No rockhan tuokin on. Ja vielä jonkun kympin halvempi kuin tuo Cupertinon kuutio.....Itse käytän tuohon tarkoitukseen tämmöistä.
Niin ja tuohon voi laittaa 3G -mokkulan kiinni.Vaan eipä ole Stiivenin Joosepin muotoilema. EI ole ei ei ei.
Toi on kieltämättä kova juttu. Joikuspot kuulostaa melko antiikkiselta.Niin ja tuohon voi laittaa 3G -mokkulan kiinni.
Jos vaikka hommaa ulkomaanreissua varten jonkun dataliittymän, ei tarvitse heitellä SIM:iä ess ja taas (tai olla useampaa puhelinta), jos tarvitsee omasta puhelinnumerosta olla tavoitettavissa. Muutenkin tietysti, jos puhekäytössä oleva liittymä ei ole optimaalisin surffailuun ja sitä varten on toinen.Miksi hitossa kantaa tollasia vekottimia mukana kun saman tekee melkeinpä mikä tahansa älypuhelin?
Kaikki paitsi Windows-puhelmiet.Miksi hitossa kantaa tollasia vekottimia mukana kun saman tekee melkeinpä mikä tahansa älypuhelin?
Eikös miniläppärit ole jo entistä huumaa? Nythän on tablettien aika.Kertoisko joku, että mitä kannattaisi maksaa puhelimesta, jolla pyörii youtube videotkin? Miniläppärille kun en koe suurta tarvetta.
Ja yllättävän usein hotelleissa on pelkkä langallinen verkko, tuommoisen avulla teet siitä langattoman.Miksi hitossa kantaa tollasia vekottimia mukana kun saman tekee melkeinpä mikä tahansa älypuhelin?
Juuri näin. Ja vaikka hotellissa olisikin langaton lähiverkko niin yleensä se on ogelmallinen; huoneesi on kaukana lähimmästä tukarista ja signaali on heikko, joudut ottamaan respasta käyttäjätunnus/salasanalapun, edellä mainittu lappu pitää ottaa jokaiselle laitteelle erikseen (puhelin, tabletti, läppäri) ja yleensä se on voimassa vai tietyn ajan ja usein siitä joutuu myös maksamaan erillisen hinnan.Ja yllättävän usein hotelleissa on pelkkä langallinen verkko, tuommoisen avulla teet siitä langattoman.
.. tässä viimeisen 4kk aikana 4 moisessa hotellissa oon ollut (2 Suomessa, 2 ulkomailla) ja yhdessä mökissä (Suomessa)
Kaikki paitsi muutama Nokian Windows-puhelin.Kaikki paitsi Windows-puhelmiet.
Itse en ole koskaan törmännyt tuollaiseen hotelliin... Kaikissa viimeaikaisissa hotelleissa on ollut langaton verkko.Ja yllättävän usein hotelleissa on pelkkä langallinen verkko, tuommoisen avulla teet siitä langattoman.
.. tässä viimeisen 4kk aikana 4 moisessa hotellissa oon ollut (2 Suomessa, 2 ulkomailla) ja yhdessä mökissä (Suomessa)
Samaa ihmettelin, mutten jaksanut kommentoida. Siis "varastaako" porukka sitten noilla sitä LANia sieltä seinästä?Itse en ole koskaan törmännyt tuollaiseen hotelliin... Kaikissa viimeaikaisissa hotelleissa on ollut langaton verkko.
Joo en käsitä että miten se Wlan on maksullinen, mutta LAN ei ole...Samaa ihmettelin, mutten jaksanut kommentoida. Siis "varastaako" porukka sitten noilla sitä LANia sieltä seinästä?
Vaikea uskoa, että siellä hotellin seinässä olisi pistoke, joka antaa LANia ulos jos siihen vaan hoksaa hankkia sopivat välineet...Joo en käsitä että miten se Wlan on maksullinen, mutta LAN ei ole...
Ei vaan huoneen hintaan ihan kuuluu lan, mutta ei WLAN:a. Noita on tosiaankin paljon, LAN kun on vaan melko paljon helpompi ja halvempi toteuttaa siten että toimii kaikkialla.Vaikea uskoa, että siellä hotellin seinässä olisi pistoke, joka antaa LANia ulos jos siihen vaan hoksaa hankkia sopivat välineet...
Ei edes ole.LAN kun on vaan melko paljon helpompi ja halvempi toteuttaa siten että toimii kaikkialla.
No ei ole itselle kyllä tullut koskaan vastaan. Missäpäin maailmaa noita on?Ei vaan huoneen hintaan ihan kuuluu lan, mutta ei WLAN:a. Noita on tosiaankin paljon, LAN kun on vaan melko paljon helpompi ja halvempi toteuttaa siten että toimii kaikkialla.
Kyllä on, kun kaapelointi on vanhastaan jo valmiina. Tarpeellinen määrä WLAN:n asemia maksaa melkoisesti. Jossain maissa pitää vielä pystyä tunnistamaan netinkäyttäjä, joten pitää rakentaa "sisäänkirjautumisportaali" jne. Langallisella saat aina IP:n ja käyttäjän yhdistettyä.Ei edes ole.
Nämä viimeaikaiset:No ei ole itselle kyllä tullut koskaan vastaan. Missäpäin maailmaa noita on?