Auttaaks noi koutsipökät pimppitreenissä? Itsehän olen kohtalaisen varma, ettei noista keksinnöistä yksikään tule mullistamaan mun arkea lähivuosina. Toi vaatevoimala vois olla, jos se oikeasti toimis uskotulla tavalla, mitä epäilen.'Valmentajapöksyt' on Kuopijosta!
Seurakaverilla ollut käytössä (toipuu takareiden revähtymästä viime talvelta).
Samaa tuossa pohdin. Ja vaikka vaatevoimala toimis niin tuskin se kenenkään, tai ainakaan mun arkea mitenkään varsinaisesti mullistaa.Auttaaks noi koutsipökät pimppitreenissä? Itsehän olen kohtalaisen varma, ettei noista keksinnöistä yksikään tule mullistamaan mun arkea lähivuosina. Toi vaatevoimala vois olla, jos se oikeasti toimis uskotulla tavalla, mitä epäilen.
Ehkä Jonin koska maratonrunkkaussessiot ja sähkön syöttötariffi.Samaa tuossa pohdin. Ja vaikka vaatevoimala toimis niin tuskin se kenenkään, tai ainakaan mun arkea mitenkään varsinaisesti mullistaa.
Ihanpa muuten totta. Löyty lopultakin duuni missä saa tehtyä ison omaisuuden ja pääsee oman itsensä herraksi.Ehkä Jonin koska maratonrunkkaussessiot ja sähkön syöttötariffi.
Kyllä harjoitellaan.Tuosta perjantaisesta kouluammuskelusta lueskelin ja se lienee hyvä esimerkki, että hiukan epätodennäköisempiinkin uhkakuviin kannattaa varautua. Tuolla on saatettu aika monta ihmistä pelastaa sillä, että vastaavia tilanteita on harjoiteltu, henkilökunta ja pienetkin lapset ovat tietäneet miten toimia. Kai Suomenkin kouluissa tuollaisia nykyään harjoitellaan? Omalta kouluajaltani en muista edes yhtään evakuointiharjoitusta. Yhden kerran koulu tyhjennettiin räjähdyksen ja pienen tulipalon takia ja sähellykseksihän se meni. Palokunta meni väärään paikkaan, kun kukaan ei ollut opastamassa, hätänumero meni tukkoon, oppilaat palloilivat pihalla paloautojen tiellä, kun ei ollut mitään kokoontumispaikkaa merkitty jne.
tuli ihan sama mieleen, kun ohjelmaa kattelin. Alotuksen "mainostuksetkin" on TopGearista kopioituja...Halli yrittää olla suomen Jeremy Clarkson.
Halli yrittää olla suomen Jeremy Clarkson.
Kopkop. Ei vaan riitä resurssit, joiden täytyy TopGearissa olla tähtitieteelliset. On välillä meinaan sellaista menoa. Parhaimmillaanhan TopGear on huikeutta, mutta välillä kiusallista katseltavaa.tuli ihan sama mieleen, kun ohjelmaa kattelin. Alotuksen "mainostuksetkin" on TopGearista kopioituja...
Komp pomp. Joskin täytyy sanoa tosta aiemmin mainitsemastasi Teknarista että kun katsoin jakson jossa Alen "arvosteli" GTR:n vanhalla Nyrrellä niin kyllä se asiantuntemuksen taso joka katsojalle välittyi oli tismalleen samalla tasolla kun jos ratissa olis ollut burb.Mutta vois tossa Ajoneuvoksessa noita superautoja ajaa joku, joka niitä osaa ajaa ja niistä kertoa. Tollanen lentokentällä kylkiedellä ja kaadulla sudittelu on melkeinpä myötähävettävää seurata. Ainakin auton väärinkäyttöä se on.
Ton vuoksi olen diggaillut enempi Fifth Gear -sarjasta. Ajetaan oikeesti niitä autoja radalla eikä pelkästää polteta kumia ja jutut ole noinniinkun muutenkin kuivakkaa isolla rahalla käsikirjoitettua "huumoria". Tosin siinä on myös sitten niitä vähän tavallisempia autoja myöskin mukana.Kopkop. Ei vaan riitä resurssit, joiden täytyy TopGearissa olla tähtitieteelliset. On välillä meinaan sellaista menoa. Parhaimmillaanhan TopGear on huikeutta, mutta välillä kiusallista katseltavaa.
Mutta vois tossa Ajoneuvoksessa noita superautoja ajaa joku, joka niitä osaa ajaa ja niistä kertoa. Tollanen lentokentällä kylkiedellä ja kaadulla sudittelu on melkeinpä myötähävettävää seurata. Ainakin auton väärinkäyttöä se on.
Joo... oikeessa oot. Alen osaa ajaa paljon paremmin kuin puhua. Piti oikein tsekata juutuupista.Komp pomp. Joskin täytyy sanoa tosta aiemmin mainitsemastasi Teknarista että kun katsoin jakson jossa Alen "arvosteli" GTR:n vanhalla Nyrrellä niin kyllä se asiantuntemuksen taso joka katsojalle välittyi oli tismalleen samalla tasolla kun jos ratissa olis ollut burb.
Että mitä vittua?Ei ole tähän uutiseen oikein mitään sanottavaa. Vetää vähän sanattomaksi.
Karu totuus: Aselakeja ollaan höllentämässä ympäri Yhdysvaltoja
Esimerkiksi Michiganissa päättäjät hyväksyivät vain päivää ennen Connecticutin tragediaa osavaltion koulujen vastustaman ehdotuksen, joka sallii kätkettyjen aseiden kantamisen osavaltion kouluissa.