realismia! Ruuhkat nyt yleensäkin ovat jo valmiiksi ulkona, eikä sellaista voi potkaista kuitenkaan.

Johtuu varmaan jostain lapsuuden traagisesta pannarionnettomuudesta tms. Muuten kyllä vetävät ihan hyvin :ahem:.

Saattaa muuten olla. Kappale "Over and over" yhtyeen viimeisellä levyllä päättää "tragic pancake sagan". On jäänyt pannari kääntämättä, joten se pääsi palamaan. Vittujakos sillä hillollakaan siinä sitten enää tekee.