Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / SYYSKAUSI 2016

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Kansalaisten enemmistö on lampaita, jotka seuraa mitä tahansa pässiä, joka nyt sattuu vallan saamaan.

Miksi pitää yrittää kieltää tapahtuman poliittisuus, kun se yksiselitteisesti oli poliittinen tapahtuma, jossa vastakkainen näkemys menetti henkensä?
Vastakkainen näkemys?

Täällä ja mediassa on ollut kovasti puhetta siitä, kuinka vaarallinen järjestö SVL on. Hämmästyttää kuinka joku uskalsi esittää vastakkaisia näkemyksiä näin vaarallisia ihmisiä/järjestöä kohtaan. Mahtoikohan se olla a) turhan uskaliasta b) älyvapaata? Erään sortin darwinismia siis...? Kannattaako kello 04:00 mennä Kallioon huutelemaan olevansa rikas ja painavansa köyhiä kyykkyyn? Kannattaako lätkämatsiin mennä huutelemaan kendoilun harrastajille jne.

Niin ja tämän kuolleen hepun vastakkaisia näkemyksiä edelsi "sylkyele"...siis tämäkin on sellaista käyttäytymistä, jota en suosittele edes Sössöt Veronmaksajat -yhdistystä vastaan argumentoidessa...enkä pidä sylkäisyelettä "vastakkaisen näkemyksen" asiallisena esittämisenä. Pikemminkin riidanhaastamisena, jossa voi käydä huonosti.

Mikään pulmunenhan tämä uhri ei ollut. Eikä myöskään tekijä, jonka paikka - tästä tapauksesta riippumatta - ei välttämättä kuuluisi olla yhteiskuntarauhaa häiritsemässä, vaan neljän seinän sisällä. Ja sopii sekin hyvin, että äärijärjestöt SVL, anarkistit yms. kiellettäisiin....
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24276
Sijainti
lappeen Ranta
Voisko joku taas selittää mulle, että mikä pointti on muistutella Vietnamin sodasta kun Venäjä nappaa Krimin itselleen tai kun natsi aiheuttaa toisen ihmisen kuoleman, niin alkaa anarkistimutkuttelu.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Niin juu, nyt poliisin lausunto kelpaa karvoineen, kirppuineen. :D

Ei sillä etteikö mulle itselleni kelpaisi, mutta jotkut vois vähän vilkaista peiliin..
 

Örfil

Guest
Voisko joku taas selittää mulle, että mikä pointti on muistutella Vietnamin sodasta kun Venäjä nappaa Krimin itselleen tai kun natsi aiheuttaa toisen ihmisen kuoleman, niin alkaa anarkistimutkuttelu.
Se on pointti, että kun anarkistit nappaa nuoren miehen kuoleman propaganda-agendaansa, niin sopii hyvin muistutella siinä vaiheessa, että eipä se niillä poikkea kuunatsien menetelmistä lainkaan.

Juuri tismalleen siinä vaiheessa ja se on täysin eri asia kuin Krimistä puhuminen ja pomppaaminen siitä aasittoman sillan kautta Vietnamiin.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Voisko joku taas selittää mulle, että mikä pointti on muistutella Vietnamin sodasta kun Venäjä nappaa Krimin itselleen tai kun natsi aiheuttaa toisen ihmisen kuoleman, niin alkaa anarkistimutkuttelu.
Tuo tuli välittömästi meikäläisen viestin jälkeen, mutta kommentissani ei tainut olla tippaakaan "anarkistimutkuttelua".

Äärijärjestöihin kuuluvat niin natsit, kuin anarkistit. Kannatan kaikkien äärijärjestöjen kieltämistä ilman polittista rajausta. (joka on mielestäni itsestään selvää, muttei taida sitä osalle keskustelijoista olla) Avoimessa toimimisessa kaikkien äärijärjestöjen osalta on ollut hyvänä puolena ns. valvonnan helppous.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Niin juu, nyt poliisin lausunto kelpaa karvoineen, kirppuineen. :D

Ei sillä etteikö mulle itselleni kelpaisi, mutta jotkut vois vähän vilkaista peiliin..
Meinasin aikaisemmin samaa kirjoitella. Muistaakseni poliisin toiminta itsenäisyyspäivänä oli ongelma jollekkin. Eniten vituttaa vasemmistosta varsinkin Dan Koivulaakso ja Li Andersson, jotka kummatkin on ollut mukana rettelöimässä aikaisemmin ja nyt kauhistelevat poliittista väkivaltaa. GFYS.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Meinasin aikaisemmin samaa kirjoitella. Muistaakseni poliisin toiminta itsenäisyyspäivänä oli ongelma jollekkin. Eniten vituttaa vasemmistosta varsinkin Dan Koivulaakso ja Li Andersson, jotka kummatkin on ollut mukana rettelöimässä aikaisemmin ja nyt kauhistelevat poliittista väkivaltaa. GFYS.
Toxi tapojensa mukaan puhuu silkkaa paskaa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Niin juu, nyt poliisin lausunto kelpaa karvoineen, kirppuineen. :D

Ei sillä etteikö mulle itselleni kelpaisi, mutta jotkut vois vähän vilkaista peiliin..
Ei todellakaan kelpaa, mitä tulee poliisin omaan toimintaan, jota myös aikaisemmin olen kritisoinut. Tapahtuman kuvauksessa tällä hetkellä luotan eniten poliisiin, koska eivät olleet itse osapuolina. Toisille näyttää uppoavan paremmin SVLlän ja muiden epävirallisten tahojen viestintä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mikä on paskaa? Aiotko ihan vakavasti väittää ettei Koivulaakso ja Andersson ole olleet mukana anarkistien mellakoinneissa. Älä tee itsestäsi vielä suurempaa pelleä.
Eivät ole osallistuneet mellakointiin. Samoihin tapahtumiin ovat osallistuneet, mutta eivät anarkistien lipun alla. Sua suurempaan pelleyteen tuskin kykenisin, vaikka sitä yrittäisin.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Eivät ole osallistuneet mellakointiin. Samoihin tapahtumiin ovat osallistuneet, mutta eivät anarkistien lipun alla. Sua suurempaan pelleyteen tuskin kykenisin, vaikka sitä yrittäisin.
No noh ei mitään syytä lähteä henkilökohtaisuuksiin. Peace brother.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Alex pyytänyt Clintonin-klaanin apuun?:eek!::eek:

Stubbin kotia ammuskelleelle tuomio


Espoon käräjäoikeus on tuominnut
Alexander Stubbin (kok.) kodin
ikkunoihin ilmakiväärillä ammuskelleen
miehen puolen vuoden ehdolliseen
vankeusrangaistukseen.

Tuomittu mies oli toisen miehen kanssa
tunkeutunut elokuussa 2015 silloisen
valtiovarainministerin pihaan yöllä,
ammuskellut ikkunoita ilmakiväärillä
sekä heitellyt kiviä.

Mies tuomittiin myös ammuskelusta ja
ikkunoiden rikkomisesta läheisen koulun
ja päiväkodin pihalla sekä tietokoneen
osien varastamisesta.

Toinen mies menehtyi tutkinnan aikana
.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vasemmistoliiton vaikuttajat ovat anarkistien kanssa mellakoimassa, koska natsisymppaaja tappoi ihmisen.

...

KAHMA
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24276
Sijainti
lappeen Ranta
Se on pointti, että kun anarkistit nappaa nuoren miehen kuoleman propaganda-agendaansa, niin sopii hyvin muistutella siinä vaiheessa, että eipä se niillä poikkea kuunatsien menetelmistä lainkaan.

Juuri tismalleen siinä vaiheessa ja se on täysin eri asia kuin Krimistä puhuminen ja pomppaaminen siitä aasittoman sillan kautta Vietnamiin.
Mulla ei oikein toimi mikään vertailu. Yksittäiset tapaukset pitäis mun mielestä käsitellä ihan itsenään. Ei se mitenkään tee jonkun tyypin kuolemaan johtanutta (vissiin) potkua pätkän vertaa hyväksyttävämmäksi jos anarkistit sittemmin alkaa hänestä muovata marttyyriä. Samoin se kun ne irakilaiset tappoi miehen on perseestä ja teko ansaitsee rangaistuksen. Ja sama juttu kun anarkistit, tai mitä kiakkovieraita nyt sitten ovatkaan, hajottaa ikkunoita ja tulee poliisihevosen tallomaksi itsenäisyyspäivänä, niin naurettavia ovat ja teon mukaan seuraamus. Mutta mikään noista ei ainakaan mulle selitä tai oikeuta toisiaan millään tavalla.

Toisaalta jos wikipedia-määritelmiä katsoo, niin enemmän kyllä olen anarkismin kuin fasismin/kansallissosialismin/natsismin kannalla. Käytännön toiminta menee toki edellisillä jokseenkin vituiksi melko säännöllisesti, mutta jälkimmäinen on ihan lähtökohtaisesti perseestä.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Ei todellakaan kelpaa, mitä tulee poliisin omaan toimintaan, jota myös aikaisemmin olen kritisoinut. Tapahtuman kuvauksessa tällä hetkellä luotan eniten poliisiin, koska eivät olleet itse osapuolina. Toisille näyttää uppoavan paremmin SVLlän ja muiden epävirallisten tahojen viestintä.
Nose, ja Takku.net

Kaikkia saatanoita sitä on.. :nope:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös