Timo Virtanen
Ihan tavallinen Virtanen
Ala-asteen englanninkielen tunneista mulle ei ole jäänyt mieleen paljon muuta kuin se, että kissa lausutaan englanniksi " ö kät". Ja 13 on T hirteen.
Kan Ich meine Faust im deine Arsch stekken? Ich habe ein bowling bolle in meine Lederhosen .Sano mulle jotain tuhmaa saksaks.
Näin on.Saksa on kielenä oman elämänsä Fingerpori / kainalopieru.
Joka vitun karvanaamalla joka iskee jotain vähän pikkutuhmaa läppää ja vinkkaa silmää lopuksi, että tajusitkos hehheh kun minä olen tälläinen hassuttelija, on myös kerrottavanaan kuinka hän osaa saksaksi sanoa vaikkapa, että hänellä on keilapallo nahkahousuissaan. Sitten silmäisku ja kyynärpäällä kylkeen tökkimistä, että hehheh, enkös minä vaan olekkin melkoinen hassuttelija?
Saatana.
Hmm...oisko Schulmädchen-Report kolmonen?Mein Gott! Liselotte und Heidi ohne Badeanzug schwimmen!
En. Sunnuntaina jos on kuivaa Hangossa.Etkös sä ollut menossa autopesuun kuituliinan kanssa tänään?
Onko tuo koodisana sille, että ei ns. "irtoo kylillä"?jos on kuivaa Hangossa.
Niin ja erittäin hienoa, että tamponiverot ovat kunnossa. Valitettavasti tärkeämmissä asioissa hiertää vielä vähän....http://yle.fi/uutiset/eu_sopi_tamponiverosta__turkki-sopimus_jai_viela_vaiheeseen/8752174
EU sopi tamponiverosta – Turkki-sopimus jäi vielä vaiheeseen
EU-maat saivat sovittua uusista ehdotuksistaan Turkille. Sopimusta yritetään pusertaa kasaan tänään.
Sen mitä olen ko. tarvekaluja joutunut puolisoille hankkimaan en uskaltaisi asian tärkeyttä vähätellä...:ahem:Niin ja erittäin hienoa, että tamponiverot ovat kunnossa. Valitettavasti tärkeämmissä asioissa hiertää vielä vähän....
Joo ja vaikka otsikko näyttääkin vähän hassulta, niin tuohan pitää sisällään Iso-Britannian eu-ero uhittelun lepyttelyä eli siellä on ollut kansalaisliike, joka on sitä mieltä että tällä naisten sangen tarpeellisella "tarvekalulla" ei saisi tienata. (siis yhteiskunta alveilla) Asian tekee tai teki ongelmalliseksi tällä tasolla kaiketi se, että EU piti näyttää että brittien asioita/hankkeita menee läpi.Sen mitä olen ko. tarvekaluja joutunut puolisoille hankkimaan en uskaltaisi asian tärkeyttä vähätellä...:ahem:
Sellaisia onelinereita, jotka liittyivät siirrettyihin viesteihin. Eivät oikein asiakeskustelun mukaisia ja yksin jäädessään näyttäisivät vähän höhliltä täällä.Olikos niissä roskiin menneissä jotain sääntöjenvastaista?