kouvotsvoni
Banjottu
Tuntuisipa hyvältä päästä nukkumaan parhautena, sammyosammyna. Olisi niin ylivetoa olla hän, että ihmekään jos pieni hymynkare olisi. En silti usko, että laininsa aiheutti ahaa-elämyksiä, sen verran ylimieliseltä se kuulosti.
Jo -82 siellä kun olin 5K:ssa, ei sellaista tapahtunut kun olin alokkaana. Ehkä sattui hyvä tupa meillä kun olin alokas. Ja hyvä & asiallinen tuvan esimies.Säkylässä ei muuten -89 saanut ainakaan viestissä enää "räjäyttää" punkkaa. Siitä sai vetää reunan auki ja käskeä tekemään sen uudestaan. Niin useasti että onnistui ja kelpasi.
Lopetappa jo tollanen lapsellinen paskan nakkelu ja kerro kantasi. Tai ole hiljaa. Toki voit kertoa oman kantasi tai sen, että mikä minun ja muutaman muun kannassa ärsyttää? Sen tähän väliin sanon, että mulla on ihan vitun paljon enemmän kokemusta tuosta kyseisestä asiasta kuin sulla tietoa ja kokemusta mun elämästä ja näistä kokemuksista. Että anna sen olla.
Mutta lienee turha toivo sitä odottaa? Taaskaan.
a) kantani mihin?
b) moon melko varma, että pärjäät keskenäsi ilman "muutamaa muuta". Kai?
c) absurdi väittämä - täysin vailla realiteettia (en kirjoittaisi näin jos ei olisi näin)
Jos tuohon kohtaan c) haluat valaisua niin ota vapaus kysyä...
Haa... täällähän on kaiveltu vanhoja. Mutta kun kerran näin niin sammyosammy varmaan nyt mielellään kertoo kun haluja tuntuu olevan, että miksi väitteeni siitä, että minulla on henkilökohtaista kokemusta ja tietoa enemmän tuosta asiasta kuin sinulla tietoa minun elämästäni ja noista kokemuksista?Se oli hieno laini, jossa paljon tavaraa takana. Mutta sinä siitä et mitään ymmärtänyt. Kanssaforumistisi, joita beesaat saattoivat ymmärtää ja yhdelle heistä tarjottiin mahdollisuutta jopa kysyä minulta suoraan pikaistumiseni syytä. Vaan ei kelvannut tarjous.
Eli siis jos ei ole kiinnostunut valtion rahoilla larppaamisesta metsässä niin ainoa vaihtoehto on sitten se pipojen kutominen?Niin??
Pipojako pitäisi kutoa
Kannattais ottaa se armeija ihan armeijanan, eikä minään helvetin larpaamisena. Vois jopa oppia jotain, toisin kun tuosta larppaamisesta. Missä ihmeessä olet armeijan käynyt, jos se oli larppaamista??Eli siis jos ei ole kiinnostunut valtion rahoilla larppaamisesta metsässä niin ainoa vaihtoehto on sitten se pipojen kutominen?
Miten muualla maailmassa voi kasvaa mieheksi kun ei ole asevelvollisuutta?
Luultavasti Suomessa. Ainakin tuontomerkit täsmäävät.Missä ihmeessä olet armeijan käynyt, jos se oli larppaamista??
Ja näemmä myös katkerana tilityksenä.Asepalveluksen aiheuttamat traumat ilmenevät pakonomaisesti purkautuvana muistoripulina säännöllisin väliajoin.
Pipon kutoja! Larppaaja!Ja näemmä myös katkerana tilityksenä.
Itse kudoin armeijassa useamman pipon kuin sinä ikinä sukset jalassa.Herkkä aihe edelleen, kaikille, näemmä.
NO NIIN MYÖS MULLE SAATANA!!!
Ja nyt susta on tullut veroja ja royalteja kiertävä piraattihuijari.:thumbfh:Ei siellä pelleilemässä oltu vaan opettelemassa maanpuolustamista.
Mitähän sotaveteraanitkin ajattelisivat?Ja nyt susta on tullut veroja ja royalteja kiertävä piraattihuijari.:thumbfh:
Niinpä. Veronkiertäjä ja rintamakarkuri koko juippi.Mitähän sotaveteraanitkin ajattelisivat?
Olin (vissiin) samassa rakennuksessa -91-92. Krh:n puolella.Säkylässä ei muuten -89 saanut ainakaan viestissä enää "räjäyttää" punkkaa. Siitä sai vetää reunan auki ja käskeä tekemään sen uudestaan. Niin useasti että onnistui ja kelpasi.
Aliupseerikoulussa oli oli yks Toivonen kivääripuolella. Jotkut kutsuivat gestapo-Toivoseksi, lie sama heppu kyseessä. Ihan mukava oli mielestäni, siis niinkun kapiaiseksi ja armeijassa ja sitä rataa. Sama homma muunkin kantahenkilökunnan (sekä varusmiesten) suhteen. Olen vissiin aika hyvin kanssaelinmuotojen kanssa toimeentulevaa sorttia :doubtful:.Hähä, konnakolmonen. Onko SS-Toivonen tuttu?