Lisää Hankintoja! vaan

Örfil

Guest
Yksi Suomen parhaista ja silti niin aliarvostetuista punkbändeistä on salolainen Vaavi.

Siitä pitäisi saada joku dokkari ja DVD aikaiseksi.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tiesittekö muuten, että Vaavi ja Kollaa kestää-orkesterien hahmot sopivat keskenään, että tuleville levyilleen tulee biisi nimeltään "Tytöt hymyilee". Ja tuli kanssa.
Mäpä tiesin.

Örfil

Guest
Mitä vitt... onko se kuultavissa jossain tämä nykysovitus juutuupissa?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mitä vitt... onko se kuultavissa jossain tämä nykysovitus juutuupissa?
Eeeeeeeeiii, kun joskus silloin, kun ne bändit olivat vielä voimissaan. Päättivät siis tehdä saman nimiset biisit tahoillaan, ja laittavat ne silloin vielä tulossa oleville levyilleen. Ihan erilaisethan niistä tietenkin tulikin.
YouTubesta en löytänyt ku Vaavin näkemyksen aiheesta.

Örfil

Guest
Nuo heput oli mun kamuja junnuna, pelattiin futista ja lätkää samassa, faijan valmentamassa joukkueessa ja asuttiin lisäksi samassa pihapiirissä Kankurinkadulla.

Ei ne silloin vielä mitään soittaneet, itse aloitin kitaransoiton heti Salosta muuton jälkeen. Ties vaikka olisin päätynyt Uutiset & Sää bändiin johonkin kokoonpanoon jos oltais sinne jääty :thumbup:

Mutta ei jääty, isän työ vei perheen toiselle paikkakunnalle.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Työkalusarja kera 16 mm:n tulppa-avaimen. (Itseasiassa tarvitsin vain tulppa-avaimen mutta.... sulovileeni)

Knoukka

Well-known member
ENS KESÄNÄ HANKIN VERSTASHUONEESEEN TYÖKALUSEINÄÄ JA JÄRJESTELEN KAIKKI TYÖKALUT! Tämän on LUPAUS!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
ENS KESÄNÄ HANKIN VERSTASHUONEESEEN TYÖKALUSEINÄÄ JA JÄRJESTELEN KAIKKI TYÖKALUT! Tämän on LUPAUS!
:eek!: Mulla on muuten sama lupaus! Verstashuone mulla on tuo työkaluvaja, jossa isäukko on tutkimassa puutarhatyökalujen ihmeellistä maailmaa :) :

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mikään ei oo niin vittumaista kun sekasin olevat työkalut.
Vastapainona sitten mikään ei oo niin seksikästä kun järjestyksessä oleva työkaluseinä.

Knoukka

Well-known member
Ovatko lapsuuden puu-ukot edelleen olemassa?
Ei mutta kaikki tarpeellinen eli puusta tehdyt hernepistoolit!

:eek!: Mulla on muuten sama lupaus! Verstashuone mulla on tuo työkaluvaja, jossa isäukko on tutkimassa puutarhatyökalujen ihmeellistä maailmaa :) :
Pakko laittaa jo. Mulla lojuu verstaassa ja tallissa noin tusinan verran pakkeja ja/tai alkuperäisiä työkalupakkauksia, joista sen oikean avaimen tai kalun etsiminen voi pahimmillaan olla AIVOHALVAUKSEN aiheuttavaa toimintaa. Tallin puolelle jätän isommat koneet (moottorisahat, hitsauslaitteet, kompurat, tahkot yms) ja verstaan seinille työkaluseinää ympäriinä, jolle ripustelen avaimet järjestelmällisiin riveihin. Samalla vedän verstashuoneen puolelle pistorasiat, asennan parit työvalot, puran pitkällä seinällä olevan kiintopöydän ja siirtää kopistelen siitä molempiin päihin lyhyemmät. Näin ikkunaseinälle ikkunan alle tulee hyvä paikka toissavuonna kirpputorilta ostamalleni vanhalle kunnon puuruuviselle höyläpenkille (sen siistin, kunnostan alaosan ja nostatan samalla 15-20cm, että tulee mulle sopivalle korkeudelle).

Ja tämä on myös LUPAUS!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Kenttälapio. Menee kyllä pieneen tilaan nää nykyset kenttälapiot. Vähän ton näkönen, mutta mulla on toisessa reunassa sahalaita ja taitaa olla vähän kapeampi. Se pussukka, joka tossakin kuvassa on, on melkosen pienikokoinen.