Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KESÄKAUSI 2013

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Oon tavallaan sisäpiiriläinen kun olen saanut armeijan viestikoulutuksen ja lisäksi kerran käynyt kertausharjoituksissa joten voi olla väärin jakaa salaista informaatiota kanssanne mutta älkää kertoko kellekään: tuollainen masto voi liittyä langattomaan viestintään.
Langattoman viestinnän tutuimpia käytännön sovelluksiahan on esim. huutaminen tai se että heittää toista kivellä.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Paikalliset juhat juoneet voimajuomaa:

Hautakiviä kaadettiin Riihimäellä - "Tuli surullinen mieli"

Sunnuntai 30.6.2013 klo 12.09

Riihimäen hautausmaalla on kaadettu yli 20 hautakiveä.


- Tuli surullinen mieli, Pertti Hartikainen kertoo nähtyään kaadetut hautakivet.

Hän oli kuullut tihutyöstä naapuriltaan lauantai-iltana. Hän meni sitten itse paikan päälle hautausmaalle katsomaan iltayhdeksän aikaan.

Hartikaisen mukaan veteraanihautojen kiviä oli kaadettu yli 20 ja yleiseltä puolelta ainakin kolme kiveä. Hautakiviä oli kumottu sieltä sun täältä 2-5 kiven ryhmissä.

Hartikainen epäilee, että kivet olisi kaadettu perjantain ja lauantain välisenä yönä.

Riihimäen seurakunnan kirkkoherra Sirpa Viherä vahvistaa, että hautakiviä on kaadettu Riihimäen hautausmaalla. Tässä vaiheessa hän ei kuitenkaan tiennyt asiasta tarkemmin. Seurakunta oli saanut tiedon poliisilta.

Iltalehti ei tavoittanut sunnuntaiaamuna Kanta-Hämeen poliisia kommentoimaan tapausta.
RIIKKA SORSA

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013063017207487_uu.shtml?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Poikasena kun olin hautausmaalla kesätöissä, yhtenä aamuna oli työnjako normaalisti ja lopuksi puutarhuri totesi meille miespuolisille: "mutta käydään ensin nostamassa kaadetut kivet" No eipä siinä kuudelta äijältä kauaa mennyt kun vajaa kymmenen kiveä nostettiin ja naisväki kävi myöhemmin vähän littaantuneita istutuksia korjaamassa. Missään vaiheessa ei puhuttu sanaakaan koko tapauksesta. Ihailin vanhempien työntekijöiltä harvinaisen kiihkotonta ja oikeaoppista suhtautumista rikokseen. Kukaan ei tehnyt tapauksesta dramaattisempaa kuin se oli ja turha sellaista on märehtimään jäädä.
 

Urpo

Banned
Liittynyt
17.12.2012
Viestit
113
Onko tänään ollut iltapäivälehdissä kiinnostavia uutisia? En ole itse ehtinyt vielä lukemaan. Vähän jännittää jo, taidan ensimmäiseksi lukea Iltalehden uutiset.
 

Urpo

Banned
Liittynyt
17.12.2012
Viestit
113
Nyt kävin lukemassa Iltalehteä. Kauhistuksen kanahäkki! Siellä kerrottiin että Yle Uutisten saamien, yhden lähteen tietojen mukaan dna kuuluu keskusrikospoliisin tutkijalle.
Mitä tämä teidän mielestä tarkoittaa? Minun mielestä se tarkoittaa, että Annelin puolustuksen asema heikentyi. En ehtinyt lukemaan juttua loppuun, kun tulin heti kertomaan siitä teille.
 

Urpo

Banned
Liittynyt
17.12.2012
Viestit
113
Toivon, että otatte tähän rohkeasti kantaa, vaikka asia onkin hurja.
 

Urpo

Banned
Liittynyt
17.12.2012
Viestit
113
Nyt luin Iltasanomia. Nokia on ostanut yrityksen ja käyttänyt tosi paljon rahaa. Sen ostetun yrityksen nimi on Nokia-Siemens. Hui kauhistus. Ottakaa kantaa, niin saadaan tästä aikaan keskustelua.
 

Urpo

Banned
Liittynyt
17.12.2012
Viestit
113
Unohdin kertoa, että Nokia maksoi siitä toisesta yrityksestä 1,7 miljardia euroa. Tuohan on hirvittävän iso summa. Sitä voisi olla hyvä suhteuttaa esimerkiksi Suomen valtion vuosibudjettiin, joka muistaakseni on yli 50 miljardia euroa.

Ottakaa kantaa.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Nyt luin Iltasanomia. Nokia on ostanut yrityksen ja käyttänyt tosi paljon rahaa. Sen ostetun yrityksen nimi on Nokia-Siemens. Hui kauhistus. Ottakaa kantaa, niin saadaan tästä aikaan keskustelua.
Networks...eipä unohdeta Networksiä. :mad_old:

Urpo on apina. Evoluutiossa hajusta apinaan ollaan menty taaksepäin.:thumbdown
 

Urpo

Banned
Liittynyt
17.12.2012
Viestit
113
Networks...eipä unohdeta Networksiä. :mad_old:

Urpo on apina. Evoluutiossa hajusta apinaan ollaan menty taaksepäin.:thumbdown
Tämä oli hyvä kommentti. Kaikessa kiireessä en kirjoittanut ostetun yrityksen nimeä ihan oikein. Kiitos Formulanomi että selvensit asiaa, ettei kukaan enää luule jotain toista yritystä ostetun. On nimittäin muistaakseni tapauksia, että kahden yrityksen nimen alut ovat ihan samoja.

Oletko Formulanomi lukenut itse tänään jotain mielenkiintoista uutista. Voisin ottaa sitten siihen kantaa.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Nyt kävin lukemassa Iltalehteä. Kauhistuksen kanahäkki! Siellä kerrottiin että Yle Uutisten saamien, yhden lähteen tietojen mukaan dna kuuluu keskusrikospoliisin tutkijalle.
Mitä tämä teidän mielestä tarkoittaa? Minun mielestä se tarkoittaa, että Annelin puolustuksen asema heikentyi. En ehtinyt lukemaan juttua loppuun, kun tulin heti kertomaan siitä teille.
Voihan se tarkoittaa kyseisen krp'n tutkijan olevan aikamoisessa kosessa, jos ei ole millään muotoa osallistunut tutkimuksiin.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Varsinainen antikliimaksi taas vaihteeksi Iltasanomissa: Otsikkorivillä huutaa otsikko "Kaija Koo villitsi Himoksen - katso missä kengissä!" Ja kun klikkaa uutiseen, niin siinä kerrotaan että "Jalassaan Kaija Koolla oli valkoiset niiteillä koristellut tennarit" ja on vielä kuviakin:



Mä olen niiiiiiiin pettynyt.



Mä olen myös vähän pettynyt siihen, että Suomen poliisilta kuluu yli 6 vuotta aikaa siihen, että ne keksii Auerin murhapaikalta löytyneen ulkopuolisen dna:n kuuluneen... yllätys yllätys... poliisille. Mitähän seuraavaksi? Poliisi löytää silminnäkijän (tutkinnanjohtajan käly tai muu tuttava), joka on vaiennut kaikki nämä vuodet?
Saatanan tunarit. Lopettaisivat ton pelleilyn. Paska lensi tuulettimeen jo vuosia sitten, toi on enää noloa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös