Ensimmäistä kertaa näin Lapuan Liikkeen univormun vasta pari vuotta sitten, silloinkin pitkän googlettelun jälkeen.Myönnän olevani täysin sivistymätön moukka koska ei ollut pienintäkään havintoa mihinkä ryhmään sinimusta kauluspaidan ja krakan kombinaatio pitäisi yhdistää. Millä lie peruskouluni olen läpäissyt.
Ai smurffit? Yksi on sinipunainen. Ja Smurffiinalla, smurffien Thyellalla, on keltainen tukka.Eiks strumffit oo sinivalkoisia?
SUOMI MAINITTU! Hyvä Suomi! Torilla tavataan! Nyt saa tuutaa! Nyt saa huulettaa!Eiks strumffit oo sinivalkoisia?
Eiks ne ollu alunperin nimenomaan strumffeja. Näin mä ainakin muistan.Ai smurffit? Yksi on sinipunainen. Ja Smurffiinalla, smurffien Thyellalla, on keltainen tukka.
Oli. Mikälie lehdessä, jossa julkaistiin monia sarjakuvia jatkotarinoina. Strumffien lisäksi oli ainakin Pico & Fantasio, Valerian, Mic Vaillant, jne, jne...Eiks ne ollu alunperin nimenomaan strumffeja. Näin mä ainakin muistan.
Oli. Mikälie lehdessä, jossa julkaistiin monia sarjakuvia jatkotarinoina. Strumffien lisäksi oli ainakin Pico & Fantasio, Valerian, Mic Vaillant, jne, jne...
Tietysti se on kääntäjästäkin kiinni. Strumffi tai Smurffi. Samapa tuo. Kun eivät enää öisin tulisi tuohon eteiseen ölisemään.
Eiks ne ollu alunperin nimenomaan strumffeja. Näin mä ainakin muistan.
Jep, Ruutu ja Non Stop -aikoina. Mutta ajat ja nimistöt muuttuvat, pitää seurata aikaansa eikä jäädä -70 -luvulle. Smurffi on helpompi lausua kuin strumffi, ainakin meidän naskalin (4v) mielestä.Oli. Mikälie lehdessä, jossa julkaistiin monia sarjakuvia jatkotarinoina. Strumffien lisäksi oli ainakin Pico & Fantasio, Valerian, Mic Vaillant, jne, jne...
Tietysti se on kääntäjästäkin kiinni. Strumffi tai Smurffi. Samapa tuo. Kun eivät enää öisin tulisi tuohon eteiseen ölisemään.
Minulla on hatara muistikuva, että moista sarjakuvakimaralehteä olisi julkaistu jollakin muullakin nimellä? Tai sitten niitä oli useita. Zoom?:doubtful:Jep, Ruutu ja Non Stop -aikoina. Mutta ajat ja nimistöt muuttuvat, pitää seurata aikaansa eikä jäädä -70 -luvulle. Smurffi on helpompi lausua kuin strumffi, ainakin meidän naskalin (4v) mielestä.
Zoom oli ennen Ruutua ja Non Stoppia, taisi ilmestyä vain yhden vuoden ajan? Olivat eri kustantajien lehtiä.Minulla on hatara muistikuva, että moista sarjakuvakimaralehteä olisi julkaistu jollakin muullakin nimellä? Tai sitten niitä oli useita. Zoom?:doubtful:
Smurffeista tuli mieleen, että miten he (ne) lisääntyvät? Jos populaatiossa on vain yksi naaras, joka sekään ei edes seukkaa kenenkään kanssa?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013112717767818_ul.shtmlIL sanoi:Tehdään selväksi, että eri tarvitse olla mies, että voi omistaa eturauhasen, eikä tarvitse eturauhasta ollakseen mies.
Sulta jäi ehkä lukematta tai tulkitsit väärin oleellisen lauseen eli Hänestä Movember syrjii transsukupuolisia ihmisiä.Joskus olen kuullut smurffeja syytettävän lapsia kommunismiin yllyttämisestä, koska smurffit asuvat kommuunissa, jossa ei ole uskontoa eikä rahaa ja heitä johtaa punanuttuinen K. Marxin näköinen partapukki (suursmurffi).
Lisää rasisismisyytöksiä
Mitenköhän tämä teksti pitäisi käsittää:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013112717767818_ul.shtml
No sen ymmärrän, etä vaikka eturauhanen poistettaisiin, niin silti on edelleen mies, mutta olen sitä mieltä, että vain miehillä voi olla eturauhanen. Tuon eri sanan tilalla ptiti varmaankin olla sana ei.
Olisit nyt vaan sanonut sinäkin meneväsi lyömään Pyryfiä, etkä vastannut asiallisesti.Sulta jäi ehkä lukematta tai tulkitsit väärin oleellisen lauseen eli Hänestä Movember syrjii transsukupuolisia ihmisiä.
Mutta silti, typerä ukko tämä toimittaja...
Otetaanko kaikki vauhtia ja annetaan ns. palaa!Olisit nyt vaan sanonut sinäkin meneväsi lyömään Pyryfiä, etkä vastannut asiallisesti.