toleranssisiipi
Langennut enkeli
Niin niin, mutta muualla maailmassa niin ja näin.
Nyt hiljaa, täällä tehdään näin. Pitäisi pitää siitä suu kiinni. Ettei loukata.Niin niin, mutta muualla maailmassa niin ja näin.
Näinhän se on.Suoraan sanoen Suomi on sairastunut alkoholista, siis alkoholisoitunut ja sairauden kuvaan kuuluu valheellisuus ja vastuuttomuus.
Suomi ei taida olla ainoa, eikä edes pahin maa tämän suhteen? Vai voitaisiinko asettaa meille tavoitteeksi esim. brittiläinen tai venäläinen juomakulttuuri Eikä ne saku, danskit ruottalaiset tai norskitkaan sen fiinimpää porukkaa ole.Maahanmuuttajan näkökulma suomalaisten alkoholin käyttöön. Komppailen vahvasti.
Suoraan sanoen Suomi on sairastunut alkoholista, siis alkoholisoitunut ja sairauden kuvaan kuuluu valheellisuus ja vastuuttomuus.
Voi itku... Itsekin olen ajatellut, että mitäs jos sattuu liikenteessä jotain ja koira karkaa... Siksi koirallani onkin valjaissa sen nimi ja minun puhelinnumero.Toivottavasti se koiraparka saatiin kiinni. Niitä oli siis neljä koiraa, joista kolme (?) oli saatu jo kiinni ja ei tosiaankaan pelastuslaitoksen toimesta vaan erään toisen ohikulkijan toimesta. Näin kertoi ainakin itse.
Olihan paluumatka!
Suomi ei taida olla ainoa, eikä edes pahin maa tämän suhteen? Vai voitaisiinko asettaa meille tavoitteeksi esim. brittiläinen tai venäläinen juomakulttuuri Eikä ne saku, danskit ruottalaiset tai norskitkaan sen fiinimpää porukkaa ole.
Missään en ole pelännyt niin kun olin lasten kanssa Saksassa ja mentiin "väärälle" leirintäalueelle. Siellä ei olis hengissä selvinnyt yön yli.
Tosi hyvin tehtyä! Poikkeuksellisen hyvää kansalaistoimintaa. Ei voi kun hattua nostaa tuosta!Olihan paluumatka!
Vilman alkukesän karkumatkan jälkeen tilattiin kaulapantaan sellainen pieni euron kolikon kokoinen lämiskä missä on koiran nimi ja kummankin puhelinnumerot.Siksi koirallani onkin valjaissa sen nimi ja minun puhelinnumero.
Oon antanut kertoa ittelleni notta meidän molemmat koirukset on "chipattu". Yksityiskohdista en tiedä mutta rouvan mukaan noita on turha varastaa. Jos kohta kukaan haluaisikaan...Olen miettinyt myös jotain GPS sovellusta.
Kaikki Suomessa rekisteröidyt koirat on chipattu.Oon antanut kertoa ittelleni notta meidän molemmat koirukset on "chipattu". Yksityiskohdista en tiedä mutta rouvan mukaan noita on turha varastaa. Jos kohta kukaan haluaisikaan...
Jep. Ja esimerkkinä vaikka toi brittinuorison juomakäytös, se on paljon iljettävämpää touhua, kuin vaikka mitä Tampereen yössä näkyy.Niinpä. Ei ne suomalaiset öyrästävät juopot ja kännikalat ole mitenkään yllättävä ja erikoinen ilmiö lain'. Samaa tapahtuu monissa Euroopan maissa. Valitettavasti.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013072117284939_uu.shtmlKolkekannaksen tiellä ollutta operaatiota seuraamaan kertyi pelastuslaitoksen mukaan satoja katsojia, jotka näpsivät kännykkäkameroillaan kuvia.
Chavs, perhaps? Briteissä on rajua menoa ollut aina. Syyt siinä kait, että ei ole tukiverkkoja. Siksi syntyjään nuoriso on kapinoinut tuolla. Eihän tuo voi loppujaan kestää tuollainen meno. Harry Brown.Jep. Ja esimerkkinä vaikka toi brittinuoriso
Runski yllä/alla kommentoi samaa.Oon antanut kertoa ittelleni notta meidän molemmat koirukset on "chipattu". Yksityiskohdista en tiedä mutta rouvan mukaan noita on turha varastaa. Jos kohta kukaan haluaisikaan...
Oppiikohan koira tuota käyttämään?Olen miettinyt myös jotain GPS sovellusta. Se olisi kyllä paras.