Sue_me
Well-known member
- Liittynyt
- 1.8.2005
- Viestit
- 27848
Onneksi ei kuitenkaan mossen kanssa.Ja piarukin tulee varren kanssa.:thumbfh:
Onneksi ei kuitenkaan mossen kanssa.Ja piarukin tulee varren kanssa.:thumbfh:
Joskus tosiaan vodkan mausta löytyy uskomattomia syvyyksiä, toisinaan jopa siksi määrin, että 'esille nousee' mm. aamiaismurot ja voileipäkeksit.
Onko se pakko alkaa ryypätä heti aamusta? Oma vika! :doubtful:Joskus tosiaan vodkan mausta löytyy uskomattomia syvyyksiä, toisinaan jopa siksi määrin, että 'esille nousee' mm. aamiaismurot ja voileipäkeksit.
Heti aamusta, viikko sitten!Onko se pakko alkaa ryypätä heti aamusta? Oma vika! :doubtful:
Asenteella on menty.Mies hyppäsi kerrostalon kuudennen kerroksen parvekkeelta lauantai-iltana Munkkiniemessä. Mies selviytyi hurjasta hypystä vähäisin vammoin, sillä lumikasa vaimensi pudotuksen voimaa.
Silminnäkijän mukaan hyppääjä kömpi lumihangesta ylös omin voimin, minkä jälkeen hän kävi lyömässä kerrostalon ulko-oven lasin säpäleiksi.
Mies vietiin ambulanssilla Töölön tapaturma-asemalle. Poliisin mukaan hänen tilansa ei ollut hengenvaarallinen.
Joskus tosiaan vodkan mausta löytyy uskomattomia syvyyksiä, toisinaan jopa siksi määrin, että 'esille nousee' mm. aamiaismurot ja voileipäkeksit.
Avaimet unohtui sisälle.Asenteella on menty.
http://www.nelonen.fi/uutiset/kotimaa/tässä-synkkä-totuus-naiskuskeistaNelonen sanoi:Mopoilu elää uutta kultakautta. Mopoja on jo yli neljännesmiljoona, saman verran kuin 1970-luvun alussa. Valitettavasti henkilövahinkojen määrässä muutos on vielä suurempi. Vaarallisin yhdistelmä on naismatkustaja naisen kyydissä.
Mopo-onnettomuuksissa on kuollut vuoden 2005 jälkeen keskimäärin alun toistakymmentä ihmistä vuodessa ja loukkaantuneiden määrä on liikkunut tuhannen molemmin puolin, selviää Tilastokeskuksen ja Liikenneturvan taulukoista.
Vuosi 2005 on vedenjakaja siksi, että silloin sallittiin matkustajan kuljettaminen mopolla, ja onnettomuuskäyrät kääntyivät nousuun. Mopon matkustajana on useimmiten tyttö, ainakin onnettomuustilastoista päätellen. Viime vuonna liki kaksi kolmesta loukkaantuneesta matkustajista oli tyttöjä.
Naiskuljettajan kyydissä viime vuonna loukkaantui viime vuonna liki 80 naista. Miehillä vastaava luku painui alle viidenkymmenen. Tilastoissa ei näy onnettomuuksien syytä, mutta arvata sopii, että kaksi päällä ajettaessa mopon hallinta vaatii melko lailla voimaa ja kokemusta.
Vanhimmalle tytölleni olen mopon luvannut hommata - pojan suhteen katsotaan tilannetta sitten tarkemmin, kun on ajankohtaista. Kevarikortin saa kumpikin, jos kiinnostusta riittää :ahem:http://www.nelonen.fi/uutiset/kotimaa/tässä-synkkä-totuus-naiskuskeista
Aikamoista rohkeutta on tuollaista toimittajan sanoa!!! Kansalaispalkinnon paikka. Muillekin kuin mopoilijoille.
Tuossa on tietysti se seikka, että kuinka moni mopopoika saa likan tarakalle verrattuna mopoileviin tyttöihin. Toisaalta kun se tyttö siihen taakse istahtaa ja kietoo kätensä pojan ympärille pysyäkseen paremmin kyydissä, niin aika vähän verta riittää sillä kuskilla enää päähän asti ja muutenkin keskittyminen voi lerpahtaa (päinvastoin kuin jokin muu). Voisi melkein vetää rohkean johtopäätöksen ja todeta hiukan alle viidenkymmenen pojan saaneen tytön noponsa kyytiin viime vuonna :idea: :ahem:.Naiskuljettajan kyydissä viime vuonna loukkaantui viime vuonna liki 80 naista. Miehillä vastaava luku painui alle viidenkymmenen. Tilastoissa ei näy onnettomuuksien syytä, mutta arvata sopii, että kaksi päällä ajettaessa mopon hallinta vaatii melko lailla voimaa ja kokemusta.
:doubtful: Naiskuskeista? Tyttöjä noi lienee.http://www.nelonen.fi/uutiset/kotimaa/tässä-synkkä-totuus-naiskuskeista
Aikamoista rohkeutta on tuollaista toimittajan sanoa!!! Kansalaispalkinnon paikka. Muillekin kuin mopoilijoille.
Ja poikia muut. Ei syytä höpönassuiluun. Ainoastaan johtopäätöksiin.:doubtful: Naiskuskeista? Tyttöjä noi lienee.
Siinä sitä ei ilmeisesti suunnittelija ole huomannu katsoa ollenkaan ympärilleen.Iltalehti sanoi:Junayhtiö kavensi penkkejä - Yli puolet ei mahdu istumaan
Tiistai 22.3.2011 klo 18.52
Brittiläisen junayhtiön yritys mahduttaa vaunuihinsa lisää istumapaikkoja on epäonnistunut nolosti.
Uudet istumapaikat ovat niin kapeita, että suurin osa matkustajista ei mahdu niihin.
Uudet istumapaikat ovat leveydeltään vain 43 senttiä. Junayhtiön tekemän tutkimuksen mukaan 59 prosenttia matkustajista ei mahdu niihin. Joidenkin matkustajien kerrotaan jopa joutuneen lääkärin pakeille tungettuaan itsensä väkisin ahtaille penkeille.
- South West Trains ei ilmeisesti halua ihmisten tekevän töitä tai omaavan kyynärpäitä junissaan, lohkaisi parlamenttiedustaja Penny Mourdant.
Uudet junat kulkevat Lontoon ja eteläenglantilaisen Portsmouthin väliä. South West Trainsin omistava Stagecoach-yhtiön mukaan kapeampien penkkien ansiosta kuhunkin junaan on saatu yli 140 lisäpaikkaa.
- Olemme saaneet matkustajilta palautetta, että istumapaikan saaminen on heille yksi tärkeimmistä asioista junamatkustamisessa, yhtiön tiedottaja sanoi.
STT-REUTERS
Viime kesänä monet naispuoliset kaverit valittivat Facebookissa erilaisista mopo-onnettomuuksissa syntyneistä vammoista (ja jätkät siitä, että kilvet lähti. Eihän siitä mitään haittaa ole jos Derbi kulkee sataaseiskaa kylänraittia pitkin).http://www.nelonen.fi/uutiset/kotimaa/tässä-synkkä-totuus-naiskuskeista
Aikamoista rohkeutta on tuollaista toimittajan sanoa!!! Kansalaispalkinnon paikka. Muillekin kuin mopoilijoille.
Saattaisi kyllä olla, että tytön istahtaessa kyytiin fokus tipahtaisi aika paljolti. Sanotaan vaikka näin, että joskus ylipaino on hyvinkin turvallinen asia . Eipä tartte jaloista pois potkia.JPP sanoi:Toisaalta kun se tyttö siihen taakse istahtaa ja kietoo kätensä pojan ympärille pysyäkseen paremmin kyydissä, niin aika vähän verta riittää sillä kuskilla enää päähän asti ja muutenkin keskittyminen voi lerpahtaa (päinvastoin kuin jokin muu)
Äläs nyt, joku haukkuu sua kohta läskiksi.43... Kyllä ahistaisi.
Läski!43... Kyllä ahistaisi.
Sitten varovaisesti kerrotaan mistä oikeasti on kyse.Raportti: Puutteita Olkiluodossa
Ylen teksti-tv:stä uutinen.Puolalaisyritys ei ole noudattanut
kaikkia työnantajalle kuuluvia
velvoitteitaan Olkiluodon ydinvoimala-
työmaalla, ilmenee Lounais-Suomen
aluehallintoviraston työsuojelu-
raportista.
Työnantajalla ei ole mm. työaikalain
mukaista ylityökirjanpitoa. Tarkastaja
Anu Ikonen ei kuitekaan pidä puutteita
valtavan vakavina, sillä yritys on
esimerkiksi maksanut työntekijöiden
palkat työehto-sopimuksen mukaisesti.
Metalliliitto on uhannut
ydinvoimalatyömaata saarrolla
puolalaisyritykseen liittyvien
epäselvyyksien vuoksi.