Aa en tiennykkään että ale-laarin kengät voi maksaa yli satasen.. Noh eikai siinäLopuksi näkyy K-Kengästä hankitut ale-laarin purjehduskengät ja jäbä kehtaa vaatia jotain laatuvastauksia postauksiin?
Helposti. Mun juoksutossut maksoi ale-laarissa 179 euroa.Aa en tiennykkään että ale-laarin kengät voi maksaa yli satasen.. Noh eikai siinä
Eivät olleet varmaankaan sopivaa laatutasoa.Helposti. Mun juoksutossut maksoi ale-laarissa 179 euroa.
Olivat vain kampaamotasoa, kun paremmat olisivat juoksuttaneet like a boss.Eivät olleet varmaankaan sopivaa laatutasoa.
Hommahan alkoi jo kevättalvella kun 'jotkin tahot' puolueen sisältä vuotavat julkisuuteen tietoa, että Jyppe haluaisi itse luopua pestistään väsymyksen vuoksi. Siellä on korppikotkat jo vaanimassa saalistaan. Onko se tuo Petteri Orpon jengi siellä on pelaamassa pelejään?Kokoomuksessa haluja pj:n vaihtoon
Kokoomuksen puoluevaltuuston jäsenistä
joka neljäs haluaa valita puolueelle
uuden vetäjän viimeistään ensi kesän
puoluekokouksessa, selviää A-studion
tekemästä kyselystä.
Kyselyyn vastanneista 14 katsoi, että
että Jyrki Kataisen tilalle on syytä
valita Lahdessa uusi vetäjä. Lisäksi
kaksi puoluevaltuutettua halusi kutsua
koolle ylimääräisen puoluekokouksen
puheenjohtajan vaihtamiseksi.
41 vastaajaa oli kuitenkin sitä mieltä,
että johtajanvaihdos ei ole tarpeen,
jos Katainen haluaa vielä jatkaa.
Neljä valtuutettua ei osannut tai
halunnut vastata kysymykseen.
Sellon Intersportista olis saanut Adizero Aceja 50:€llä. Siis jos heillä olisi ollut niitä :thumbfh:Helposti. Mun juoksutossut maksoi ale-laarissa 179 euroa.
Jos neljännes halulaa pj:n vaihtoon ja yli puolet ei, tuo uutisointityyli vaikuttaa agendapostaamiselta.Vaikken todellakaan ole mikään Käteis-fani, niin ihan oikeasti oksettaa politiikan raadollisuus. Nyt kaveri, jonka aikana puolue on noussut Suomen suurimmaksi ja presidenttikin saatu pelattua puolueesta, niin ei enää kelpaakaan, kun toinen hihhuli on nostanut heinäkengät ja uskovaiset Suomen suurimmaksi puolueeksi. Hyi vittu, nyt oikeesti.:yuck:
Hommahan alkoi jo kevättalvella kun 'jotkin tahot' puolueen sisältä vuotavat julkisuuteen tietoa, että Jyppe haluaisi itse luopua pestistään väsymyksen vuoksi. Siellä on korppikotkat jo vaanimassa saalistaan. Onko se tuo Petteri Orpon jengi siellä on pelaamassa pelejään?
Ei ollut mikä tahansa lapsi, vaan prinsessa!Englannissa on näemmä syntynyt lapsi. Hip hip hurraa.
Älä saatana? Ohhoh. Kas kun ei oo mediassa noteerattu.Englannissa on näemmä syntynyt lapsi. Hip hip hurraa.
Joku wannabeprinsessa kuitenkin tyyliin tuksu.Ei ollut mikä tahansa lapsi, vaan prinsessa!
Kummallakin pyyhkeet päällä. Voi niitä brittejä, voi niitä.Britannian kruununprinssi Bill meni saunaan ja näki puolisonsa herttuattaren.
Ei sillä etteikö Kataisella luonnollisesti ollut oma osansa ja roolinsa Saulin kampanjassa, mutta kyllähän homma taisi mennä niin, että tuossa tapauksessa puheenjohtajan ja puolueen presidenttiehdokkaan välille oli tarpeellista tehdä huomattavasti normaalia enemmän eroa. Niinistö myi - Katainen ei.Vaikken todellakaan ole mikään Käteis-fani, niin ihan oikeasti oksettaa politiikan raadollisuus. Nyt kaveri, jonka aikana puolue on noussut Suomen suurimmaksi ja presidenttikin saatu pelattua puolueesta, niin ei enää kelpaakaan, kun toinen hihhuli on nostanut heinäkengät ja uskovaiset Suomen suurimmaksi puolueeksi.
Aijaa, mä luulin, että se on poika.Ei ollut mikä tahansa lapsi, vaan prinsessa!