AJ
Well-known member
Mistä lähtien faktojen latelu on ollut hassuttelua?Ai vapaapotkuista vai? ÄHHÄÄHÄHÄH!!
Kato hassuttelin silleen että vapari olis niinku vapaapotku, jota se onkin.
*Nauraa burbin nollapostaukselle*
Mistä lähtien faktojen latelu on ollut hassuttelua?Ai vapaapotkuista vai? ÄHHÄÄHÄHÄH!!
Kato hassuttelin silleen että vapari olis niinku vapaapotku, jota se onkin.
Mistä lähtien faktojen latelu on ollut hassuttelua?
*Nauraa burbin nollapostaukselle*
Mun mielestä kahdesta vapaapäivästä voidaan luopua ja koskea vuosilomiinkin. Lisätään ne pyhäpäivävapaat vuosilomaan. Tarttee pitää vapaita silloin, kun raamattu määrää.Mun mielestä yhdestä tai kahdesta vaparista voidaan lupua, mutta vuosilomiin ei kosketa.
Nyt ollaan oikeilla jäljillä.Mun mielestä kahdesta vapaapäivästä voidaan luopua ja koskea vuosilomiinkin. Lisätään ne pyhäpäivävapaat vuosilomaan. Tarttee pitää vapaita silloin, kun raamattu määrää.
Entäpä työssä jaksaminen tuossa ehdottamassasi mallissa. Mulla ainakin tulisi pää käteen aika äkkiä ilman lomia.Mitään vapaapäiviä tarvita. Otetaan vuosilomatkin samalla pois niin tehokkuus lisääntyy.
No kelläpä ei. Nykyiselläänkin meinaa työviikko riittää jo maanantain jälkeen.Entäpä työssä jaksaminen tuossa ehdottamassasi mallissa. Mulla ainakin tulisi pää käteen aika äkkiä ilman lomia.
*vähän kade*Pian hesan stadiin... jaja olen totaalisessa naisseurassa tälläkertaa... Jos ei flaksi-arpa flaksaa niin kyllä flaksaa stadissa. Ou yeaah! :ahem: Nyt vähä lisää lonaa ineen ja menoksi kera bossien.
...seuraavaksi sää.
"Metsäpalovaroitus on voimassa Etelä-Karjalan ja Kymenlaakson maakunnissa sekä Hesan Tsadissa"seuraavaksi sää.
"Metsäpalovaroitus on voimassa Etelä-Karjalan ja Kymenlaakson maakunnissa sekä Hesan Tsadissa"
?
:thumbup:"Metsäpalovaroitus on voimassa Etelä-Karjalan ja Kymenlaakson maakunnissa sekä Hesan Tsadissa"
?
Jos käyttäisin hymiöitä niin pistäisin tähän sellaisen vihreän joka irvistää hampaat näkösällä.
Pöllö lähtee Pöllölaaksosta - tällainen on Maikkarin uusi logo