Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KEVÄTKAUSI 2016

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Huh huh, nyt rupes kyrsimään oikein tosissaan.:mad_old:

Hiv-positiivinen mies raiskasi pikkutytön useasti - tytön äiti MTV:lle: "Luotin häneen täydellisesti"

Hiv-tartunnan saanut mies raiskasi pikkutytön useita kertoja. Hyväksikäyttö jatkui vuosia, kertoo MTV.

MTV:n haastatteleman äidin mukaan tekijä on perhetuttu. Äiti, joka oli tutustunut mieheen koiraharrastuksen kautta, kuvailee tätä iloiseksi ja lapsirakkaaksi.

- Luotin häneen täydellisesti, äiti kertoo MTV:lle.

Viimeisen kerran tyttö oli hoidossa miehen luona viime syyslomalla. Tyttö palasi lomalta kalpeana, hiljaisena ja väsyneenä. Pari viikkoa myöhemmin hän kertoi MTV:n mukaan olleensa miehen kanssa sängyssä ilman pikkuhousuja.

Tapahtumien jälkeen äiti sai MTV:n mukaan puhelun poliisilta. Tytöstä oli otettu kuvia, joita oli levitetty noin kymmenelle henkilölle eri puolilla Suomea. Perhetuttu oli otettu kiinni.

Vasta helmikuussa äidille paljastui, että tytär oli joutunut vielä karmeampien rikosten uhriksi. Syyttäjän asiakirjojen mukaan tyttö oli raiskattu useasti siitä lähtien, kun hän oli ollut 4-vuotias. Hyväksikäyttö oli jatkunut vuosia siihen saakka, kun tyttö oli 6-vuotias.

- Minulle soitettiin edellisenä päivänä, että joitain papereita olisi tulossa, mutta kukaan ei kertonut, minkä tyyppisistä papereista oli kyse. Minusta se oli aika raakaa, äiti kertoo MTV:lle.

Vuonna 1974 syntynyt mies tuomittiin viime viikolla kahdeksaksi vuodeksi vankeuteen muun muassa törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, useista törkeistä raiskauksista ja raiskauksesta. Vielä ei ole MTV:n mukaan varmistunut, onko miehen kantama hiv tarttunut tyttöön.

Lähde: MTV

oldez

Well-known member
Miksi helvetissä tyttö on vieraan miehen hoidossa...

jjv

Arschloch
Miksi helvetissä tyttö on vieraan miehen hoidossa...
Siinähän sanottiin, että perhetuttu. Oon mäkin pienenä ollu perhetutun luona hoidossa. Ja perhepäivähoitajan luonakin, joka ei niin tuttu ollutkaan.

oldez

Well-known member
Siinähän sanottiin, että perhetuttu. Oon mäkin pienenä ollu perhetutun luona hoidossa. Ja perhepäivähoitajan luonakin, joka ei niin tuttu ollutkaan.
Luin tuon alkuperäisen jutun ja siitä sai kyllä vähän erilaisen kuvan tuosta touhusta.

jjv

Arschloch
Luin tuon alkuperäisen jutun ja siitä sai kyllä vähän erilaisen kuvan tuosta touhusta.
Luin myös äsken. Enkä saanut mitenkään "erilaista kuvaa".
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/4-vuotiaan-toistuvat-raiskaukset-jarkyttivat-suomea-aiti-mtv-lle-luotin-mieheen-taysin/5820018

Erikoistahan tuossa on, jos mitään fyysisiä vaurioita ei ole jäänyt useiden yhdyntöjen jälkeen, vaikka tyttö on noin nuori. Siis luulisi, että sellaiset olisi vuosien aikana huomattu. Tosin raiskaamiseksi voidaan käsittääkseni laskea, että on tunkeuduttu jollain luvatta toisen intimiialueille tms. Eli ei tartte peniksellä tunkeutua ja siksi nainenkin voi raiskata. Että ehkei tässä välttämättä yhdyntää tapahtunutkaan ja haastavaa se takuulla olisikin. Se tietysti pienentäisi hivin tarttumisvaaraa.
Ilmeisesti tuomioon ei vaikuta onko hiv tarttunut vai ei.

edit: MV-lehdessä onkin tuomioseloste, jonka mukaan yhdyntä on tapahtunut jo tytön ollessa 4-vuotias.
http://mvlehti.net/2016/04/02/lue-hiv-positiivisen-pedofiili-timo-tapio-mattssonin-tuomion-jarkyttava-seloste/

Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mä olen jjv'n kanssa samaa mieltä. Kuitenkin ihmettelen lähinnä sitä, ettei lapsi ole reagoinut varsin voimakkaasti kun on viety hoitoon uudemman kerrran tuolle sedälle. Luulisi oirehtineen sen verran paljon kokemuksistaan, että vanhemmat eivät olisi kuvitelleet olevan vain känkkistä hoitoon menemisestä.

Ilmeisesti tuomioon ei vaikuta onko hiv tarttunut vai ei.
Todennäköisesti näin, vaikkei sen mielestäni pitäisi vaikuttaa mitenkään. Mun mielestä esimerkiksi murhan yritys on ihan yhtä vakava kuin itse murha, lievemmällä rangaistuksella tavallaan palkitaan epäonnistuminen.

jjv

Arschloch
Mun mielestä esimerkiksi murhan yritys on ihan yhtä vakava kuin itse murha, lievemmällä rangaistuksella tavallaan palkitaan epäonnistuminen.
Tätä oon joskus myös pohtinut. Kuinka paljon merkitystä on sillä lopputuloksella. Vahinkoja jos ajattelee niin huolimattomuuttaan aiheutetun liikenneonnettomuuden seuraus voi olla pelkät aineelliset vahingot tai toisaalta jonkun kuolema. Konginkankaan rekkaturman kuski törmäsi vastaantulevaan ajoneuvoon. Rangaistuksensa olisi ollut lievempi, jos vastaan olisi tullut henkilöauto, jossa olisi kuollut vain kuljettaja. Oliko se hänen vikansa, että vastaan tuli sattumalta täysi bussi. No okei harhauduin aiheesta, murha on eri asia, se on tahallinen teko. Oon kyllä jokseenkin kanssasi samaa mieltä. Jotenkin samaa logiikkaa kuin, että murhan tilaaja saa yleensä elinkautisen yhtä lailla kuin palkkaamansa murhaajakin.

Murhan ja tapon eroissa mua on mietityttänyt sen merkitys onko teko harkittu. Jos tahallaan on aiheutettu toisen kuolema niin onko sillä oikeasti merkitystä tehtiinkö se pikaistuksissa vai oliko siitä edellisenä tiistaina kirjoitettu suunnitelma ruutuvihkoon? Mun mielestä ei ole. Kuitenkin murhasta ja taposta tuomituissa rangaistuksissa on iso ero ja käytännössä lusitussa ajassa vielä suurempi ero.

Hi-viruksen tarttumisesta tuossa tuomioselosteessa luki, että yhdynnät oli lyhytkestoisia eikä niitä viety loppuun asti ja Mattssonilla on lääkitys, joten hiv:n tarttuminen tyttöön on erittäin epätodennäköistä. Muttei sitä voida poissulkea, siksi testit.

Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jos tahallaan on aiheutettu toisen kuolema niin onko sillä oikeasti merkitystä tehtiinkö se pikaistuksissa vai oliko siitä edellisenä tiistaina kirjoitettu suunnitelma ruutuvihkoon? Mun mielestä ei ole. Kuitenkin murhasta ja taposta tuomituissa rangaistuksissa on iso ero ja käytännössä lusitussa ajassa vielä suurempi ero.
Murhiahan on oikeastaan kahden sorttisia, ensinnäkin harkittuja ja toisekseen erittäin suurta julmuutta olevia, toki myös näiden yhdistelmiä.

Loogisesti ajatellen jos tappaa pikaistuksissa tai sitten hyvin julmasti, ilman erityistä harkintaa, niin mun käsittääkseni on oletettavampaa toistaa tekonsa myöhemmin uudestaan kuin esimerkiksi perinnön, koston tai muun vastaavan syyn takia tehdyssä harkitussa murhassa. Tuon perusteella olisi syytä pitää kauemmin vankilassa tappoon tai julmuuden takia murhaan tuomittu kuin vakaasta harkinnasta murhan tehnyt, jälkimmäinen kun todennäköisesti ei uusi vastaavaa. Omasta mielestäni noissa tapauksissa kannattaisi pitää lukkojen takana ihan oikeasti elinkautinen.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Täysosuma Turenkiin!

Lotossa löytyi lauantai-iltana kaksi täysosumaa, joiden kesken jakautui tarjolla ollut 2,5 miljoonan euron potti.
Voittoisat rivit pelattiin R-Kioski Turengissa Janakkalassa ja Siilinjärven ABC:lla.
IL

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Joo, mulle napsahti. Mutta koska olen jalo ja oikeamielinen, tulen jakamaan pääpotistani kaikille teille rakkaille forumisteille aimo mällin. Tekisittehän tekin toki niin minua kohtaan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Video: Kajaanilainen nuori näyttää talven ihmemaan
Katsokaapas tuon jutun sisältämä video. Siinä yksi käsitys kainuulaisesta talvesta.

Tässä sitten toinen :frown:
Poika puukotti isäänsä useita kertoja

Kainuu Julkaistu 4.4.2016 klo 17:04 | 0
Poika puukotti isäänsä varhain sunnuntaiaamuna Kajaanissa. 21-vuotias mies löi uhria useita kertoja teräaseella.

Puukotettu sai vakavia vammoja, mutta hän ei ollut hengenvaarassa. Uhri kuljetettiin hoitoon Kainuun keskussairaalaan.

Poliisi otti humalaisen rikoksesta epäillyn kiinni tapahtumapaikalta, eli uhrin kotoa. Asiaa tutkitaan tapon yrityksenä.

Poliisi tiedotti asiasta maanantaina.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.