Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / 2022

Et ymmärtänyt mitä ajoin takaa. Työvoimaa on Suomessa liikaa työpaikkoihin nähden. Ratkaisu ei ole tuoda lisää työvoimaa vaan poistaa ylimääräistä sieltä mistä mahdollista.
Mitä nämä suomalaiset työttömät siitä kostuu että mamuja lennätetään ulos maasta? Suomalaiset ryntäävät laivasiivojiksi tai dösäkuskeiksi?

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Mitä nämä suomalaiset työttömät siitä kostuu että mamuja lennätetään ulos maasta? Suomalaiset ryntäävät laivasiivojiksi tai dösäkuskeiksi?
Tämä on ihan totta. Ei vaikuta mun työllistymiseen millään tavalla. Se että puhun 3 kieltä sujuvasti ja yhtä vielä joten kuten välttävästi, on kaksi tutkintoa, niin olen aika saletti, ettei yksikään mamu ole se, joka vie mun työpaikan.

Bukko

ukkeli
Sijainti
banjo
Tämä on ihan totta. Ei vaikuta mun työllistymiseen millään tavalla. Se että puhun 3 kieltä sujuvasti ja yhtä vielä joten kuten välttävästi, on kaksi tutkintoa, niin olen aika saletti, ettei yksikään mamu ole se, joka vie mun työpaikan.
Siinä taas yksi kaappirasisti ennakkoluuloineen mamuista, kuin olisivat kaikki samasta muotista veistettyjä kuoluttamattomia koneinsinöörejä. Minun teknologia-alallani mamuja piisaa, eikä minulla sinänsä heitä vastaan mitään ole kun työ on osaamisperusteista ja ovat hyödyllisiä veronmaksajia ja lisäarvon tuottajia yhteiskunnalle. Palautuslennoille laittaisin ennemminkin näitä turvapaikkashoppailijoita sekä rikollisia ja raiskaajia, jotka täyttävät Suomen vankiloita.

Viimeksi muokattu:
Ihan hyvin kaikki asiat toimivat 30v sitten. Ehkä palkatkin olisivat parempia kun ei olisi mamut niitä polkemassa.
Ajat ovat muuttuneet. Nokiaa ei enää ole samassa muodossa kuin kulta-aikana, asumme kahelin Putinin naapurissa ja työttömyys pahinta 2000-luvulla. Fokus pitäisi olla näissä eikä mamuissa.

Bukko

ukkeli
Sijainti
banjo
Ajat ovat muuttuneet. Nokiaa ei enää ole samassa muodossa kuin kulta-aikana, asumme kahelin Putinin naapurissa ja työttömyys pahinta 2000-luvulla. Fokus pitäisi olla näissä eikä mamuissa.
Ei siinä ole mitään väärää että vastustaa massasiirtolaisuutta. Eteläafrikassakin tummat vastustavat muista Afrikan maista tulevaa siirtolaisuutta. Että Bjohnssonien on ihan turhaan näyttää rasistikorttia palautuslentojen kannattajille. Resurssimme ovat rajallisia emmekä voi olla koko maailman sosiaalitoimisto.