Antsa Rieppo
Well-known member
*kapitalistisian telakkanaurua*Minä voisin ottaa tuon 600 000 hoteisiini vaikka 5 000 eurolla vuodessa.
*kapitalistisian telakkanaurua*Minä voisin ottaa tuon 600 000 hoteisiini vaikka 5 000 eurolla vuodessa.
Esimerkiksi peräsuoli ja petauspatjan ja patjan väli ovat mielestäni vielä huonompia. Mielestäni.Ja väittävät lähes nollakorkoisia tilejä huonoimmiksi rahansäilytyspaikoiksi.
Luin väärin ja mietin että mitä mä nyt taas oon tehnyt.Minä jo etsin Aarnion omaa ketjua, mutta taisin sotkea päiväunipöpperössä Albertiin.
Ota samantien vaatimattomat kuusi salkkua vahdittavaksi. Kansantalous kiihtyy kohti ääretöntä ja ylikin. Ja eikös ne apinatkin osaa sijoittaa paremmin kuin sijoitusneuvojat jonkin tutkimuksen mukaan.Minä voisin ottaa tuon 600 000 hoteisiini vaikka 5 000 eurolla vuodessa.
Eikös tämä kuuluisi tuonne "Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä"-toicciin?Ja eikös ne apinatkin osaa sijoittaa paremmin kuin sijoitusneuvojat jonkin tutkimuksen mukaan.
On havaittavissa myös ilmiö, että apinatkin tutkii järkevämpiä asioita kuin apurahastosijoittajien tutkijat.Eikös tämä kuuluisi tuonne "Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä"-toicciin?
Mä lakkasin viemästä tuliaisia Kylmäkoskelle sen jälkeen kun Nokia julkaisi Lumia 900 mallin.Höpö höpö. Kolikkojono peräsuolessa se vasta kunnon meininkiä on.
Nyt jos yksikin noista hörhöistä hyppää vaunun alle, niin ihan turha syyttää ketään muuta kuin hörhöä itseään.Aktivistit kohdistamassa ”suoraa toimintaa” suuriin sotaharjoituksiin – Puolustusvoimat huolestui vaaratilanteista
Ministeriöltä satojatuhansia euroja saanut Aseistakieltäytyjäliitto on järjestämässä suoraa toimintaa Maavoimien Wihuri 15 -harjoituksiin.
Aseistakieltäytyjäliitto on ilmoittanut, että sotaharjoitukseen aiotaan kohdistaa ”suoraa toimintaa” järjestämällä ”antimilitaristisen toimintaleiri” Operaatio Vastatuuli.
– Toivomuksena on, että leirin osanottajat suunnittelisivat ja toteuttaisivat ainakin yhden yhteisen toimintapäivän sotaharjoituksia ja yleistä asevelvollisuutta vastaan. Leiripaikalla on kaikki valmiudet toimia hyvin järjestettynä aktivistien tukikohtana koko leirin ajan, kerrotaan Aseistakieltäytyjäliiton tiedotteessa.
– Kannustamme ihmisiä hyvin suunniteltuun suoraan toimintaan ja kansalaistottelemattomuuteen. Protestointisi voi silti olla minkälaista hyvänsä, kunhan se on väkivallatonta.
Tiedotteen mukaan Operaatio Vastatuulen toimintaleiri toimii Valtimon kunnassa sijaitsevassa vanhassa kyläkoulussa. Aseistakieltäytyjäliiton järjestösihteeri Kaj Raninen kertoo Ilta-Sanomille, että Operaatio Vastatuuli käynnistyy huomenna.
– Varmaan muutama kymmenen ihmistä osallistuu. Leirin päätarkoitus on tuoda julki meidän antimilitaristista näkemystä ja sitä, ettei militarismi ja asevarustelu lisää turvallisuutta, Raninen sanoo.
Vaaratilanteet huolettavat
Raninen sanoo, ettei hän tiedä, aiotaanko Operaatio Vastatuulen toiminnan aikana mennä Wihuri 15:n harjoitusalueelle.
Ranisen mukaan leirin keskeisiin tavoitteisiin kuuluu tuoda harjoituksiin osallistuvien asevelvollisten tietoon mahdollisuutta kieltäytyä reservistä. Puolustusvoimien mukaan reservistä ei voi kieltäytyä.
Maavoimien tiedottaja Lauri Paju sanoo, että Puolustusvoimilla on tietyt toimintamallit tilanteisiin, joissa häiritään harjoitusta.
– Ne ovat ihan normaaleja käytäntöjä, eivätkä erikseen tätä Vastatuulta varten.
Puolustusvoimilla on oikeus poistaa paikalta harjoitusta häiritsevät sivulliset, Paju kertoo. Poistamisen suorittaa sotilaspoliisi tai poliisi.
Pajun mukaan Operaatio Vastatuuli voisi johtaa vaaratilanteisiin, jos yritettäisiin häiritä harjoituksiin kuuluvien ajoneuvojen kulkua.
– Toivomme, ettei tule vaaratilanteita, kun harjoituksissa on raskasta kalustoa liikenteessä
Sotaharjoitus Wihuri 15:n aikana ei järjestetä kovapanosammuntoja.
Putkaan nuo pitäisi korjata ja päästää viikon päästä pois.Nyt jos yksikin noista hörhöistä hyppää vaunun alle, niin ihan turha syyttää ketään muuta kuin hörhöä itseään.
Toivottavasti ei hyppää, koska se olis paska juttu vaununjohtajalle ja kuskille.
Edit: Ainiin, lähde.. IS
Kyllä lähtisin siitä, että hallitusta voisi syyttää mahdollisen hypyn tiimoilta...Nyt jos yksikin noista hörhöistä hyppää vaunun alle, niin ihan turha syyttää ketään muuta kuin hörhöä itseään.
Voin hakata viikon ilmaiseksi.Putkaan nuo pitäisi korjata ja päästää viikon päästä pois.
Ei oo kaikki persut hallituksessa tollakaan Ranierilla. Eiku siis tolla Ranisella.:nope:Nyt jos yksikin noista hörhöistä hyppää vaunun alle, niin ihan turha syyttää ketään muuta kuin hörhöä itseään.
Toivottavasti ei hyppää, koska se olis paska juttu vaununjohtajalle ja kuskille.
Aika usein kun kuulee juttua tyyliin: "Ei kiinnosta mennä metsään leikkimään sotaa!", niin onkohan toi noitten ”antimilitaristinen toimintaleiri” sitten sitä, että mennään metsään leikkimään rauhaa?Nyt jos yksikin noista hörhöistä hyppää vaunun alle, niin ihan turha syyttää ketään muuta kuin hörhöä itseään.