Albert Oil
Hippi ja juntti
Ens vuonna tähän aikaan tulolistat onkin mielenkiintoista luettavaa, kun minä olen siellä kärkipäässä, kiitos Jonin firmasta saamani kampaamotuotetasoisen liksan.
"Tulinks mä just vai onks tää shamppoota?"Ens vuonna tähän aikaan tulolistat onkin mielenkiintoista luettavaa, kun minä olen siellä kärkipäässä, kiitos Jonin firmasta saamani kampaamotuotetasoisen liksan.
Varsinkin toi juuri Top3 oleva!2012 verotiedot on julkistettu ja esim. tässä on lista parhaiten tienaavista nuorista.
Ollapa itsekin syntynyt kultalusikka suussa vaikutusvaltaiseen ja rikkaaseen perheeseen. Mitään ei tarvitse tehdä, mutta rahaa vaan sataa ovista ja ikkunoista pääomatulojen muodossa.
Olen ERITTÄIN VARAKAS ja RAHOISSANI!2012 verotiedot on julkistettu ja esim. tässä on lista parhaiten tienaavista nuorista.
Ollapa itsekin syntynyt kultalusikka suussa vaikutusvaltaiseen ja rikkaaseen perheeseen. Mitään ei tarvitse tehdä, mutta rahaa vaan sataa ovista ja ikkunoista pääomatulojen muodossa.
Veikkaisin monissa noissa perheissä olevan kovastikin painetta jälkikasvulla että jotain tarttis tehdä. Suvun maine menee piloille jos perijä eksyy duunariammattiin. Toki aina voi ryhtyä taiteilijaksi. Einari Vidgrenin sällikin näemmä elokuvaohjaaja. Ei välttämättä tartte leffateattereita tuotoksillaan täyttää. Ja sitte on se muusikko Huber jonka musiikkia harva lie kuullut.2012 verotiedot on julkistettu ja esim. tässä on lista parhaiten tienaavista nuorista.
Voi tätä avoimuuden airuetta.Uusi Suomi sanoi:Stubb arvostelee: Tämä on perverssiä
Eurooppa- ja ulkomaankauppaministeri Alexander Stubb (kok.) arvostelee Twitter-päivityksessään Suomen ”veropäivää”.
Vuoden 2012 verotiedot sekä yksityishenkilöiden että yritysten osalta on julkaistu tänään. Media raportoi etenkin kovatuloisimpien yksityishenkilöiden tulo- ja verotiedoista laajasti.
–Olenko ainoa, jonka mielestä on vähän perverssiä julkaista yksityishenkilöiden tulotietoja? Pohdiskelen vain, Stubb kirjoittaa englanniksi.
Verotietojen julkisuutta perustellaan muun muassa niiden yhteiskunnallisella merkityksellä. Tietojen avulla voidaan seurata esimerkiksi yritysjohtajien palkkakehitystä.
Bannia vaan!Voi tätä avoimuuden airuetta.
Sasi kommentoi ykkösaamussa, että vastaavasti pitäs toimeentulotuen ym. tukien saajat julkistaa.Voi tätä avoimuuden airuetta.
I find this news hard to masturbate to.Voi tätä avoimuuden airuetta.
Ootas mä kokeilen kans.I find this news hard to masturbate to.
Ilmeisesti onnistui, kun tuli niin hiljaista.Ootas mä kokeilen kans.
KompI find this news hard to masturbate to.
Tässä voisi olla ideaa. Ja tosiaan jeuromäärät ja silleen.Sasi kommentoi ykkösaamussa, että vastaavasti pitäs toimeentulotuen ym. tukien saajat julkistaa.
Mieti mikä pettymys se ois persuille. Saattas kadota koko puolue, kun huomattas mamujen saavan saman verran, kuin muutkin vastaavassa asemassa.Tässä voisi olla ideaa. Ja tosiaan jeuromäärät ja silleen.
Jeps. Ja muutenkin mahtaisikohan vähentää väärinkäyttöä. No on tuossa tietty varjopuolensa, mutta niin on myös tässä nykykäytönnössä. (siis yksityisyyden suoja jne.)Mieti mikä pettymys se ois persuille. Saattas kadota koko puolue, kun huomattas mamujen saavan saman verran, kuin muutkin vastaavassa asemassa.