Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KEVÄTKAUSI 2017

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Tänne kevään lööpityksiä, uutisia ja muuta sälää. :)
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tuo pitkien otsikoiden rivittyminen riippuu siitä, mitä 'kautta' forumille kurkkii. Jos klikkaa tuolta 'Uudet viestit' -kohdasta, niin silloin näkymä on tuollainen kuin Virtasen esimerkissä. Jos klikkaa kohdasta 'Vapaa keskustelu', näkymä on normaali.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tännehän Pohjois-Savoon Iivo kuuluu. Syntynyt Vieremällä ja asuu Kuopiossa. Tuolla Puijolla (varsinkin Ylä-Antikkalan pelloilla) viimeistelee kuntoaan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Mitäh, mitenkä se oli syntynyt?!? :eek:
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Tuo pitkien otsikoiden rivittyminen riippuu siitä, mitä 'kautta' forumille kurkkii. Jos klikkaa tuolta 'Uudet viestit' -kohdasta, niin silloin näkymä on tuollainen kuin Virtasen esimerkissä. Jos klikkaa kohdasta 'Vapaa keskustelu', näkymä on normaali.
Kas, niinpä näkkyy. Tosiaan tuon uusien viestien kautta aina kurkkaan Foorumia, niin on helpompi siitä raakata heti pois ne ketjut jotka ei nappaa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Mä ihailen sitä, että voidaan nöyrästi ottaa lakki käteen ja todeta, ettei homma sitten toiminutkaan. Ja perua vanha päätös.

SVT: Ruotsi palauttaa asevelvollisuuden – syynä turvallisuustilanteen muutos

Asevelvollisuus aiotaan palauttaa Ruotsissa, koska armeijaan ole saatu tarpeeksi vapaaehtoisia nykyisen turvallisuustilanteen tarpeisiin, kertoo Ruotsin yleisradioyhtiö SVT.

Ruotsin yleisradioyhtiö SVT:n saaman tiedon mukaan asevelvollisuus palautetaan Ruotsiin. Syynä ovat lähialueiden muuttunut turvallisuustilanne ja se, ettei armeijaan ole saat tarpeeksi vapaaehtoisia.

Kaikille vuosina 1999–2000 syntyneille ruotsalaisille, sekä miehille että naisille, tiedotetaan siitä, mitä päätös käytännössä tarkoittaa.

Asevelvollisuus lakkautettiin Ruotsissa vuonna 2010.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Tuolloin kun Ruotsi systeeminsä muutti, oli turvallisuustilannekin kovin erilainen. Oikeastaan tämä päätös palata takaisin vanhaan vain vahvistaa sen turvallisuuspoliittisen nyrkkisäännön jonka on viisaammat mulle aikoinaan kertoneet, ja jota olen kertonut täälläkin eteenpäin, että yli viiden vuoden päähän tulevaisuuteen on mahdotonta nähdä. Siksi suuria päätöksiä ei koskaan saisi tehdä pelkästään tämänhetkisen tilanteen perusteella, ainakaan jos ne merkittävästi heikentävät valmiutta.

Tähän sopii eräs klisee: Touché
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tuolloin kun Ruotsi systeeminsä muutti, oli turvallisuustilannekin kovin erilainen. Oikeastaan tämä päätös palata takaisin vanhaan vain vahvistaa sen turvallisuuspoliittisen nyrkkisäännön jonka on viisaammat mulle aikoinaan kertoneet, ja jota olen kertonut täälläkin eteenpäin, että yli viiden vuoden päähän tulevaisuuteen on mahdotonta nähdä. Siksi suuria päätöksiä ei koskaan saisi tehdä pelkästään tämänhetkisen tilanteen perusteella, ainakaan jos ne merkittävästi heikentävät valmiutta.

Tähän sopii eräs klisee: Touché
Kyllä, juuri näin. Ei oltu valmiina siihen, että se turvallisuustilanne voisi muuttua. Positiivista, että ymmärsivät nostaa käden pystyyn.

T. Inhorealisti
 
Ylös