Antsa Rieppo
Well-known member
Tsetsen sisko.Minulla on taas aukko sivistyksessä. Kuka on Hanna Kärpänen?
Tsetsen sisko.Minulla on taas aukko sivistyksessä. Kuka on Hanna Kärpänen?
Suuri määrä musiikkia blokattiin suomalaisilta YouTubessa: ”Emme onnistuneet uusimaan Teoston kanssa tekemäämme lisenssisopimusta”
Monia aamulla suosikkimusiikkivideoitaan selanneita hämmensi viesti, jossa kerrottiin, että video ei ole käytettävissä.
– Video sisältää materiaalia, jonka omistaa TEOSTO. Video ei ole käytettävissä maassasi.
Osa asian huomanneesta väestä arvioi, että esto koskisi vain suomalaisia käyttäjiä.
– Eli lähes kaikki musiikki, niin koti- kuin ulkomainenkin on blokattu suomalaisilta käyttäjiltä, yksi palvelun käyttäjistä kertoo.
Hänen mukaansa käyttö oli estetty, vaikka kyseessä oli artistin itse lataama, virallisella tilillä oleva tai musiikkivideoihin keskittyvän Vevon materiaali.
Googlen tukisivulla asia selitetään näin: ” Emme onnistuneet uusimaan Teoston kanssa tekemäämme lisenssisopimusta, joten jotkin musiikkia sisältävät videot estetään Suomessa.”
– Selvitän juuri asiaa, Teoston viestintäjohtaja Jenni Pekkinen kertoi aamulla Ilta-Sanomille.
No kappas vaan. Tästä siinä oli kyse. Tuon takia latasin spotifyn ja petyin siihenkin.Teosto on blokannut lähes kaiken musiikin youtubesta. Kiertäminen ei ole vaikeaa, mutta onhan tuo monessa mielessä syvältä.
Sillälailla.Kerran talvella en tuntenut itseäni känniseksi käveltyäni baariin. Portsari oli eri mieltä, kun kaaduin takkia riisuessa ja sen takin alla ei ollutkaan mitään paitoja. Ihme natsivaltio!
Tapahtumasta on tosin aikaa melkein 15 vuotta.Sillälailla.
Näin arvelinkin.Tapahtumasta on tosin aikaa melkein 15 vuotta.
Taasko paloi käämit?Haista teosto vittu!
Keskity aiheeseen älä kirjoittajaan. Mä olen nykyään rauhallinen mies.Taasko paloi käämit?
Tiesihän tuo ettei ole pitkä katko.Keskity aiheeseen älä kirjoittajaan. Mä olen nykyään rauhallinen mies.
Ja minä lomailen Moskovassa koko ensi kesän.Keskity aiheeseen älä kirjoittajaan. Mä olen nykyään rauhallinen mies.
Pidä hauskaa. Ota kuvia.Ja minä lomailen Moskovassa koko ensi kesän.
:thumbup:
Juu eikä tässä hätää, kyllä youtubesta kuunneltavaa musiikkia nytkin löytyy.Huomenna viimeistään palaa musat Tuubiin.
Myös Keskustan suoni kuntoon-vaalimainosbiisi löytyy. Senhän halusinkin kuulla juuri tänään.Juu eikä tässä hätää, kyllä youtubesta kuunneltavaa musiikkia nytkin löytyy.
Paavo Väyrynen - Satumaa