Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIkausi '11-'12

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Muista varata mukaan farkkuasuste ja/tai salihousut.
Otan tädin miehen mukaan. Se on semmonen salihousumörssäri. Haukkuu kaikki paikalla olijat vielä suureen ääneen rantaruotsalaishomoiksi. Mä vedän koko setin kännyllä videolle ja postaan Youtubeen.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Pari kertaa olen tuolla piipahtanut. Täytyy sanoa, että vähiten viehättävä paikka missä olen oluen merkeissä koskaan asioinut.

Mutta toisaalta, mä olenkin tällainen vihreitä äänestävä idealistinen kermapersehomo!

EDIT: KORJAUS, ASIOINKIN PUB JASKASSA, EN PIKKU JASKASSA. T: Kermapersehomopoika!
Oliko tuo se, mussä legendaarinen Teräksen Jormakin oli????
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tuo on kuitenkin suhteellisen kaukana 600 valovuoden päässä. Jotta siitä saisi edes ihan oikean ihmisen tekemällä härvelillä, eikä Nasan mittausten tehdyllä arviolla, saa kuvan tuosta eksoplaneetasta, niin helposti vierähtää pari-kolme sataa vuotta. Ehkä parin tuhannen vuoden päästä joku avaruuluotain sitä voi tutkia. Arvelisin, ettei nykyfoorumisteista enää tuolloin ole hengissä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tuo on kuitenkin suhteellisen kaukana 600 valovuoden päässä. Jotta siitä saisi edes ihan oikean ihmisen tekemällä härvelillä, eikä Nasan mittausten tehdyllä arviolla, saa kuvan tuosta eksoplaneetasta, niin helposti vierähtää pari-kolme sataa vuotta. Ehkä parin tuhannen vuoden päästä joku avaruuluotain sitä voi tutkia. Arvelisin, ettei nykyfoorumisteista enää tuolloin ole hengissä.
Kyllähän tuo on tähtitieteellisissä yksiköissä aivan lähinaapuri. Meikäläisten kulkuneuvoja tai luotaimia ei pidä pitää minään pointtina, mihin vertailla. Vielä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26855
Tuo on kuitenkin suhteellisen kaukana 600 valovuoden päässä. Jotta siitä saisi edes ihan oikean ihmisen tekemällä härvelillä, eikä Nasan mittausten tehdyllä arviolla, saa kuvan tuosta eksoplaneetasta, niin helposti vierähtää pari-kolme sataa vuotta.
Mitäs me sinne, kun ne on ensi helluntaihin mennessä täällä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
No, eipä tarvi montaa vuotta enää tuonkaan naisen kärsiä sotaveteraaneista. :nope:
Eipä tuossa sotaveteraaneja parjattu lain'. Olen aika paljon samaa mieltä kirjoittajan kanssa.
Piristävä kolumni. Peesailen.

Ei siinä parjattu, mutta eipä paljoa annettu arvoakaan.
Aika monen äänekkäästi sotaveteraaneja arvostavan toitotus on lähempänä sotaveteraaneilla ratsastamista kuin aitoa kiinnostusta sotaveteraaninen kohtalosta.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
4% itsenäisyyden ajasta oltu sodassa itänaapuria vastaan, itsenäisyyspäivän perusteella 96%. Minäkin kait sitten vihaan sotaveteraaneja ja olen Backmanin kaksoisnikki.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Närpiöläisten tomaattien hinta vähä korpeaa näin talvisaikaan. Ei ollu espanjalaisiakaan tarjolla pikkukaupassa. Ostin kaalin ja päärynöitä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös