Albert Oil
Hippi ja juntti
Mä luovuin kerran housuistani, jotka olin saavuttanut.
Tämän mukaan olet väärässä.Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta Hakametsän jäähalli taitaa olla museoviraston suojelema kohde, joten liekkö sitä muutellaan mihinköön muuhun käyttöön lain?
Naisten muksiminen osoittaa jotain alhaista ihmisessä.:nope:Soldiers of Odinin perustaja tuomittiin ehdolliseen vankeuteen
Katupartio Soldiers of Odinin perustaja kemiläinen Mika Ranta tuomittiin keskiviikkona ehdolliseen vankeuteen 1,5 vuodeksi.
Mika Rannan ehdollisen tuomion koeaika päättyy vuoden 2018 lopussa. Kuva: Kristiina Lehto / Yle
Kemi-Tornion käräjäoikeus tuomitsi keskiviikkona kemiläisen Mika Rannan ehdolliseen vankeuteen pahoinpitelyistä. Käräjäoikeus tuomitsi Rannalle myös yhdyskuntapalvelua 50 tuntia.
Ranta tuomittiin törkeästä pahoinpitelystä, kun hän kävi uhrin päälle takaapäin ja sekä löi että potki häntä hänen maatessaan maassa. Uhrilta muun muassa murtui leuka. Ranta tuomittiin maksamaan uhrille reilun 7 000 euron korvaukset muun muassa kivusta ja särystä ja kosmeettisesta haitasta.
Lisäksi Ranta tuomittiin pahoinpitelystä, koska hän oli potkaissut väliin tullutta naista. Pahoinpitelyt tapahtuivat viime kesänä.
Rannan koeaika päättyy 31.12.2018.
Komp.Naisten muksiminen osoittaa jotain alhaista ihmisessä.:nope:
Onhan se kieltämättä tamperelainen jääkiekkomenestys aika antiikkista, 83:ko tappara voitti? Jotain sellaisia tapparavideoita liikkamaikka pani nielemään kansakoulussa.Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta Hakametsän jäähalli taitaa olla museoviraston suojelema kohde, joten liekkö sitä muutellaan mihinköön muuhun käyttöön lain?
Kuten myös miesten.Naisten muksiminen osoittaa jotain alhaista ihmisessä.:nope:
HöpsistäKuten myös miesten.
Näytä liitetiedosto 22782Naisten muksiminen osoittaa jotain alhaista ihmisessä.:nope:
Tai väkivaltainen anarkisti. Samaa mielenvikaista porukkaa nekin.Tai sitte ihan tavallinen väkivaltainen natsi.
Näytä mulle yks anarkisti, joka on tuomittu tollasesta.Tai väkivaltainen anarkisti. Samaa mielenvikaista porukkaa nekin.
No ei varmaan ihan kaikki Odinin kannattaja ymmärrä kannattavansa natsitouhua. Näkee vain sen 'kiiltokuvapuolen' asiassa.
Ai väkivaltaisesta käyttäytymisestä?Näytä mulle yks anarkisti, joka on tuomittu tollasesta.
Tuhopoltto.Anarkisti Damien Camelio tuomittu 2 vuoden vankeuteen