Päiväys loppui rasiasta?Hyvästi einespullat.
Sorry, kun rinnastin eurojuomisen suomalaiseen. Ei kait olisi pitänyt.Ei ihan pienellä idiotismin määrällä sekoitetakaan toisten ongelmia, itsekritiikkiä, sen sietämisen puutetta ja oman pesän likaamista sellaiseksi käsitevyyhdiksi kuin tällä forumila. Ja kerta toisensa jälkeen.
Voi vittu sanon minä.
Niin no. Niin. Onhan tuossa. On.Voi vittu sanon minä.
Sori, eikö tää ollutkaan ihan suoraviivainen juttu: suomalaiset => syrjii mamuja => kauheita juoppoja?Ei ihan pienellä idiotismin määrällä sekoitetakaan toisten ongelmia, itsekritiikkiä, sen sietämisen puutetta ja oman pesän likaamista sellaiseksi käsitevyyhdiksi kuin tällä forumila. Ja kerta toisensa jälkeen.
Voi vittu sanon minä.
Niin olikos sulla joku sellainen kombojuttu että haisit aika pahalle jonkun toisen nimimerkin kanssa?Mukava nähdä miten täällä on keskustelun taso noussut kun minä olen ollut pois tyhmine juttuineni
http://www.youtube.com/watch?v=tLWI6xxvglgKissat on Perkeleen kätyreitä. Koirista voi oikealla koulutuksella olla sentään jotain hyötyä. Vaikka eksyneiden etsinnässä tai sniffaamassa huumehia tai opastamassa sokeita. Jos kissan laittas noihin hommiin niin huonosti kävis.
Ja itse asiassa kissat ei leiki laserpisteillä vaan siinä on se homma että kissa antaa ihmisen leikkiä ja se itse vain myötäilee taktisesti varmistaakseen ylläpidon.
Eikun suomalaisten tulee aina ja iäti rypeä itsesäälissä, ripotella tuhkaa päällensä aamuisin ja anella anteeksi muulta maailmalta olemassa oloaan. Etkö sie ny vielä ole sitä hiffannut..?Sori, eikö tää ollutkaan ihan suoraviivainen juttu: suomalaiset => syrjii mamuja => kauheita juoppoja?
Luulin että muutkin kansakunnat olis hyvä ottaa huomioon yleisarvostelussa, eikä "tuomita" suomalaisia jonain ikuisena paskaporukkana noin niinkuin pääsääntöisesti
Muistuttaisin esim. sen viimeaikaisen Atlanticin jutun
EnEikun suomalaisten tulee aina ja iäti rypeä itsesäälissä, ripotella tuhkaa päällensä aamuisin ja anella anteeksi muulta maailmalta olemassa oloaan. Etkö sie ny vielä ole sitä hiffannut..?
Toivottavasti poikien oppimiskäyrä pallojen ja hymiöiden kera on jotakin mikä maatamme kannattaa.En
Minusta nämä "suomionpaskamaakaikkiallaonkaikkiparemmin" on < 14 v hemmojen juttuja, jotka eivät ole vielä kertaakaan käyneet Linnanmäkeä pidemmällä ulkomaanreissulla ja joita ei muutenkaan kiinnosta muun maailman asiat. Saatika että olisivat ottaneet niistä jotenkin selvää.
Ihan samoja tyyppejä jotka meuhkaavat että "venäjäpainaanappiajasuomituhoutuuminutissajasuomeninttionsiksiihankurapaskaa"
Ihan samaa porukkaa
Jälkimmäiseen kommenttina että nyt kun kundi on intissä, joiltain pari vuotta nuoremmilta "kavereilta" on mm. FB:ssä tullut just noita ton tason kommentteja ja kun itse heput (kundi, sen kavereita) nyt ovat olleet - TASAN KAKS VIIKKOA SIELLÄ - niin jo on sellaista taistelijaa tänä vkonloppuna ekoilla lomilla että AVOT Siellä on Uudenmaan Prikaatistakin kolme komppaniaa sellaisia chucknorriseja nyt liikkeellä
Niin se mieli muuttuu Ja se on hienoa se. Ei mene siis koulutus hukkaan.
Implikoiden, että lainauksesi ei olisi totta?Ihan samoja tyyppejä jotka meuhkaavat että "venäjäpainaanappiajasuomituhoutuuminutissajasuomeninttionsiksiihankurapaskaa"
Sellainen heitto nyt Knoukalle: jos muut ajattelee meistä näin, pitäiskö olla kerrankin itteensä tyytyväinen.Ei ihan pienellä idiotismin määrällä sekoitetakaan toisten ongelmia, itsekritiikkiä, sen sietämisen puutetta ja oman pesän likaamista sellaiseksi käsitevyyhdiksi kuin tällä forumila. Ja kerta toisensa jälkeen.
Voi vittu sanon minä.
Onko koirien varastelu kovinkin yleistä?
Kompassisuunta on varmaan pohjoinen. Saamelaiset käsittääkseni syövät rituaaleissaan koiria ja huippuvuorilla on se siemenpankki, jonne piilotetaan koiria keväisin.Sattuu niitä. Aina silloin tällöin on lehdissä tapauksia.
Osa on känniläisten päähänpistoja, osa määrätietoista varastamista (= rotukoirat = rahaa = viedään ulkomaille, kompassisuunnan voitte arvata itse).
Juu. Kerrankin samaa mieltä. Jatketaan näin.Mukava nähdä miten täällä on keskustelun taso noussut kun minä olen ollut pois tyhmine juttuineni
Juspan on pahkasohva!Kompassisuunta on varmaan pohjoinen. Saamelaiset käsittääkseni syövät rituaaleissaan koiria ja huippuvuorilla on se siemenpankki, jonne piilotetaan koiria keväisin.