Knoukka
Well-known member
Olipas subjektiivinen kirjoitus. Samanlaisen voisi kirjottaa jokaisesta puolueesta.
Sen verran on katkeranoloista tilitystä Aarnolta, että ei tuohon oikein voi suhtautua kuin myötähäpeällä :thumbfh:
Oksettava olis mun mielestä parempi ilmaus kuvaamaan tuota kirjoitelmaa.Olipas subjektiivinen kirjoitus.
Käsittämätön kirjoitus kaikin puolin. Siis olihan odotettavissa että pressan vaalien jälkeen tulee kirjoituksia, mutta en ihan tota tasoa odottanut, vaikka iltalehdestä onkin kyse.Oksettava olis mun mielestä parempi ilmaus kuvaamaan tuota kirjoitelmaa.
Toki näin, mutta mulle ei valjennut lainkaan mikä ko. kirjoituksen pyrkimys oli.Oksettava olis mun mielestä parempi ilmaus kuvaamaan tuota kirjoitelmaa.
Aikamoisia antipatioita IS:n päätoimittajaa kohtaan. Ei tuota voi ottaa vakavasti, vaikka oli siellä faktojakin joukossa.
Toihan on Laitisen tunteenpurkaus Sanomia ja Niinistöä kohtaa. Ei vaan osu oikein kohteeseensa ja menee riman alta räiskinnäksi. Tunnettu tosiasiahan on, että Laitinen ei tule Niinistön kanssa toimeen mitenkään päin. Toisaalta poliittisen toimittajan ei pidäkään tulla toimeen poliitikkojen kanssa. Mutta onko tuo kolumni poliittista toimitustyötä? Ei. Laitinen pystyy paljon parempaankin. Tekevälle sattuu.Ei tuo nyt rakentavaa (Lokan kirjoitus) ollut mitenkään.
No pääasia että lehti myy ja Alma-media voi hyvin.
Ehkei kannata suomalaisten turistien suunnata tuonne kulttuurin ja sivistyksen lehtoon?:doubtful:MTV3:n toimittajan ahdinko Ateenassa:
Kyynelkaasua ja Suomi-vihaa
Lumikero kertoi Ateenan tapahtumista hotellinsa parvekkeella Kreikan parlamenttitalon viereisen Syntagman aukion liepeiltä. Yhtäkkiä hän alkoi valittaa hengitysvaikeuksia.
- Nyt on muuten niin hankala olla, että täytyy vissiin mennä takaisin sisälle, Lumikero sanoi.
Toimittajille oli MTV3:n mukaan tarjottu iholle levitettävää geeliä, jonka pitäisi vähentää kyynelkaasun aiheuttamaa ärsytystä, mutta ilmeisesti se ei kovin hyvin toiminut.
Hän kertoi Ilta-Sanomille, ettei ole koskaan aiemmin joutunut keskeyttämään suoraa lähetystä. Lumikero ei kyennyt tekemään raporttia parvekkeelta myöskään Kymmenen uutisiin.
Suomi vihan kohteena
Maanantaina Lumikero raportoi, että arki on jatkunut Ateenassa normaalisti yön levottomuuksien jälkeen.
Lumikeron mukaan kreikkalaiset suhtautuvat nyt aggressiivisesti euromaihin, jotka ovat vaatineet Kreikalta säästöjä.
- Tämä on ensimmäinen kerta urani aikana, kun kriisialueella Suomi on jonkinlaisena vihan kohteena, Lumikero kertoi MTV3:n Huomenta Suomi -ohjelmassa aamulla.
Vihaisten väkijoukkojen keskellä kuvanneella Lumikerolla oli varotoimenpide valmiina.
- Sanoin, että minä olen Norjasta. Suomi on vähän niin kuin haukkumasana tällä hetkellä.
Kyllä se siitä kun vaan kielletään vihapuhe.Ehkei kannata suomalaisten turistien suunnata tuonne kulttuurin ja sivistyksen lehtoon?:doubtful:
Miksi just Norjasta? Miksei vaikka tasan Ruotsista?Oman elämänsä Lumppari sanoi:- Sanoin, että minä olen Norjasta. Suomi on vähän niin kuin haukkumasana tällä hetkellä.
Ehkei kannata suomalaisten turistien suunnata tuonne kulttuurin ja sivistyksen lehtoon?:doubtful:
Kyllä mä hvyin ymmärrän, että nuo säästötoimet vituttavat kreikkalaisia. Eniten tässä tilanteessa kummastuttaa, ettei Kreikalta itseltään ole tullut koko kriisin aikana mitään ratkaisuehdotuksia kulujen säästämiseksi tai tilanteen hallintaan saamiseksi. Koko ajan odotetaan vain muilta vaatimuksia, joita pyritään sitten kaikin tavoin vitkuttelemaan.Lumikeron mukaan kreikkalaiset suhtautuvat nyt aggressiivisesti euromaihin, jotka ovat vaatineet Kreikalta säästöjä.
Oikein hienoa. Kyllä tuntuu hyvältä kun Keskusta on muutenkin kannatuksen suhteen alamäessä ja nyt alkaa vielä sisäiset rutinat. :thumbup:Ihmetyttää tuo Kiviniemen tyhjänpäiväisyyksistä kitinä. No, selväksi tulee että Marille on tärkeämpää oma kuin puolueen etu. Väyrynen ja Väyrysen aatteellinen linja on tällä hetkellä kepulaisten ainoa mahdollisuus. Kiviniemessä en näe mitään tulevaisuutta. Se meni jo.
Ja hienosti pilaavat vielä turismin, joka kuitenkin on suurinpiirtein ainut, joka tuo rahaa Kreikalle. Tuskin ne pelkällä fetan ja oliivien tuottamisella kauheen pitkälle pärjäävät. :nope:Kyllä mä hvyin ymmärrän, että nuo säästötoimet vituttavat kreikkalaisia. Eniten tässä tilanteessa kummastuttaa, ettei Kreikalta itseltään ole tullut koko kriisin aikana mitään ratkaisuehdotuksia kulujen säästämiseksi tai tilanteen hallintaan saamiseksi. Koko ajan odotetaan vain muilta vaatimuksia, joita pyritään sitten kaikin tavoin vitkuttelemaan.
Sitten vielä kiukutellaan niille, jotka ovat estäneet hallitsemattoman konkurssin.
Heh. Karkoittavat vielä turistitkin jotta jää nekin rahat saamatta. Hyvin ne vetää.Ehkei kannata suomalaisten turistien suunnata tuonne kulttuurin ja sivistyksen lehtoon?:doubtful:
Eivät liittyne horoskooppimerkkeihin.Pässi ja kauris vihille Kiinassa
julkaistu 13.2. klo 11:45
Kiinassa pässi ja kauris virallistavat epätavallisen suhteensa ystävänpäivän kunniaksi. Uutistoimisto Xinhuan mukaan eläinten häitä vietetään Yunnanin maakunnassa sijaitsevassa eläintarhassa.
Vierailijat ovat jonottaneet eläintarhaan sen jälkeen kun hoitajat kertoivat uroslampaan ja naaraskauriin alkaneen keskinäiset soidinmenonsa.
Pässi nimeltä Changmao (Pitkäkarvainen) ja kauris Chunzi (Puhdas) virallistavat suhteensa Valentinen-päivän kunniaksi tiistaina. Tapahtumaan myydään 500 erikoislippua, joiden hinta on vajaat kymmenen euroa kappale.
Biologit kuitenkin varoittavat liittämästä eläimiin inhimilllisiä ominaisuuksia. Tutkijoiden mukaan eläinten jättäminen omaan rauhaansa olisi parasta.
AFP
Ouzo:alppu:Ja hienosti pilaavat vielä turismin, joka kuitenkin on suurinpiirtein ainut, joka tuo rahaa Kreikalle. Tuskin ne pelkällä fetan ja oliivien tuottamisella kauheen pitkälle pärjäävät. :nope:
Veikkaampa että jo nyt vähentynyt Kreikan matkailu vähenee entisestään ja paljon.