Avaruusajattelua.W... T... F... ???
Avaruusajattelua.W... T... F... ???
Olette jumiutuneet vakiintuneeseen kulttuurisidonnaiseen ajatusharhaan.W... T... F... ???
Meneekös toi sit silleen, että jos raisk... eikun työntää jotain (mies sen kovana jököttävän pissavehkeensä) tarpeeksi nuoren tai tarpeeksi vanhan tai ns. hedelmättömän naisen sisään (sinne pissavehkeeseen), niin kyseessä ei voi olla raiskaus vaan nimenomaan tuollainen pahoinpitely tai törkeä pahoinpitely? :doubtful: Jotenkin sellainen fiilis nyt, että et kovin kauaa tuota ajatusrakennelmaasi pystyttänyt...En kyllä ymmärrä miten miehen voi yrittää saada paksuksi työntämällä jotain sisään. Ilmeisesti on olemassa jonkin verran miehiä joilla mutaation vuoksi on kohtu vatsassa, mutta ei heitäkään raskaaksi saa aukkoihinsa tunkeutumalla. Ehkä miehen raiskaukseksi voisi tulkita teon naisen tekemänä, jolla nainen mahdollisesti tulee raskaaksi. Raiskaukseksi voisi ehkä tulkita myös mieheen tai naiseen kohdistuvan teon, joka vaikuttaa lisääntymiskykyyn. Silloin miehen raiskaus onnistuu mieheltäkin.
Muuten kyseessä on pahoinpitely tai törkeä pahoinpitely.
Onko sillä mitään vaikutusta tapahtuman kategoriaan, seuraako siitä raskaus vai ei? Että jos vaikka raiskauksen seurauksena nainen tulee raskaaksi, niin ei se sit olekaan raiskaus. Mikä kyllä olisi jotenkin ristiriidassa sen kanssa, että *se ei voi olla raiskaus jos kohde ei voi tulla raskaaksi*. Eli ainoastaan siinä tapauksessa jos raiskattu nainen tulee raskaaksi, on kyseessä ollut raiskaus. Vai hä? Aika vahva on mulla tuo kulttuurisidonnainen ajatusharha. Onnistuuko siitä irtautuminen ihan pähkäilemällä vai vaatiiko jotain kemiallisia apuja?Olette jumiutuneet vakiintuneeseen kulttuurisidonnaiseen ajatusharhaan.
Tai jos raiskaaja on hedelmätön, niin kyseessä ei voi olla raiskaus?Onko sillä mitään vaikutusta tapahtuman kategoriaan, seuraako siitä raskaus vai ei? Että jos vaikka raiskauksen seurauksena nainen tulee raskaaksi, niin ei se sit olekaan raiskaus. Mikä kyllä olisi jotenkin ristiriidassa sen kanssa, että *se ei voi olla raiskaus jos kohde ei voi tulla raskaaksi*. Eli ainoastaan siinä tapauksessa jos raiskattu nainen tulee raskaaksi, on kyseessä ollut raiskaus. Vai hä? Aika vahva on mulla tuo kulttuurisidonnainen ajatusharha. Onnistuuko siitä irtautuminen ihan pähkäilemällä vai vaatiiko jotain kemiallisia apuja?
Etymologia:
Sana raiskata merkitsee varsinaisesti pilaamista ja turmelemista (vrt. esim. metsänraiskaus tai raiskata luontoa). Raiska tarkoittaa pilattuja tai pilalle menneitä esineitä ja ihmisiä (vrt. raiskio). Sanat raihnas, roju ja raju lienevät samaa kantaa. Vanhassa kielenkäytössä avioliiton ulkopuolinen naisen makaaminen oli naisen pilaamista eli raiskaus riippumatta siitä, tehtiinkö se väkisin.
Mangelo, se on raiskaus, ei raskaus. Tunnetaan myös nimellä "väkisinmakaaminen."
RaskauksiaMangelo, se on raiskaus, ei raskaus. Tunnetaan myös nimellä "väkisinmakaaminen."
Eiköhän.Voikohan itsensä raiskata?
Tosiaan juu toikin vielä.Tai jos raiskaaja on hedelmätön, niin kyseessä ei voi olla raiskaus?
No siis kaikki oli ihan niinku ihan ja meikä vaan tiätsä ihan vaan silleen ihan vaan ja sit taas kaikki oli edelleen ihan niinku ihan mut sit mä paljastin että emmä niin silleen tiätteks niinku silleen, mut ei ne uskonu.Tilanteen voi pelastaa ainoastaan siten että seuraava kommentti on tyyliä: "Heh, hahmot luuli että mä luulin. Vähänks oli hyvä trolli kato hei kamoon."
Sanoinko mä "pelastaa"? En varmaan sanonu.