Tässä on totuus olympiakylästä: "Seksiä nurmikolla, taivasalla ja rakennusten välissä"
Olympiaurheilijat ovat kisapaikoilla koko maailman katseiden kohteena. Mutta mitä tapahtuu kulissien takana, olympiakylässä?
Olympiakylästä kirjoitetaan ja puhutaan vähän, mutta nyt muutamat huippuatleetit ovat raottaneet verhoa ESPN:lle.
Muun muassa amerikkalainen jalkapallomaalivahti Hope Solo, 30, kertoo The Body Issuessa oman totuutensa olympiakylän tapahtumista. Solo osallistui neljän vuoden takaisiin Pekingin olympiakisoihin ja voitti futiskultaa.
- Osallistujien kesken on paljon seksiä, Solo sanoo suoraan.
- Olen nähnyt urheilijoiden harrastavan seksiä taivasalla, nurmikolla ja rakennusten välissä. Ihmiset kadottavat estonsa helposti, Solo paljastaa The Body Issuen haastattelussa.
Yhdysvaltalaismaalivahdin mukaan asiassa ei ole mitään erikoista.
- Urheilijat ovat äärimmäisyysihmisiä. Kun he harjoittelevat, he keskittyvät siihen täydellisesti. Kun he juovat alkoholia, se on 20 annosta yhden sijasta. Olympiakisat ovat ainukertainen kokemus, ja ihmiset haluavat hankkia niin paljon hyviä muistoja kuin mahdollista, Solo jatkaa ESPN:n haastattelussa.
Urheilijoiden aktiviteetteihin on varauduttu myös Lontoon olympiakylässä, jonne on varta vasten tilattu 100 000 kondomia.
Vuoden 2000 Sydneyn kisojen olympiakylään tilattiin ennakkoon 70 000 kondomia. Määrä osoittautui kuitenkin turhan vähäiseksi. Varastoja täydennettiin kisojen aikana 20 000 ylimääräisellä ehkäisyvälineellä.
Yhdysvaltalaisuimari Ryan Lochte vahvistaa Solon havainnot asiasta oikeiksi.
- Kun viimeksi osallistuin olympiakisoihin, minulla oli tyttöystävä. Se oli paha virhe. Nyt olen sinkku, joten Lontoon pitäisi olla hieno kokemus. Odotan kisoja innolla, Lochte kertoo.
ESPN:n Body Issuen artikkelista uutisoi ruotsalainen Expressen-lehti.
Aihe: Lontoon olympialaiset
IS