Lisää Hankintoja! vaan

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Lippu Mokoman keikalle.
Jostain käsittämättömästä syystä samassa tilassa ja samana iltana esiintyy myös Stam1na.
Suotavaa olisi saada selville esiintymisaikataulut jotta tietää mennäkkö myöhässä vai lähteäkkö ajoissa välttyäkseen kuuntelemasta moista paskaa kuin Stam1na.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Lippu Mokoman keikalle.
Jostain käsittämättömästä syystä samassa tilassa ja samana iltana esiintyy myös Stam1na.
Suotavaa olisi saada selville esiintymisaikataulut jotta tietää mennäkkö myöhässä vai lähteäkkö ajoissa välttyäkseen kuuntelemasta moista paskaa kuin Stam1na.
Jos ei muista kuunnelleensa Stam1naa, onko kuunnellut Stam1naa?

Örfil

Guest
Omat (ja tänne ilmoittamattomat keikat) ovat kesäkuun KISS:in ja RUSH:in keikat. Viikon välein hulsinkiin matka siis!

Örfil

Guest
Juu, kirkonkylille mennään ja ihan ree'n kyydissä.

Tuonko ponua tuliaisina tai kenties lapion?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Lippu Mokoman keikalle.
:doubtful: Aika tarkat (tai silleen jotenkin kokolailla pienestä kiinni tai jotain sen suuntaista) ovat musiikkimakusi rajat jos kuunneltavan ja paskan raja kulkee nimenomaan Mokoman ja Stam1nan välissä :confused:. Vaikka eipä sen puoleen, mulla menee kuunneltavan ja ei-kuunneltavan matskun rajoja yksittäisten yhtyeiden eri aikoina tekemien levyjen välillä. Siis silleen, että jonkun yhtyeen koko tuotanto ei nappaa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
:doubtful: Aika tarkat (tai silleen jotenkin kokolailla pienestä kiinni tai jotain sen suuntaista) ovat musiikkimakusi rajat jos kuunneltavan ja paskan raja kulkee nimenomaan Mokoman ja Stam1nan välissä :confused:. Vaikka eipä sen puoleen, mulla menee kuunneltavan ja ei-kuunneltavan matskun rajoja yksittäisten yhtyeiden eri aikoina tekemien levyjen välillä. Siis silleen, että jonkun yhtyeen koko tuotanto ei nappaa.
Minun kohdallain tämänkaltaisessa musiikissa joita ko. yhtyeet edustavat olennainen tekijä siihen kuinka se saa syttymään on se, kuinka paljon asennetta musiikkiin on sisällytetty. Stam1nan biiseissä on asennetta lailla karnevaalikeksipaketin ja jokainen biisinsä myöskin kuulostaa samaisen tuotemerkin televisiomainoksen loppukliimaksimusiikilta.
OSTAKAA, KARNEVAALEJA, IHAN TOSI HYVIÄ!

En ole varma vihaanko mitään yhtyettä yhtä paljon. Ehkä Mambaa. Ehkä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Minun kohdallain tämänkaltaisessa musiikissa joita ko. yhtyeet edustavat olennainen tekijä siihen kuinka se saa syttymään on se, kuinka paljon asennetta musiikkiin on sisällytetty. Stam1nan biiseissä on asennetta lailla karnevaalikeksipaketin ja jokainen biisinsä myöskin kuulostaa samaisen tuotemerkin televisiomainoksen loppukliimaksimusiikilta.

:idea:

Örfil

Guest

Yks Nokia -aikainen kaveri oli Torniosta ja se tunsi nämä Mokoma heput henkkoht. Taitaa olla nykyään hiidonopettajana Ylläksellä. Kadehdin kyllä uravalintaa!

Mulla on yhdellä vanhalla koneella niiden joitain ikiaikasia demojakin, joita se heppu mulle pukkas. Tarttis herätellä se kone henkiin ja pelastaa ne musat ja kuvakavalkadi jälkipolville.

Sue_me

Well-known member
Olen lähes pettynyt. Jepari intoili eilen suu vaahdossa, että päiväsakkoja tulee ja paljon.

Tänään hain kupongin ja vain rikesakko tuli.

Liekö viranhaltija saanut tavallista parempia donitseja huoltikselta tuon episodin jälkeen...

Hookah

Elämäntapaintiaani

Kaksin kappalein, toinen kotiin ja toinen töihin. :thumbup: