DW
2009-2016
Itse olisin voinut kuvitella ehkä jotain hippaa tai vaikka pullonpyöritystäPelattaisiinko siellä Monopolia vai Kimbleä?
Itse olisin voinut kuvitella ehkä jotain hippaa tai vaikka pullonpyöritystäPelattaisiinko siellä Monopolia vai Kimbleä?
Eiköhän tuossa ole jo pulloa pyöritelty ennakkoon..Itse olisin voinut kuvitella ehkä jotain hippaa tai vaikka pullonpyöritystä
En. Pekka Visuri vaikka kuinka MPKK:n dosentti onkin, toistelee kylmän sodan aikaisia ulkopoliittisia latteuksia. Venäjän tilalle kun laittaisi NL:n, kommentit sopisivat suoraan 70-luvulle. Aleksanteri-instituutin "tutkijat" taas käyttävät näitä jälkisuomettuneiden henkilöiden kommentteja omien (eli Kremlin) intressiensä ajamiseen.Älä sekoile.
No olisipa valmiiksi tyhjänä leikkiä varten....eikä harmittaisi silloin, vaikka vähän särkyisikinEiköhän tuossa ole jo pulloa pyöritelty ennakkoon..
Et siis ole Visurin omiin tutkimuksiin ja raportteihin edes pintapuolisesti tutustunut.En. Pekka Visuri vaikka kuinka MPKK:n dosentti onkin, toistelee kylmän sodan aikaisia ulkopoliittisia latteuksia. Venäjän tilalle kun laittaisi NL:n, kommentit sopisivat suoraan 70-luvulle. Aleksanteri-instituutin "tutkijat" taas käyttävät näitä jälkisuomettuneiden henkilöiden kommentteja omien (eli Kremlin) intressiensä ajamiseen.
Yhden Visurin kirjan olen muistaakseni lukenut. "Suomi kylmässä sodassa". Jos ja ilmeisesti kun hän on nyt julkaissut tutkimuksia ja raportteja nyky-Venäjän poliittisista intresseistä Suomea kohtaan, niin ne ovat jääneet seuraamiseni ostalta niihin harvoihin lauseisiin, mitä mediassa on näistä kerrottu. Nämä mediasta luetut Visurin kommentit ovat jälkisuomettuneita. Voi olla niin, että julkisuuteen on poimittu vain nämä vanhakantaiset näkemykset ja raporttien punainen lanka on jokin muu, mutta yhtä kaikki, Venäjän myötäilijät näyttävät käyttävän näitä lyömäaseena länsiliittoutumisen kannattajia vastaan.Et siis ole Visurin omiin tutkimuksiin ja raportteihin edes pintapuolisesti tutustunut.
Mitään rangaistuksia tuo ei kuitenkaan tule saamaan, saapahan poliisi taas lisää syitä loukata kansalaisten yksityisyyttä liikenteessä ratsioillaan, tämäkin jäänyt jo kahdesti aiemmin kiinni, mutta mitään vaikutusta sillä hyysäyksellä ei näemmä ole ollut.Ei saatana.
:doubtful: Mitäs helvettiä nyt taas...Mitään rangaistuksia tuo ei kuitenkaan tule saamaan, saapahan poliisi taas lisää syitä loukata kansalaisten yksityisyyttä liikenteessä ratsioillaan, tämäkin jäänyt jo kahdesti aiemmin kiinni, mutta mitään vaikutusta sillä hyysäyksellä ei näemmä ole ollut.
Samaa pohdin, mutta en jaksanut kysyä.:doubtful: Mitäs helvettiä nyt taas...
Mä oon joku verran Visurin juttuja lukenu ja oon huomannu hänen olleen etenkin ennustuksissaan usein aika lähellä oikeaa. Länsi-intoilijoiden, niin kotimaisten kuin ulkomaistenkin kohdalla taas tällasta ei voi oikein havaita. Punainen lanka on ollu lännen operaatioiden ja Venäjän suhteen enemmän tai vähemmän hukassa tai poikki. Visuri edustaa siis lähinnä järkisakkia.Yhden Visurin kirjan olen muistaakseni lukenut. "Suomi kylmässä sodassa". Jos ja ilmeisesti kun hän on nyt julkaissut tutkimuksia ja raportteja nyky-Venäjän poliittisista intresseistä Suomea kohtaan, niin ne ovat jääneet seuraamiseni ostalta niihin harvoihin lauseisiin, mitä mediassa on näistä kerrottu. Nämä mediasta luetut Visurin kommentit ovat jälkisuomettuneita. Voi olla niin, että julkisuuteen on poimittu vain nämä vanhakantaiset näkemykset ja raporttien punainen lanka on jokin muu, mutta yhtä kaikki, Venäjän myötäilijät näyttävät käyttävän näitä lyömäaseena länsiliittoutumisen kannattajia vastaan.
Tänään on pistekirjoituspäivä
Tänään vietetään maailman
pistekirjoituspäivää.
Suomessa on arviolta 80 000 näkö-
vammaista, joiden arkea helpotetaan
pistekirjoitus-merkinnöillä esimerkiksi
lääkepakkauksissa. Muissa
tuoteryhmissä, kuten elintarvikkeissa
kohomerkinnät ovat yhä harvinaisia.
Pistekirjoituksen kehitti ranskalainen
Louis Braille 1820-luvulla. Braille-
pistekirjoitusjärjestelmässä on kuusi
pistettä, joista voidaan muodostaa 63
merkkiä kuten aakkoset ja välimerkit.
Pistekirjoitusta kehitetään jatkuvasti
vastaamaan uusia kielenkäytön tarpeita.
Venäjän myötäilijän mielipide on tämä, Länsi-intoilijana minä olen eri mieltä. Suomen on vihdoin päästävä irti "järkevästä" Venäjä-nöyristelystä. Jos Venäjä ei puuttuisi Suomen asioihin siten, että haluaa Suomen pysyvän liittoutumien ulkopuolella, ei Nato-jäsenyyttä tarvittaisi. Niin kauan, kun Venäjä painostaa Suomea, Nato-jäsenyys on ainoa keino saavuttaa riippumattomuus (Venäjästä).Mä oon joku verran Visurin juttuja lukenu ja oon huomannu hänen olleen etenkin ennustuksissaan usein aika lähellä oikeaa. Länsi-intoilijoiden, niin kotimaisten kuin ulkomaistenkin kohdalla taas tällasta ei voi oikein havaita. Punainen lanka on ollu lännen operaatioiden ja Venäjän suhteen enemmän tai vähemmän hukassa tai poikki. Visuri edustaa siis lähinnä järkisakkia.
Ollaanpas sitä nyt taas olevinaan niin...:doubtful: Mitäs helvettiä nyt taas...
Sitä mä taas en oikein käsitä, että kun kaikki joiden kieli ei ole syvällä marxis-leniniläis-stalinistis-putinilaisessa näennäisdemokratiassa, tulkitaan anglo-amerikkalaismieliseksi läskiperseiksi ja sotaintoilijoiksi.Sitä mä en oikein käsitä, kun kaikki joiden kieli ei ole syvällä anglo-amerikkalaisessa läskiperseessä tulkitaan suomettuneiksi tai muiksi menneisyyden reliikeiksi.
JooTäällä on pari hamoa saanut Remeksen uusimman joululahjaksi???
Enhän mä sun perseestä mitään maininnu.Sitä mä taas en oikein käsitä, että kun kaikki joiden kieli ei ole syvällä marxis-leniniläis-stalinistis-putinilaisessa näennäisdemokratiassa, tulkitaan anglo-amerikkalaismieliseksi läskiperseiksi ja sotaintoilijoiksi.
No totta. Mulla on kyllä ihan kiinteä perse oikeastikin.Enhän mä sun perseestä mitään maininnu.