Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KEVÄTKAUSI 2016

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Ala-asteen englanninkielen tunneista mulle ei ole jäänyt mieleen paljon muuta kuin se, että kissa lausutaan englanniksi " ö kät". Ja 13 on T hirteen.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Saksa on kielenä oman elämänsä Fingerpori / kainalopieru.

Joka vitun karvanaamalla joka iskee jotain vähän pikkutuhmaa läppää ja vinkkaa silmää lopuksi, että tajusitkos hehheh kun minä olen tälläinen hassuttelija, on myös kerrottavanaan kuinka hän osaa saksaksi sanoa vaikkapa, että hänellä on keilapallo nahkahousuissaan. Sitten silmäisku ja kyynärpäällä kylkeen tökkimistä, että hehheh, enkös minä vaan olekkin melkoinen hassuttelija?

Saatana.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Saksa on kielenä oman elämänsä Fingerpori / kainalopieru.

Joka vitun karvanaamalla joka iskee jotain vähän pikkutuhmaa läppää ja vinkkaa silmää lopuksi, että tajusitkos hehheh kun minä olen tälläinen hassuttelija, on myös kerrottavanaan kuinka hän osaa saksaksi sanoa vaikkapa, että hänellä on keilapallo nahkahousuissaan. Sitten silmäisku ja kyynärpäällä kylkeen tökkimistä, että hehheh, enkös minä vaan olekkin melkoinen hassuttelija?

Saatana.
Näin on.

Mein Gott! Liselotte und Heidi ohne Badeanzug schwimmen!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kajaanin linna räjäytettiin päivälleen 300 vuotta sitten. Lumesta tehdyn linnan tienoilla oli tänään sen tiimoilta tapahtuma.
Video (huonosti kuvattu) linkin takana.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
F1-kauden moderoinnit aloitettu tästä Lööppi-ketjusta Yleiseen asiakeskusteluun ja Roskiin.

jjv

Arschloch
Olikos niissä roskiin menneissä jotain sääntöjenvastaista?

Örfil

Guest
"Jonin Nakkipaasto":n ® yksityiskohtaiset ohjeet ja kun ne ovat kuitenkin maksullisia, ne oli syytä poistaa.

Örfil

Guest
Etkös sä ollut menossa autopesuun kuituliinan kanssa tänään?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ja tähän väliin uutisia. Toivottavasti tämä ei häiritse tuota tärkeämpää viestittelyä. Mutta jos häiritsee, aina voi tietty siirtää roskikseen.
http://yle.fi/uutiset/eu_sopi_tamponiverosta__turkki-sopimus_jai_viela_vaiheeseen/8752174
EU sopi tamponiverosta – Turkki-sopimus jäi vielä vaiheeseen
EU-maat saivat sovittua uusista ehdotuksistaan Turkille. Sopimusta yritetään pusertaa kasaan tänään.
Niin ja erittäin hienoa, että tamponiverot ovat kunnossa. Valitettavasti tärkeämmissä asioissa hiertää vielä vähän....

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Sen mitä olen ko. tarvekaluja joutunut puolisoille hankkimaan en uskaltaisi asian tärkeyttä vähätellä...:ahem:
Joo ja vaikka otsikko näyttääkin vähän hassulta, niin tuohan pitää sisällään Iso-Britannian eu-ero uhittelun lepyttelyä eli siellä on ollut kansalaisliike, joka on sitä mieltä että tällä naisten sangen tarpeellisella "tarvekalulla" ei saisi tienata. (siis yhteiskunta alveilla) Asian tekee tai teki ongelmalliseksi tällä tasolla kaiketi se, että EU piti näyttää että brittien asioita/hankkeita menee läpi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olikos niissä roskiin menneissä jotain sääntöjenvastaista?
Sellaisia onelinereita, jotka liittyivät siirrettyihin viesteihin. Eivät oikein asiakeskustelun mukaisia ja yksin jäädessään näyttäisivät vähän höhliltä täällä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.