Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Marttyyrivetäytyminen?
\o/Marttyyrivetäytyminen?
Häh häh hää, pistinpä paremmaksi oksennusta kanssa.Pissaa ja kakkaa! PISSAA JA KAKKAA!
Jaaha taas täällä alkaa tää JPS-ruikutus-showMä olen huonon itsetunnon omaava kakkahousu, sen lisäksi mulla on kanssa pissat housuissa ja päässä.
Ei se susta yhtään sen parempaa tee, jos sä mollaat keskustelijoita heidän aatesuuntansa tmv. perusteella. Kohde on silti ihan sama ihminen, vaikket sä häntä nimellä tahi nimimerkillä mainitsiskaan.Te olette kaikki (jotka jäljempänä mainitulla tavalla toimitte) huonon itsetunnon omaavia paskahousuja koska ette kykene pysymään asiassa vaan teidän täytyy mollata toista ihmistä suoraan nimellä mainiten.
Esitän kuitenkin sellaista menettelytapaa jossa jatkossa ei mollata keskustelijaa itseään.
Jos päädytään toiseen ratkaisuun niin esitän, että foorumin sääntöjä muutetaan tämän asian osalta ja muutokset saatetaan kaikkien tietoon.
Jaaha, taas alkoi Knoukka-Show......Vapaalle 50-luvun armeijakuri ja lisää realismia! Huumori kielletty tai on paskahousu!
Sääntö nro 23: jos joku vapaalla keskustelija mollaa tai saattaa itsensä vaikkapa hieman naurunalaiseksi omalla kommentoinnillaan niin kaikki muut *kusisukassa* ja sängyn alle realismia harjoittamaan. Kommentointi kielletty!
Lopeta jo tuo kitinä. Jos sulla on huono päivä niin pysy poissa. Tai toki saat pahaa oloasi täälläkin purkaa. Sitä on tehny meistä jokainen. Joskus toimii, joskus ei. Sitä ei etukäteen tiedä. Täällä vapaalla tartutaan takuulla kommentointiin, joka siihen antaa mahdollisuuden. Rehellisyyden nimissä on sanottava, että sinä Törni annat aika usein mahdollisuuden siihen, mikä sinänsä on pelkästään hieno juttu. Korkee profiili on aina virkistävämpi kuin *ei tässä mitään voi sanoa koska ei oo kaikki seikat ja tutkinnat tiedossa* -munaton mielipiteettömyyden ilmaus. Mutta kuten tosta mun hausta näit niin en ole sua nimimerkillä tuon tuosta vittuillut. Ja jos viitsit lukea niitä postauksia niin näet, että selvästi useammin olen sun mielipiteitä komppailut kuin kampitellut. Pahinta hallaa manaat itsellesi tollasilla kuvitelmilla- ja ennenkaikkea noilla perusteettomilla väitteillä täällä saa vain lisää lunta tupaan. Ja pidän sua sen verran ajattelevan hahmona, että et takuulla halua mitään erityiskohtelua *silkkihansikkaat* itsellesi.Jaaha, taas alkoi Knoukka-Show......
Lopeta jo tuo kitinä. Jos sulla on huono päivä niin pysy poissa. Tai toki saat pahaa oloasi täälläkin purkaa. Sitä on tehny meistä jokainen. Joskus toimii, joskus ei. Sitä ei etukäteen tiedä. Täällä vapaalla tartutaan takuulla kommentointiin, joka siihen antaa mahdollisuuden. Rehellisyyden nimissä on sanottava, että sinä Törni annat aika usein mahdollisuuden siihen, mikä sinänsä on pelkästään hieno juttu. Korkee profiili on aina virkistävämpi kuin *ei tässä mitään voi sanoa koska ei oo kaikki seikat ja tutkinnat tiedossa* -munaton mielipiteettömyyden ilmaus. Mutta kuten tosta mun hausta näit niin en ole sua nimimerkillä tuon tuosta vittuillut. Ja jos viitsit lukea niitä postauksia niin näet, että selvästi useammin olen sun mielipiteitä komppailut kuin kampitellut. Pahinta hallaa manaat itsellesi tollasilla kuvitelmilla- ja ennenkaikkea noilla perusteettomilla väitteillä täällä saa vain lisää lunta tupaan. Ja pidän sua sen verran ajattelevan hahmona, että et takuulla halua mitään erityiskohtelua *silkkihansikkaat* itsellesi.
Jos Israelin armeija ei saartaisi mitään niin nää Estella laivan-heput olisivat menossa ruokkimaan Israelin armeijan kasarmialueilla asuvia pussirottia. Ei näitä kiinnosta mikään "auttaminen". Niitä kiinnostaa pelkkä saartorengas. Miksi siis teeskennellä jotain muuta![]()
Viittasin Törnin satutunnilla tuohon kommenttiin. Ja ihan ansaitusti.Jahas... Törnin satutunti heti aamusta.
Tollanen täysin perusteeton syyttely, että tuon tuosta sulle olisi vittuillut sen sijaan on ok? Vai oliko sekin vastaus johonkin minun esittämääni väitteeseen nimimerkistä Törni, joka ei pidä paikkaansa?Myönnä, että minä en ole keksinyt tai harrastanut tätä vittuilun-muotoa. Se on tullut pelkästään sinulta. Minä en ole koskaan harrastanut henkilöön menevää vittuilua.
Sen olet aloittanut sinä.
Sinä harrastat vittuilua tyyliin "täällä taas törni tsuijailee sitä sun tätä".Tollanen täysin perusteeton syyttely, että tuon tuosta sulle olisi vittuillut sen sijaan on ok? Vai oliko sekin vastaus johonkin minun esittämääni väitteeseen nimimerkistä Törni, joka ei pidä paikkaansa?
Et niin, sen on keksinyt hahmo Olga tai Sam.Myönnä, että minä en ole keksinyt tai harrastanut tätä vittuilun-muotoa.
Minusta tarkoitus on heiluttaa sanan säilää täällä reippaasti.Tiedä tiedostatko sitä itse, Törni, mutta ainakin tänne sun viesteistäsi paistaa ironinen ylimielisyys melkeinpä kaikkia muita keskustelijoita (tai heidän arvojaan) kohtaan, viimeaikaisista ystävällisistä eleistäsi huolimatta.
Samaa mieltä sillä erotuksella etten itse jaksa enää osallistua jarnoihin n:ttä kertaa.Minusta tarkoitus on heiluttaa sanan säilää täällä reippaasti.
Siitä tässä koko hommassa on minusta kysymys. Siksi tällaiset foorumit ovat olemassa.
Oleellista minusta on kuitenkin se, että ei mennä henkilökohtaisuuksiin. Eli ei mollata muita kirjoittajia ja nimimerkkejä suoraan.
Itse en sitä harrasta ja en ymmärrä miksi muiden pitää niin tehdä.
Mitä mieltä sinä olet?
Tuo ei ole henkilökohtaisuuksiin menoa tai vittuilua vaan havainnointiin perustuva tilanteen kuvaus. Sellainen voi olla, vaikka havainnoinnin kohde ei siitä pitäisikään.Sinä harrastat vittuilua tyyliin "täällä taas törni tsuijailee sitä sun tätä".
Juuh. Sulle ei napaania saa, vaikka kuin yrittää.:thumbfh:Mosse oikein anoo ja pyytelee napaania, kun kertoo provonneensa?