Joni
Well-known member
http://releet.pasiradio.com:8000/ Tuolta sitten livetunnelmaa seksimessuilta. Itse olen paikalla viiden jälkeen. :ahem:
Aiotko esiintyä?http://releet.pasiradio.com:8000/ Tuolta sitten livetunnelmaa seksimessuilta. Itse olen paikalla viiden jälkeen. :ahem:
Jaa, mä ajattelin Jonin tekevän runkkausdemonstraation.Aikoo, Mehen kanssa.
Aikookin, Mehen kanssa.Jaa, mä ajattelin Jonin tekevän runkkausdemonstraation.
Tai Mr. Lotharin kanssa.Aikookin, Mehen kanssa.
Mikä sinua kiehtoo seksimessuissa?http://releet.pasiradio.com:8000/ Tuolta sitten livetunnelmaa seksimessuilta. Itse olen paikalla viiden jälkeen. :ahem:
KylläMenetkö kenties katsomaan paljasta pintaa, jos sitä on siellä esillä? Vai menetkö hankkimaan lehtiä ja/tai välineitä yksinäisten iltojen iloksi? Vai haluatko vaan tiedottaa, että olet ollut seksimessuilla.
Veikkaisin että haluaa tiedottaa omaavansa seksielämää.Mikä sinua kiehtoo seksimessuissa?
Veikkaan tota.Mikä sinua kiehtoo seksimessuissa?
Olet useassa postauksessasi viime päivinä viitannut ko. tapahtumaan, ja siihen, että olet menossa sinne. Menetkö kenties katsomaan paljasta pintaa, jos sitä on siellä esillä? Vai menetkö hankkimaan lehtiä ja/tai välineitä yksinäisten iltojen iloksi? Vai haluatko vaan tiedottaa, että olet ollut seksimessuilla.
Mulla kanssa hajos jotain ja nesteitä karkas.Tuota katsellessa tuli roska silmään.
Moskaan liittyen tuli YLE:ltä PR-tarkoituksessa haastiksen pätkä Peteliuksesta, tuli ohjelmien välisessä rakosessa ja näin sen kun odottelin jotain alkavaksi. Mielestäni Petelius vaikutti todella oudolta, suoraan sanoen rupes creepyttämään koko jätkä. Ei siinä nyt mitään niin creepyä noin niinku konkreettisesti ollu siinä pätkässä, mutta henk.koht. sain oudot vibraatiot siitä.Kommenttia Petelius-Kalliala-Kassila -kohuun:
Ymmärrän Aake Kallialaa täysin. Itselläkin muutama ihmissuhde mennyt poikki niin että jätät soittopyyntöä, mutta eivät otakaan mitään kontaktia vaikka olette vuosikausia olleet kavereita. Ja ilman mitään selitystä, syytä yms. Ymmärtäisin Peteliusta, jos Kalliala olisi esim. pannut hänen vaimoaan, mutta nyt ei ole ollut kyse siitä. Todella mulkkua vielä päivitellä että "onks meillä välirikko?" kun ei ole sanaakaan vaihdettu 19 vuoteen.
Toivotaan nyt, että sieltä tulisi tältä duolta vaikka joku "Eurobois"-niminen projekti, niin ei jää tästä jutusta niin paska maku kaikille suuhun.
PP puhuu nykyään samalla nuotilla kuin Ari Vatanen. Tulee mieleen pienen hihhulilahkon kahdesta pastorista se kajahtaneempi. Kieltämättä hitusen karmivaa.Moskaan liittyen tuli YLE:ltä PR-tarkoituksessa haastiksen pätkä Peteliuksesta, tuli ohjelmien välisessä rakosessa ja näin sen kun odottelin jotain alkavaksi. Mielestäni Petelius vaikutti todella oudolta, suoraan sanoen rupes creepyttämään koko jätkä. Ei siinä nyt mitään niin creepyä noin niinku konkreettisesti ollu siinä pätkässä, mutta henk.koht. sain oudot vibraatiot siitä.
Joopa joo. Hieno homma!Uusi tietovuoto? Puoli miljoonaa suomalaista sähköpostiosoitetta leviää nettilistalla
Lauantai 12.11.2011 klo 16.22
Verkossa leviää noin puolen miljoonan suomalaisen sähköpostiosoitteen lista. Listan tekijästä ei ole toistaiseksi tietoa.
Internetissä leviää lista, jolla on noin puoli miljoonaa suomalaista sähköpostiosoitetta. Listalla on esimerkiksi yli tuhat nokia.com -osoitetta, yli 200 eduskunta.fi -osoitetta ja lähes 300 poliisi.fi -osoitetta.
Listan tekijästä ei ole toistaikseksi tietoa. Listan nimettömänä pysyttelevät tekijät ovat Iltalehden tietojen mukaan uhanneet julkaista sähköposteihin liittyvät salasanat.
Keskusrikospoliisi on tietoinen asiasta ja tutkii sitä.
NINA LEINONEN
Ainiinjuu, meidän koulun pihallahan tapahtui tossa pari viikkoa sitten tismaalleen samanlainen tapaus, eli siis mopoautoilija veti ihan yllättäen pysäköidyn auton perään suoralla tiellä.Poika rysäytti humalassa mopoautolla toisen auton perään - tällaista jälkeä tuli
Alaikäinen poika rysäytti suoraan edessä ajavan auton perään.
Juopunut mopoauton kuljettaja rysäytti edessä ajaneen auton perään Espoon Tapiolassa Merituulentiellä perjantai-iltana kello 21.15.
- Tämmöinen tapahtuma on, Espoon poliisin ylikonstaapeli Jari Ikävalko vahvistaa.
Ikävalkon mukaan mopoautoa kuljettanutta alaikäistä poikaa epäillään törkeästä rattijuopumuksesta ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Mopoauton kyydissä oli mahdollisesti myös liikaa matkustajia, jolloin kyseessä olisi myös liikennerikkomus.
- Se vahvistuu myöhemmin, Ikävalko jatkaa.
Maiju Majamaa
Syntymäpaikkakunnallani mopoauto törmäsi vasemmalle kääntyessään vastaantulevan rekan takarenkaaseen vuosi-pari sitten. Aika saavutus sekin.Ainiinjuu, meidän koulun pihallahan tapahtui tossa pari viikkoa sitten tismaalleen samanlainen tapaus, eli siis mopoautoilija veti ihan yllättäen pysäköidyn auton perään suoralla tiellä.
Niin, sähköpostiosoite sinällään ei ole mitenkään salassapidettävää tietoa.Joopa joo. Hieno homma!