Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Heko leko. Seli seli. (Ja tämä siis aiemmalle keskustelulle, ennen burbbia)
Eipä ollutkaan terrori-isku. Sehän se tuli ensimmäisenä mieleen.Lähteiden mukaan ravintolan keittiössä ollut kaasupullo on räjähtänyt. Kokki tajusi, mitä oli tapahtumassa juuri ennen räjähdystä ja juoksi ulos varoittamaan ihmisiä.
Sairaalalähteiden mukaan yli 70 ihmistä on loukkaantunut. Heistä neljä olisi ilmeisesti saanut vakavia vammoja.
Yle ainakin ihan kivalla budjetilla vääntää valejournalismia.Olisi kiva tietää paljonko Suomen valtiolla on porukkaa kiinni näissä hommissa ja minkälainen visio heillä tulevaisuuden suhteen.
En mä sitä kysynyt vaan paljonko valtiolla on väkeä seuraamassa ulkomaiden uutisointia Suomesta.Yle ainakin ihan kivalla budjetilla vääntää valejournalismia.
Tuskinpa tuolla nyt niin väliä, kunhan tietää missä itse seisoo ja mihin suuntaan pyrkii.En mä sitä kysynyt vaan paljonko valtiolla on väkeä seuraamassa ulkomaiden uutisointia Suomesta.
Mantila sanoo, että Suomesta löytyy kourallinen ”hyödyllisiä idiootteja”, jotka levittävät Suomi-vihaa Venäjällä ja sotkevat asioita Suomessa.
– Erilaisilla nettialustoilla esitetään väitteitä, ettei Mainilan laukauksia lauottu lainkaan tai että ne ammuttiinkin Suomen puolelta silloisen Neuvostoliiton puolelle.
Venäjän kansallinen journalistifoorumi tuo yli 700 venäläistä toimittajaa kaikilta Venäjän alueilta pohtimaan johtavien asiantuntijoiden kanssa median tilaa. Keskeisiä teemoja ovat tutkiva journalismi, lainsäädännön ongelmat, printtimedian katoaminen ja sosiaalisen median kasvu, journalistin ammatin tulevaisuus, toimittajiin kohdistuvat painostuskeinot yms.
Sattumalta samaan aikaan Suomessa perustettiin erityinen valtiollinen elin, jonka tarkoituksena on painostaa venäläisiä toimittajia ja rajoittaa heidän sananvapauttaan. Tätä presidentti Niinistön määräyksestä kuulemma perustettua viharyhmää johtaa entinen toimittaja Markku Mantila. Hän hyökkäsikin saman tien Venäjällä avatun suomenkielisen Sputnik-uutissivuston kimppuun, tosin ilman mitään substanssia. Toimittajiin kohdistuvana painostuskeinona Mantilan viharyhmä on tietysti ainoa laatuaan.
Mantilan ryhmä keskittyy vihamielisen vaikuttamisen toimijoihin, tässä tapauksessa lähinnä kompassin ilmansuunnista yhteen.En mä sitä kysynyt vaan paljonko valtiolla on väkeä seuraamassa ulkomaiden uutisointia Suomesta.
Minun on nyt pakkoa sanoa tämä, mutta tuo on tyhmä väite.Yle ainakin ihan kivalla budjetilla vääntää valejournalismia.
Täytyy näköjään ottaa kovat toimet käyttöön, kun mun kysymyksiin ei oteta mitään kantaa.:frank:Vihjaisin jo toistamiseen modepuolella joku aika sitten, että josko mitenkään niinku Salminen vähentäisi politiikka-postailua, kun siitä syntyy hedelmätöntä jarnaa vainen ja yleinen aasikeskustelu on jo suljettuna ollut tovin.
En tiedä onko Dallaran Zaikom tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
Poliisi ampui kaaharin kuoliaaksi Nelostiellä - rikoskomisario vaikenee tapahtumista
Painu helvettiin siitä.http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/isa-vaittaa-poliisi-sumutti-mopoilijaa-joka-loukkaantui-pahoin-asiasta-tehty-rikosilmoitus/739436/
Kerkeshän ne natsikytät sumuttaa mopotyttöä, joka sitte ajoi metsään kuntoradalla ja loukaantui. Kohta vois äärivasemmisto aloittaa mellakat poliisin toimia vastaan, kuten jenkeissä tehdään silloin, kun poliisi ampuu etnisen henkilön.
Niin ja sen lisäksi koko keskustelutilanne on useinkin hyvinkin epäbalanssissa Salmisen agendaheittojen jälkeen. (esmes sote ja yksityiset palvelut...)Vihjaisin jo toistamiseen modepuolella joku aika sitten, että josko mitenkään niinku Salminen vähentäisi politiikka-postailua, kun siitä syntyy hedelmätöntä jarnaa vainen ja yleinen aasikeskustelu on jo suljettuna ollut tovin.