Jomman kuman iltapäivälehden nettisivuilla noin oli, mutta mulle on kyllä jäänyt muistikuva nimenomaan päinvastaisesta järjestyksestä. Eli että ensin svedut pudotteli syvyyspommeja ja niille naureskeltiin, että: "Siellä ne jotain minkkejä pommittaa nyt heh." Kunnes sitten se Whisky-luokan suklari karahti kiville Ruotsin aluevesillä.Eikö se menny sillai, että ensin tuli sukellusvene ihan puun takaa karille, jonka jälkeen alkoi mahdoton u-paattijahti.
Harjoittelu kuuluu.Toi miinoitus ei varmasti kuulu sukellusvenevaltojen toimintaan näin rauhan aikana.
Minä taas muistelen, miten 80-luvulla ruotsalaiselle naureskeltiin, kun jäljittivät olemattomia neuvostoliittolaisia sukellusveneitä, kunnes yksi sellainen olematon sukellusevene ajoi Ruotsin aluevesillä karille.
Eikö se menny sillai, että ensin tuli sukellusvene ihan puun takaa karille, jonka jälkeen alkoi mahdoton u-paattijahti.
Ubåtskränkningar i SverigeJomman kuman iltapäivälehden nettisivuilla noin oli, mutta mulle on kyllä jäänyt muistikuva nimenomaan päinvastaisesta järjestyksestä. Eli että ensin svedut pudotteli syvyyspommeja ja niille naureskeltiin, että: "Siellä ne jotain minkkejä pommittaa nyt heh." Kunnes sitten se Whisky-luokan suklari karahti kiville Ruotsin aluevesillä.
Uutisoitiinko siitä Titanicin uppoamisesta paljonkin Suomessa tuolloin?Olin tuolloin 19 kun kajahti karille. Niin minäkin muistelin että tapauksista uutisoitiin herkemmin sen whiskey on the rocksin jälkeen. Olihan uutisarvo noussut!
-82 pääsin sitten jo tähtäilemään itse rannikkotykillä venäläistä sukellusalusta. Tästä lienen kertonut tänä vuonna vasta ekaa kertaa Se oli varmaan meikäläisten puolustusvalmiuden todistelua sekin tapahtuma aikanaan...herrat tietää muttei kerro.
Höyry alus cajahti carille waarallisesti Ameriikan matkalla! Huusi lööpit :ahem:Uutisoitiinko siitä Titanicin uppoamisesta paljonkin Suomessa tuolloin?
IL: Huippukirjailija Heikki Turunen: ”Jouduin homoseksuaalin raiskaamaksi!”
Mulla on jostain syystä se muistikuva, että olisivat ensin ties kuinka kauan niitä syvyyspommeja helikopterista uutisissa pudotelleet ja että olis sveduille naureskeltu tiedotusvälineissä, että siellä mitään sukellusveneitä ole. Ja vasta sitten olis kiville mennyt viski.Olin tuolloin 19 kun kajahti karille. Niin minäkin muistelin että tapauksista uutisoitiin herkemmin sen whiskey on the rocksin jälkeen. Olihan uutisarvo noussut!
-82 pääsin sitten jo tähtäilemään itse rannikkotykillä venäläistä sukellusalusta. Tästä lienen kertonut tänä vuonna vasta ekaa kertaa Se oli varmaan meikäläisten puolustusvalmiuden todistelua sekin tapahtuma aikanaan...herrat tietää muttei kerro.
Olisi kovin ikävää käydä sotilaallisesti vieraan valtion alueella, jos vieressä vaan naureskellaan ettei siellä mitään ole. Pakko ajaa karille niin loppuu ilkkuminen.Mulla on jostain syystä se muistikuva, että olisivat ensin ties kuinka kauan niitä syvyyspommeja helikopterista uutisissa pudotelleet ja että olis sveduille naureskeltu tiedotusvälineissä, että siellä mitään sukellusveneitä ole. Ja vasta sitten olis kiville mennyt viski.
Stadsgårdenin terminaalissa tuo ei aiheuttaisi toimenpiteitä. Normiolotila.Arlandan lentokentällä ebolaepäily: Mies oksensi ja oli veltto
Käsittele sitä muistikuvaa, se on muutenkin vääristynyt.Mulla on jostain syystä se muistikuva, että olisivat ensin ties kuinka kauan niitä syvyyspommeja helikopterista uutisissa pudotelleet ja että olis sveduille naureskeltu tiedotusvälineissä, että siellä mitään sukellusveneitä ole. Ja vasta sitten olis kiville mennyt viski.
En luota enää omiin muistikuviin tuolta ajalta ihan faktoina, joten tuon totesin luettuani sen ruotsalaisen wikipedialinkin.Mulla on jostain syystä se muistikuva, että olisivat ensin ties kuinka kauan niitä syvyyspommeja helikopterista uutisissa pudotelleet ja että olis sveduille naureskeltu tiedotusvälineissä, että siellä mitään sukellusveneitä ole. Ja vasta sitten olis kiville mennyt viski.