Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Tuo eli ihmisoikeusongelmat/turvallisuus yms. pitäisi olla ns. framella, kun kisaisäntiä valitaan.En, mutta yllätyin että puolustat kisoja maassa jossa on ihmisoikeusongelmia, sekä vuonna 1980, että nykyään.
Minä en niinkään puolusta Venäjää (homovastaisia lakeja tms.), mutta olen sitä mieltä että urheilutapahtumassa tulisi keskittyä urheluun.
Jos urheilijat vievät/esittävät kisoihin osallistuessaan luontevalla tavalla kulttuuriaan tai toimintatapojaan tai suhtautumista muihin ihmisiin ei minulla ole mitään sitä vastaan. Siinä tilanteessa, kun aletaan "väkisin protestoimaan" erinäisiä asioita ollaan mielestäni väärillä poluilla. Varsinkin, jos urheiluun sotketaan politiikkaa, kuten 1980 (kylmä sotahan oli boikotin syynä, eikä ihmisoikeudet).
Ja näitähän (protesteja) on nähty iät ajat. Enkä todellakaan vastusta homoja, mustien oikeuksia tai useampaa muutakaan asiaa, joita on aikojen kuluessa protestoitu. Eikä unohdetan myöskään 72 olympilaisten verilöylyä. Siinäkin kyse oli poliittisesta kannanotosta.
Viimeksi muokattu: