burb
.
Ok. Kätevimmäthän neulois siitä vaikka purjeveneen tai kuumailmapallon mutta ostaja päättäköön.Mä voisin tehdä burbin umpisuolesta itelleni vinhan lippiksen.
Ok. Kätevimmäthän neulois siitä vaikka purjeveneen tai kuumailmapallon mutta ostaja päättäköön.Mä voisin tehdä burbin umpisuolesta itelleni vinhan lippiksen.
Ok. Nokkelimmathan takois siitä vaikka savusaunan tai aerodynamiikan mutta ostaja päättäköön.Suolesta vois tehdän kortsun.
Ai näiden sponssilippiksen?Mä voisin tehdä burbin umpisuolesta itelleni vinhan lippiksen.
Ei helvetti, tulisi homomainen fiilis :yuck:Suolesta vois tehdän kortsun.
Mä oon jo ihan perjantaissa.Hei...nyt alkoi mennä överiksi. Mitä, jos keskityttäisiin vaaleanpunaisiin leppäkerttuihin!
Aatelkaapa, että jos osattisiin tehdä aivonsiirtoja niin olisko sitä vähän mieluummin elimen luovuttajan kuin saajan housuissa! Aatelkaapa sitä. Että kenen housuissa seisoisit!Näin minustakin. Toki edelleen on niin, että ihmistä ei viedä teuraaksi, että siitä saataisiin varaosia. Pitää kuolla tai aivokuolla ensin muin toimin.
Harmittais ohuesti Törnin yhteiskunnassa mennä sairaalaan vaikkapa murtuneen käden taikka nuhan takia ja joutua lopetettavaksi hoitohenkilökunnan toimesta arvan osuessa kohdalle. Tai ei ehkä itseään harmittais, mut jotain muuta, varmaan, ehkä. Tai sitten ei. Eli ihan ok idea lopulta.Mä olen taas just tästä kohdasta täysin päinvastaista mieltä. Mun mielestä ihmisellä itsellään ei pitäisi olla sanan sijaa siihen lopetetaanko hänet vai ei.
Päätös olkoon puhtaasti hoitohenkilökunnan tai sitten niin, että lopetettavat arvotaan samalla kun henkilökunta pitää perjantai-iltapäivän kahvitunnilla pulloarpajaisia.
Muuten olen kyllä samaa mieltä kanssasi.
Aatelkaapa, että jos osattisiin tehdä aivonsiirtoja niin olisko sitä vähän mieluummin elimen luovuttajan kuin saajan housuissa! Aatelkaapa sitä. Että kenen housuissa seisoisit!
Mun mielestä olisi huima skenaario, että Pyryf tai Törni tumputtaa tumputuskätensä rikki ja menee sitä terkkarille ehjäämään, hatusta nousee nimensä ja ykskaks hahmon aivoja ollaankin sijoittelemassa täysin viattoman tahon kalloon.Harmittais ohuesti Törnin yhteiskunnassa mennä sairaalaan vaikkapa murtuneen käden taikka nuhan takia ja joutua lopetettavaksi hoitohenkilökunnan toimesta arvan osuessa kohdalle. Tai ei ehkä itseään harmittais, mut jotain muuta, varmaan, ehkä. Tai sitten ei. Eli ihan ok idea lopulta.
Eipä yllätä,.- Puolustusministeri Wallin kuitenkin ohjasi puolustusvoimia niin, että Uudenmaan prikaati jätettiin pois lopullisesta puolustusvoimauudistuksen ratkaisumallista, Puheloisen oikeuskanslerille toimittamassa selvityksessä sanotaan.
Ja Wallin on väittänyt puolustusvoimien tehneen ratkaisut lakkautettavista varuskunnista itsenäisesti. Oliskohan Wallin puhunut hieman muunneltua totuutta?Eipä yllätä,.
Minusta kotiinkin voidaan lopettaa jos niikseen tulee. Ei sen takia tarvi sairaalaan raahautua :ahem:Harmittais ohuesti Törnin yhteiskunnassa mennä sairaalaan vaikkapa murtuneen käden taikka nuhan takia ja joutua lopetettavaksi hoitohenkilökunnan toimesta arvan osuessa kohdalle.
Vituttais jos meni routtaukset vähän siirrossa pieleen, ja joka kerta kun räpsäytät oikeaa silmäripseä ponkaisis oikea jalka suoraksi eteen ja vasemmasta ripsestä vasen jalka suoraksi eteen. Nämä vielä kun vuorotellen, niin alkaisi näyttää hyvältä. Joutuisi välttelemään yhtäaikaista räpsiköimistä kyllä kuin ruttoa Töölössä. Kaiken tämän lisäksi oikean käden "routtaus" olisi niin pahasti pielessä, että olisi se jatkuvasti ojennettuna suoraksi ylös eteen, käsi avoinna, sormet tiiviisti toisiinsa painettuina.Aatelkaapa, että jos osattisiin tehdä aivonsiirtoja niin olisko sitä vähän mieluummin elimen luovuttajan kuin saajan housuissa! Aatelkaapa sitä. Että kenen housuissa seisoisit!
Hmmm!:idea:Mun mielestä olisi huima skenaario, että Pyryf tai Törni tumputtaa tumputuskätensä rikki ja menee sitä terkkarille ehjäämään, hatusta nousee nimensä ja ykskaks hahmon aivoja ollaankin sijoittelemassa täysin viattoman tahon kalloon.
Tyyppi tulee sitten, kirjautuu tänne ja osaa nauraa kaikissa vanhoissa vitseissä JUST oikeassa kohdassa tietämättä miksi.
Aivan mahtavaa!
Minun mielestäni kärpästen juomista pitäisi rajoittaa siirtämällä keskiolut Alkoihin. Myös myöhäiset ravintoloiden aukioloajat pitää poistaa.Tutkimus: Jos kärpänen ei saa seksiä, se juo liikaa viinaa
Vaikuttais hoidettavissa olevalta taipumukselta.
Kait se niin on, että kun päissään sohlaavat, niin tuppaa unohtumaan ehkäisykin.Mitenkähän alkoholin käyttö näkyy kärpästen lisääntymisessä?