Lisää Hankintoja! vaan

Törni

Well-known member
Pistin tämän tilaukseen:

Aika näyttää onko tämä viimeinen tuon yrityksen tuote jonka hankin...

markoj

Custom User
Ei se oikein taida uskon voimalla onnistua. Ehkä Uskon voimalla onnistuis, mutta se ei oo mun juttu.
Joskus sillon nuorena poikana, kun olin vasta hoksannut masturbaation huikean maailman niin yritin koulussa ihan vaan uskon voimalla ja edessä istuvan tytön takamusta tuijottamalla päästä lopputulemaan, mutta ei se onnistunut.

Knoukka

Well-known member
Joskus sillon nuorena poikana, kun olin vasta hoksannut masturbaation huikean maailman niin yritin koulussa ihan vaan uskon voimalla ja edessä istuvan tytön takamusta tuijottamalla päästä lopputulemaan, mutta ei se onnistunut.
Kokeilitko pojan takamusta?

Mutta ideana mällit housussa koko koulupäivän on ihan jees.

Knoukka

Well-known member
Ja nopea lämmittämään kun kiertää kiertoilma! Mökin nukkumahuoneiden päätyyn tulee tuo. Laattahan sieltä vielä uupuu alta, mutta ei maankaato homma ole harkoista muurata. Ja tuo kevythormi on helppo itse asentaa. Kaikki omina hommina rahtia myöten. Säästyy pitkästi toista tonnia.

jjv

Arschloch
Vuosien etsinnän jälkeen löytyi sopivanlainen lompakko halvalla. Siis tyhjä lompakko. Tosin ei se enää ole tyhjä. Nyt ei tartte enää keräillä kaupan lattialle pudonneita kolikoita, kun on kunnollinen vetoketju lompsassa.

oldez

Well-known member
Ja nopea lämmittämään kun kiertää kiertoilma! Mökin nukkumahuoneiden päätyyn tulee tuo. Laattahan sieltä vielä uupuu alta, mutta ei maankaato homma ole harkoista muurata. Ja tuo kevythormi on helppo itse asentaa. Kaikki omina hommina rahtia myöten. Säästyy pitkästi toista tonnia.
Lämpiää nopeasti ja pysyy lämpimänä. No toivottavasti ei lähde uppoamaan :)

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Vaihteeksi pari levyä lisää...

Japan - Quiet Life ... ...

Tuo Japan on sellainen yhtye, että voisin sen levyjä joskus harkita ostavani. Aikoinaan kun siskon kasetille äänittämiä futurock-yhtyeiden levyjä kuuntelin niin nappasi kovasti, mutta sittemmin kyseinen genre putosi suosikkilistaltani ja Japan siinä samalla. Jännää matskua on heillä.

Tuli käytyä vanhempia morjestamassa Länsi-Suomessa ja samalla reissulla levyhankintoja tein myös.¨

Ensin oli pari siskon antamaa levyä odottamassa:
Brian Eno & J. Peter Schwalm: Drawn From Life ja Murskahumppa: No Problemo

Sitten menin Turkuun käymään ja tein ostoksia Alfa-Antikvassa:
The Crazy World of Arthur Brown: Strangelands, Emerson, Lake and Palmer: Tarkus ja Stephen O'Malley & Z'ev: Magistral

Paluumatkalla Lappeenrantaan poikkesin Sarvi-Levyihin Lahdessa, ja sieltä tarttui myös levyjä mukaan:
Ylärivi - Aural Hypnox -levy-yhtiön kokoelma Aural Holograms 1 ja Ordo Rosarius Equilibrio: C.C.C.P
Alarivi - The Pretty Things: Singles As & Bs, Voivod: Voivod Lives ja Voivod: Katorz

Tänään kävin puolestaan paikallisessa levyliikkeessä tsekkamassa josko olisi tilauksia saapunut ja pari oli:
Negative Reaction: Endofyorerror ja Ufomammut: Oro – Opus Alter

oldez

Well-known member
Vuosien etsinnän jälkeen löytyi sopivanlainen lompakko halvalla. Siis tyhjä lompakko. Tosin ei se enää ole tyhjä. Nyt ei tartte enää keräillä kaupan lattialle pudonneita kolikoita, kun on kunnollinen vetoketju lompsassa.
En ole moneen vuoteen pitänyt kolikoita lompakossa. Toisaalta kun on siirtynyt lähes täysin korttimaksamiseen niin eipä ole ollut paljon kolikoitakaan. Lompakossa vaan kortit ja satunnaiset setelit. Varmaan kohta 10 vuotta ollut ilman normilompsaa, jossa on kolikkotasku.

jjv

Arschloch
En ole moneen vuoteen pitänyt kolikoita lompakossa. Toisaalta kun on siirtynyt lähes täysin korttimaksamiseen niin eipä ole ollut paljon kolikoitakaan. Lompakossa vaan kortit ja satunnaiset setelit. Varmaan kohta 10 vuotta ollut ilman normilompsaa, jossa on kolikkotasku.
Paljon onkin myynnissä lompakkoja jotka muuten ihan perinteisen lompakon näköisiä, mutta kolikkotasku puuttuu. Sitten on sellaisia joissa kolikkotaskussa ei ole vetoketjua vaan neppi. No eihän ne pienimmät kolikot nyt sellaisessa pysy.

Mulle on kyllä kolikoille käyttöä ja niitä kertyy, kun ruokakaupassa maksaa setelillä. Bussissa sitten ilahdutan kuljettajaa antamalla tasarahan kolikoina (valmiiksi lasken kotona).

Isällä on sellainen kolikkoklipsi (edit:väärä termi, se on kolikkorenki). Siitä saa kätevästi laskettua tasarahan kolikoina, mutta taskussa se vie aika paljon tilaa.

Viimeksi muokattu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Muista muurata se laatta hirsiarinan päälle. Paljaan kallion päälle muuratusta takkauunista tulee kylmä ja juonikko ja sitä pitkin kiipeää maan syövereistä monenlaisia kipuja ja tauteja.