Meillä kun on jotain tän suuntaista kehitteillä, niin on tuota kysymystä tullut mietittyä, eikä siihen välttämättä itsekään suoraa kaiken tyydyttävää vastausta osaa sanoa, mutta noin äkkiseltään - jos sitä omaa jälkikasvua siunaantuu, niin ainakin voi sitten vanhemmalla iällä sanoa että on jotain saanut aikaan elämässään. Ja jotenkin insinöörimäisesti myös, että jääpähän oma umpisurkea alkoholistigeeniperimäkin tänne jälkeen vaikuttamaan ja elämään.Oon varmaan kertonutkin mutta mulla on joskus tapana kysellä ihmisiltä, että miksi nämä ihan oikeasti ovat halunneet hankkia lapsia - tarkoitusperä on vilpitön, koska en todella keksi ainuttakaan syytä.
Parhaat (ja ainoat) vastaukset tähän mennessä ovat: "Ne tulee katsomaan mua vanhainkotiin" ja "se tulee 16 vuoden kuluttua hakemaan baarista mopoautolla".
Oishan se jotenkin surkeata kupsahtaa kuoppaan kera lauseen "sain mä melkein sen F1 Managerin valmiiksi ja Forumilla on tullu notkuttua". Sen jälkeenjättämisen konkreettisius on jälkikasvun kohdalla jotain aivan erilaista, kuin joku hikinen koodinpätkä tai hevonvitun kirjailut Internet-keskustelupalstoilla.
Vaikka onhan tää ihan kivaa siis ja sillee, hehe. *pus* :|
Viimeksi muokattu: