Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
:eek!:Jr- sanoi:[18:13] <Ace17> Jonkista tulee ensimmäinen tapaamani f1-forumisti, jota lyön turpaan
:eek!:Jr- sanoi:[18:13] <Ace17> Jonkista tulee ensimmäinen tapaamani f1-forumisti, jota lyön turpaan
:nope: :thumbfh:Jr- sanoi:<Ace17> nyt kun Schumi rikkoi paalupaikkaennätyksen, niin voinen kertoa, että puin eilen päälleni 'Michael Schumacher - World Champion' t-paidan ja se paita on minun ja itse ostamani!
Jaska pitää sen suunsa kiinni... On se kumma kun pitää aina olla suu auki...jaska sanoi:Ohjus osaa:
[22:53] <patriot1> Jaska: sanoinko, että siellä on kaikki+
[22:53] <patriot1> ?
[22:53] <patriot1> sanoin
[22:53] <patriot1>![]()
Mitä ihmettä. :eek!:Runar ja Kyllikki sanoi:Viikon, jos ei koko kesän paras.
[23:31:43] <Doomii> Nii estate on lähimpänä mun ikää joten wtf est8 yrittää herutella itteensä näille kiimaiän ohittaneille äijille kun Vantaalta löytyis nuorta ja kiimasta ja hyvin varustettua äijää!
[23:31:44] <Doomii> ;D
[23:31:48] <Doomii> wtf are you doing!? ;D
Koitetaanpas pysyä asiassa hej...markoj sanoi:Koitappa nyt Nomi pysyä housuissas.
Runar ja Kyllikki sanoi:Viikon, jos ei koko kesän paras.
[23:31:43] <Doomii> Nii estate on lähimpänä mun ikää joten wtf est8 yrittää herutella itteensä näille kiimaiän ohittaneille äijille kun Vantaalta löytyis nuorta ja kiimasta ja hyvin varustettua äijää!
[23:31:44] <Doomii> ;D
[23:31:48] <Doomii> wtf are you doing!? ;D
Grazy meiningi hei camoon!½markoj sanoi:Mikä on meininki khatissa?
Ookko sä siellä :doubtful:Formulanomi sanoi:Grazy meiningi hei camoon!½
Eiku mä oon täällä, kattokaa hei!markoj sanoi:Ookko sä siellä :doubtful:
Kostoks.markoj sanoi:Laskujeni mukaan ykstoista kertaa pätkäs sähköt. Miksi just ykstoista?
Koska loput 96 unohdettiin.markoj sanoi:Laskujeni mukaan ykstoista kertaa pätkäs sähköt. Miksi just ykstoista?