jjv
Arschloch
No niin.Tähän riittänee vastaukseksi yksi sana: Kimmo Sasi.
No niin.Tähän riittänee vastaukseksi yksi sana: Kimmo Sasi.
Tuossa on itse asiassa kaksi sanaa. Sattuiko sulle virhe, vai oletko vähä [SUP]ding[/SUP][SUB]dong[/SUB].Tähän riittänee vastaukseksi yksi sana: Kimmo Sasi.
Vastauksessa oli itse asiassa seitsemän sanaa. Sattuiko sulle virhe, vai oletko vähä [SUP]ding[/SUP][SUB]dong[/SUB]?Tuossa on itse asiassa kaksi sanaa. Sattuiko sulle virhe, vai oletko vähä [SUP]ding[/SUP][SUB]dong[/SUB].
Kyllä.Sattuiko sulle virhe, vai oletko vähä [SUP]ding[/SUP][SUB]dong[/SUB]?
Aikatauluvirhe nyt ehkä pienimpänä. Isompi virhe, jos briiffaat jonkin muistion väärin ja edustaja puhuu väärää tietoa mediassa.Mikähän sellainen virhe olisi?
Niin on, mutta niitä ei nyt verrattu.On vähemmän palkattuja duuneja, joissa joku pääsee hengestään tai tulee kymppitonnien vahingot pienestä virheestä.
Siwan kassalle tuskin hirvittävästi soitellaan työajan ulkopuolella, mutta kansanedustajan avustajalle kyllä. Työnantaja voi toki soittaa molemmille, mutta avustaja varmasti joutuu vastaamaan paljon Siwan kassaa useammin (eikä käytännössä voi jättää vastaamatta). Sen sijaan media ei sille kassalle soittele, mutta avustajalle kyllä.Miten niin?
Jaa, no eikai siinä: tuplataan avustajien palkka.Aikatauluvirhe nyt ehkä pienimpänä. Isompi virhe, jos briiffaat jonkin muistion väärin ja edustaja puhuu väärää tietoa mediassa.
Niin on, mutta niitä ei nyt verrattu.
Siwan kassalle tuskin hirvittävästi soitellaan työajan ulkopuolella, mutta kansanedustajan avustajalle kyllä. Työnantaja voi toki soittaa molemmille, mutta avustaja varmasti joutuu vastaamaan paljon Siwan kassaa useammin (eikä käytännössä voi jättää vastaamatta). Sen sijaan media ei sille kassalle soittele, mutta avustajalle kyllä.
Toisaalta Siwan myyjällä riski joutua ryöstön uhriksi on huomattavasti suurempi kuin kansanedustajan avustajalla.Vaikken ole kumpaakaan hommaa tehnyt, niin pitäisin Siwan myyjän hommaa vähemmän haastavana. Toki Siwan myyjällekin on nykyään sälytetty kaikenlaista Veikkaus- ja Postihommaa, mutta silti. Palkka on kuitenkin avustajalla ihan eri luokkaa.
Kansanedustajan avustajan hommissa kun teet jonkin pienen virheen, niin pomosi on mediassa kusessa. Siwan kassalle työt jäävät työpaikalle, kansanedustajan avustajana olet käytännössä 24/7 töissä.
Jos noista kahdesta pitäisi valita, menisin mielummin Siwan kassalle.
Renesanssinero on uransa löytänyt. Jonille kuittailu ja MV-taso. Eipä ole herralta muuta tullut viime kuukausina.Jes, MV-lehden blogia. Totta hitusen ja loput väritetty mamu-vastaiseksi venäjämielisyydeksi.
Toiset amiksen keskeyttäjät tienaavat taasen lailla ministerin.Sen avustajana olleen jonka tiedän, niin hänellä jäi aikanaan amiskin kesken.
Varmaan osittain eli onhan kaivostoimintaa/oikeuksia myyty ulkomaalaisomistukseen varsin huokealla. Äskettäin aiheesta oli uutinen jossain (en löytänyt), mutta kyseisen uutisen pointti oli se että myytiin miljoonilla ja ko. ulkomaalaisomisteinen yhtiö hyötyi kaivosoikeukseista miljardeja/miljardin eikä maksanut kuin murto-osan voitoistaan veroja. Tosi typerää toimintaa.http://realitysocial.net/index.php/fi/reality/blog/entry/2016/03/hoelmoelaeisiae-huijataan
Onko tuo kirjoitus totta? Jos on, niin sangen hölmöjä päättäjiä Suomella.
Surullisinta tässä on, että nuoret, kritiikittömät lukijat uskovat tuollaista paskaa ja se uppoaa. Tuo artikkeli oli arkkiesimerkki trollauksesta.http://realitysocial.net/index.php/fi/reality/blog/entry/2016/03/hoelmoelaeisiae-huijataan
Onko tuo kirjoitus totta? Jos on, niin sangen hölmöjä päättäjiä Suomella.
Mitä minä juuri luinkaanTotta hitusen ja loput väritetty mamu-vastaiseksi venäjämielisyydeksi.
Ei kait siinä.Mitä minä juuri luinkaan
Maailma on ihmeitä täynnänsä
Vaikuttaa enemmän ministerin avustajan tehtävänkuvaukselta. Kyllä nuo pitäis olla ihan kansalaistiedolla ymmärrettävissä olevia asioita, ei vaadi koodauskielien opettelua.pitää alati hallita oman edustajan pöydällä olevat asiat ynnä olla jatkuva valmius tehdä näistä selkoa.
Noin minäkin olen tehtävän ymmärtänyt. Monesti avustaja on hollin fiksumpi kuin avustettavansa. Minkä taas hyvä avustaja klaaraa siten, ettei yleisö tätä huomaa. Varmaan moni avustajista on poliittisessa korkeakoulussa ikäänkuin palkallisessa työharjoittelussa. On/oli siellä kyllä ainakin alkuun edustajan siskonpoikia/tyttöjä, jotka täti tai setä palkkasi hyviin hommiin. Heillä saattoi jäädä tuohon postimerkinnuolentaan suurimmat kyvyt.Pitäisköhän jengin ryhtyä kansanedustajan avustajaksi kun on niin iisiä ynnä hyväpalkkaista puuhaa. Itse en (nykyisellä tai korotetulla palkallaan) ikuna ottaisi moista suota kahlattavaksi. Kassahommiin erona esim. se, että pitää alati hallita oman edustajan pöydällä olevat asiat ynnä olla jatkuva valmius tehdä näistä selkoa. Jotkut tykkää, mutta lienee varsin usein poliittisia ambitioita heillä. Jonkinlainen kiinnostus politiikkaan siis ehkä muuttaisi näkemyksen.