Lööpit, uutiset & täyhkää keväällä 2014

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Harmi etten satu olemaan sastamalalalalainen enkä tammelalalainen.
Noin. Aikoinani ajelin Forssan Tammelan Pyhäjärven rannoilta Porras-nimisen kylän kautta kantatielle 54. Jossain tuolla etelähämeessä koin melkoisen mieleenjäävän kyläkauppakokemuksen, jota en täsmennä. Olisiko tarkka paikka ollut ehkä Lautaporras-niminen paikka/kylä?

Olin silloin muuten matkalla Turenkiin. Tarina on tosi. Turengissa, tai niillä kulmin, oli niinä aikoina Vantaan Talli-niminen karavaanarialue, jonne matkasin. Voi olla vieläkin?

Muita melkoisen huisehkoja kyläkauppakokemuksia olen kokenut Nakkilan Pyssykankaalla ja Teiskon Terälahdella.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Todella epäreilua heruttaa tuolleen ja sitten EI KERROKKAAN MITÄÄN! :ärsyyntynythymiö:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26846
Noin. Aikoinani ajelin Forssan Tammelan Pyhäjärven rannoilta Porras-nimisen kylän kautta kantatielle 54. Jossain tuolla etelähämeessä koin melkoisen mieleenjäävän kyläkauppakokemuksen, jota en täsmennä. Olisiko tarkka paikka ollut ehkä Lautaporras-niminen paikka/kylä?

Olin silloin muuten matkalla Turenkiin. Tarina on tosi. Turengissa, tai niillä kulmin, oli niinä aikoina Vantaan Talli-niminen karavaanarialue, jonne matkasin. Voi olla vieläkin?

Muita melkoisen huisehkoja kyläkauppakokemuksia olen kokenut Nakkilan Pyssykankaalla ja Teiskon Terälahdella.
Portaan kylässä tuli kakarana useita kesäpäiviä vietettyä. Tuttuja ihmisiä asui siellä vaatimattomassa torpassaan jossa ei edes vesijohtoa ollut. Saunamökkinsä viereen majoituimme. Kyseinen perhe oli kokenut ja koki erittäin kovia terveydellisessä mielessä, sinnikkäitä olivat, kun siellä niinkin kauan asuivat. Kuuden hengen perheestä jo ainakin neljä kuollut. Mutta nätti pieni järvi oli siinä ja soudeltua tuli paljon.

Tuo Vantaan Talli on tutunniminen paikka. Yhtään en muista minkänäköinen (no netistähän löytyi ilmakuva), mutta jokin erityinen kokemus meidän autokunnalta siihen liittyi, en nyt vaan muista mikä. Ei tainnut olla positiivinen kokemus, kun luultavasti vain kerran vierailtu. Rannattomat leiripaikat ei yleensä kiinnostaneet.
 
Ylös