kouvotsvoni
Banjottu
<3
Saman oven takana. Viestihän oli ainakin -89 Krhon yhteydessä. Kaikki kolme tupaa. Olihan se Krh:hoon viesti osasto ainakin vielä silloin.Dodii. Nyt armeijamuisteloa silmät ja suut täyteen kaikille ketkä selaisesta ärsyyntyvät. Kärsikää kurjat!!1!
Olin (vissiin) samassa rakennuksessa -91-92. Krh:n puolella.
Aliupseerikoulussa oli oli yks Toivonen kivääripuolella. Jotkut kutsuivat gestapo-Toivoseksi, lie sama heppu kyseessä. Ihan mukava oli mielestäni, siis niinkun kapiaiseksi ja armeijassa ja sitä rataa. Sama homma muunkin kantahenkilökunnan (sekä varusmiesten) suhteen. Olen vissiin aika hyvin kanssaelinmuotojen kanssa toimeentulevaa sorttia :doubtful:.
Sama systeemihän on aikoinaan sijainnut Turussa ja sieltä sitten siirtynyt Säkylään. Nimittäin isäni on ollut viestimiehenä siellä Turun päässä noin kolme ja puoli vuosikymmentä ennen kuin minä sitten päädyin samaan komppaniaan toisaalla. Ja siis sinne keskiraskaan huoltokomppanian puolelle.Saman oven takana. Viestihän oli ainakin -89 Krhon yhteydessä. Kaikki kolme tupaa. Olihan se Krh:hoon viesti osasto ainakin vielä silloin.
Ruotsi kieltää seksin eläinten kanssa
Nykyään seksi eläinten kanssa on Ruotsissa sallittua, jos se ei aiheuta eläimelle haittaa.
Ruotsin hallitus on antamassa lakiesitystä, joka kieltäisi kaikenlaisen seksuaalisen kanssakäymisen eläinten kanssa. Asiasta kertoo Ruotsin radion Ekot-ohjelma.
Nykyinen Ruotsin eläinsuojelulaki kieltää sellaisen seksuaalisen kanssakäymisen eläinten kanssa, joka voi aiheuttaa eläimelle fyysisiä tai psyykkisiä haittoja.
Lain on määrä astua voimaan ensi vuoden alussa. Rangaistus lain rikkomisesta olisi sakkoja tai enintään kaksi vuotta vankeutta.
Ruotsin oppositio on jo kauan vaatinut eläinsuojelulain muuttamista.
Ai sen takia ne aina kastelee tuota porukkaa noissa kuvissa.Ne aiemmat mellakoinnit vissiin kuivuneet kasaan?
Tarkoitin Tukholman rähinöitä, mutta kait tuossa joku JUTTU.Ai sen takia ne aina kastelee tuota porukkaa noissa kuvissa.
Kuvassahan on joku somalainen, njotta se on iso juttu.Tarkoitin Tukholman rähinöitä, mutta kait tuossa joku JUTTU.
Olen näemmä väistellyt mediaa Eli mikä vesilasi ja missä?Siis mitä vittua tuo on tuo myrsky 1,50 euron vesilasissa? Monta päivää jauhettu mediassa. Palaute suoraan keittiöön ja lompakolla jos tökkii hinta tai palvelus. Sinne gourmet -mestaan pakko ole mennä.
Hans Välimäen Midhill-ravintolan.Olen näemmä väistellyt mediaa Eli mikä vesilasi ja missä?
Maksaako tuolla myös WC:ssä käynti? Pisulaari vähemmän kuin jytkyt pönttöön? Päälle kynnysmaksu kynnyksen ylityksestä.Siis mitä vittua tuo on tuo myrsky 1,50 euron vesilasissa? Monta päivää jauhettu mediassa. Palaute suoraan keittiöön ja lompakolla jos tökkii hinta tai palvelus. Sinne gourmet -mestaan pakko ole mennä.
Samoilla ajatuksilla. Lisää kuvia.Ei paha tämä Töölönlahden kirjaston arkkitehtikilpailun voittaja, mutta tämä kilpailuehdotushan voi olla hyvinkin kaukana siitä lopptulemasta, joka säästöjen, sääntöjen ja kaiken maailman ketkuilun jälkeen on pystyssä. Tästähän oli telkkarissakin ohjelma, että hyvä jos lopputuloksista tunnistaa alkuperäisen suunnitelman, jolla kilpailu on voitettu.