Siihen saa vaihtureita, jotka sopii on eri muotoi..."Removable Cap" on hyvä ominaisuus, ihan hygieniasyistä. :frank:
Tai siis niinku :frank:
Siihen saa vaihtureita, jotka sopii on eri muotoi..."Removable Cap" on hyvä ominaisuus, ihan hygieniasyistä. :frank:
Käteen ?Laatua lännestä (toivottavasti) tilailin:
Yhtäkään noista en ole nähnyt, mutta uskon voimalla vedetään.
Eikun saha lipsahti...Käteen ?
Ei se oikein taida uskon voimalla onnistua. Ehkä Uskon voimalla onnistuis, mutta se ei oo mun juttu.Käteen ?
Tilasitko naarmuilla vai ilman?Pistin tämän tilaukseen:
Aika näyttää onko tämä viimeinen tuon yrityksen tuote jonka hankin...
Joskus sillon nuorena poikana, kun olin vasta hoksannut masturbaation huikean maailman niin yritin koulussa ihan vaan uskon voimalla ja edessä istuvan tytön takamusta tuijottamalla päästä lopputulemaan, mutta ei se onnistunut.Ei se oikein taida uskon voimalla onnistua. Ehkä Uskon voimalla onnistuis, mutta se ei oo mun juttu.
Kokeilitko pojan takamusta?Joskus sillon nuorena poikana, kun olin vasta hoksannut masturbaation huikean maailman niin yritin koulussa ihan vaan uskon voimalla ja edessä istuvan tytön takamusta tuijottamalla päästä lopputulemaan, mutta ei se onnistunut.
Ai sellasta pientä sporttista? En testannu. Enämpi naisellisuus viehättäny.Kokeilitko pojan takamusta?
Kompromisseja pitää tehdä pikkuasioissa, jos meinaan jotain saavuttaa.Mutta ideana mällit housussa koko koulupäivän on ihan jees.
Ja nopea lämmittämään kun kiertää kiertoilma! Mökin nukkumahuoneiden päätyyn tulee tuo. Laattahan sieltä vielä uupuu alta, mutta ei maankaato homma ole harkoista muurata. Ja tuo kevythormi on helppo itse asentaa. Kaikki omina hommina rahtia myöten. Säästyy pitkästi toista tonnia.Tyylikäs.
Lämpiää nopeasti ja pysyy lämpimänä. No toivottavasti ei lähde uppoamaanJa nopea lämmittämään kun kiertää kiertoilma! Mökin nukkumahuoneiden päätyyn tulee tuo. Laattahan sieltä vielä uupuu alta, mutta ei maankaato homma ole harkoista muurata. Ja tuo kevythormi on helppo itse asentaa. Kaikki omina hommina rahtia myöten. Säästyy pitkästi toista tonnia.
Se mitään ala uppoamaan, se hakkee vaan paikkaansa!Lämpiää nopeasti ja pysyy lämpimänä. No toivottavasti ei lähde uppoamaan
Tuo Japan on sellainen yhtye, että voisin sen levyjä joskus harkita ostavani. Aikoinaan kun siskon kasetille äänittämiä futurock-yhtyeiden levyjä kuuntelin niin nappasi kovasti, mutta sittemmin kyseinen genre putosi suosikkilistaltani ja Japan siinä samalla. Jännää matskua on heillä.Vaihteeksi pari levyä lisää...
Japan - Quiet Life ... ...
En ole moneen vuoteen pitänyt kolikoita lompakossa. Toisaalta kun on siirtynyt lähes täysin korttimaksamiseen niin eipä ole ollut paljon kolikoitakaan. Lompakossa vaan kortit ja satunnaiset setelit. Varmaan kohta 10 vuotta ollut ilman normilompsaa, jossa on kolikkotasku.Vuosien etsinnän jälkeen löytyi sopivanlainen lompakko halvalla. Siis tyhjä lompakko. Tosin ei se enää ole tyhjä. Nyt ei tartte enää keräillä kaupan lattialle pudonneita kolikoita, kun on kunnollinen vetoketju lompsassa.
Paljon onkin myynnissä lompakkoja jotka muuten ihan perinteisen lompakon näköisiä, mutta kolikkotasku puuttuu. Sitten on sellaisia joissa kolikkotaskussa ei ole vetoketjua vaan neppi. No eihän ne pienimmät kolikot nyt sellaisessa pysy.En ole moneen vuoteen pitänyt kolikoita lompakossa. Toisaalta kun on siirtynyt lähes täysin korttimaksamiseen niin eipä ole ollut paljon kolikoitakaan. Lompakossa vaan kortit ja satunnaiset setelit. Varmaan kohta 10 vuotta ollut ilman normilompsaa, jossa on kolikkotasku.
Muista muurata se laatta hirsiarinan päälle. Paljaan kallion päälle muuratusta takkauunista tulee kylmä ja juonikko ja sitä pitkin kiipeää maan syövereistä monenlaisia kipuja ja tauteja.Ja nopea lämmittämään kun kiertää kiertoilma! Mökin nukkumahuoneiden päätyyn tulee tuo. Laattahan sieltä vielä uupuu alta, mutta ei maankaato homma ole harkoista muurata. Ja tuo kevythormi on helppo itse asentaa. Kaikki omina hommina rahtia myöten. Säästyy pitkästi toista tonnia.