Albert Oil
Hippi ja juntti
Elä vittuile kun et ossoo.
Hitto - meni hetki ennenku hokasin. Ei aina muista kilpailijaa.Pahus. Taas Forum jää kakkoseksi. Onkohan taas kurskin ammattitaidolla toimittamaa materiaalia.
Sympaattisen oloinen nuorukainen. Sattumien summana kävi nyt tuollainen väärinkäsitys, vaikka hyvällä asialla oltiin. Tosin itse alkaisin kirkumaan, jos esim. 21-vuotias nainen olisi yöllä kämppääni ilmestynyt minua hieromaan.Nainen heräsi aamuyöllä – sängyssä oli hiippari
Niin, aivan. Varmaan paras ratkaisu tilanteen rauhoittamiseksi.
Kannattaa nukkua asunnon ovi avoimenaan tämän toivossa.Sympaattisen oloinen nuorukainen. Sattumien summana kävi nyt tuollaisen väärinkäsitys, vaikka hyvällä asialla oltiin. Tosin itse alkaisin kirkumaan, jos esim. 21-vuotias nainen olisi yöllä kämppääni ilmestynyt minua hieromaan.
Niinistö kommentoi ilmaharjoittelua
Tasavallan presidentti Sauli Niinistö
on kommentoinut ilmavoimien
harjoitusten ympärillä käytyä
keskustelua.
Niinistö sanoi, että ennen
osallistumista pitää selvittää, mistä
on kysymys ja mitä Suomelta odotetaan.
Hän ei omasta mielestään ole
varsinaisesti puuttunut asiaan, vaan
halunnut ainoastaan tietää, mistä
asiassa on varsinaisesti kysymys.
Helsingin Sanomat kertoi sunnuntaina,
että presidentillä ja hallituksella
olisi kiistaa ilmavoimien
harjoittelusta Yhdysvaltojen kanssa.
Nainen heräsi aamuyöllä – sängyssä oli hiippari
Niin, aivan. Varmaan paras ratkaisu tilanteen rauhoittamiseksi.
Henkiset kärsimykset ja oikeudenkäyntikulut ymmärrän, mutta että kivusta ja särystä 1800 euroa? Hartiat kipeytyi ilmeisesti siitä hieromisesta.Oikeus määräsi miehen maksamaan naiselle korvauksia henkisestä kärsimyksestä 1000 euroa, kivusta ja särystä 1800 euroa sekä oikeudenkäyntikuluja 2800 euroa.
Ihan hirveetä sekoilua valtionjohdolta. Pidin Niinistöä kunnon valtiomiehenä, mutta sehän on täys Mikki Hiiri. :thumbfh:Hyvä Sale. Pihalla kuin lumigubbe. Ensin vatuloidaan Tuomiojan kanssa Stubbin selän takana ja sen jälkeen kielletään, että olis vatuloitu. Nyt ei edes tiedä että on kututtu.
Asianajaja on näissä jutuissa aina suurin voittaja.Henkiset kärsimykset ja oikeudenkäyntikulut ymmärrän, mutta että kivusta ja särystä 1800 euroa? Hartiat kipeytyi ilmeisesti siitä hieromisesta.
Mielestäni tuossa on sellaista viisautta, jota kannattaa alamaisilleen jakaa. Ennen osallistumista yhtään mihinkään pitäisi aina muistaa selvittää, että mistä on kysymys.Niinistö sanoi, että ennen osallistumista pitää selvittää, mistä on kysymys...
Mihinköhän Niinistön kansansuosio edes kumpuaa? Tietyistä syistä en pysty 90-luvun tapahtumia muistamaan, mutta 2000-luvun alussa kuvattiin jo joka paikassa (=Itse Valtiaissa) ihan helvetin kovana jätkänä.Ihan hirveetä sekoilua valtionjohdolta. Pidin Niinistöä kunnon valtiomiehenä, mutta sehän on täys Mikki Hiiri. :thumbfh:
Ei jauha paskaa, harkitsee sanomisensa, aloittanut varastohommista.Mihinköhän Niinistön kansansuosio edes kumpuaa? Tietyistä syistä en pysty 90-luvun tapahtumia muistamaan, mutta 2000-luvun alussa kuvattiin jo joka paikassa (=Itse Valtiaissa) ihan helvetin kovana jätkänä.
Ulkoministeriön virkamies: 20 vuoden kehitysyhteistyöhankkeet menneet täysin hukkaan
Ei tämä nyt kauheasti yllättänyt. Ehkä olisi pitänyt laittaa enemmän.
Mutta kouhotus senkun jatkuu.Mitä Kääriäinen sitten sanoo niille maailmanparantajille, jotka haluavat viedä demokratiaa kehitysmaihin?
– Yritän olla hiljaa. Olen huomannut, että jään toiselle puolelle omien ajatusteni kanssa.
UPEAA! Hienoa Savonlinna. Hyvä kotikylä! Ville Leinon lisäksi saatu muitakin epäonnistumisia aikaan.Suuria epäonnistuneita kehitysyhteistyöhankkeita kutsutaan valkoisiksi elefanteiksi.
Suomen valkoisiin elefantteihin kuuluu Dar es Salaamin satamaan 1970-luvulla uponneet, Savonlinnan telakalla rakennetut kalastustroolarit.
Tarinat armeijan räjähteitä uudenvuodenyönä räjäyttelevistä kapiaisista eivät tunnukaan enää niin urbaaneilta legendoilta.Upseerin huolimattomuus johti pahoihin vammoihin, kertoo Turun Sanomat.
Lehden mukaan neljän miehen illanvietto Raisiossa sai ikävän käänteen, kun tapaushetkellä puolustusvoimien upseerina työskennellyt mies ampui kaveriaan järeällä käsiaseella.
Kavereilla oli Turun Sanomien mukaan tapana huvitella ammuskelemalla toisiaan muovikuula-aseella. Niinpä kun yksityisasunnossa vietetyn illan tiimellyksessä asunnon omistaja antoi upseerille aseen käteen, tämä ampui kaveriaan pakaraan. Luoti kulki vatsan läpi tullen kyljestä ulos.
Ampuminen tapahtui vuonna 2013.
Miehet olivat nauttineet muutaman oluen illan aikana. Tilanteeseen ei paikallaolijoiden mukaan liittynyt mitään riitaa.
Aseen omistaja - hänkin puolustusvoimissa työskennellyt mies - ei osannut selittää oikeudessa, miksi hän tarjosi järeää asetta upseerille.
Ampuja kertoi, että ei voinut mitenkään tietää aseen olevan oikea. Asunnon omistajalla on muovikuula-ase, joka muistuttaa erehdyttävästi oikeaa Glock 17 -merkkistä pistoolia.
Varsinais-Suomen käräjäoikeus oli ampujan kanssa samaa mieltä. Syyttäjä vaati asetta käsitelleille rangaistusta törkeästä pahoinpitelystä ja toissijaisesti vammantuottamuksesta.
Käräjäoikeus tuomitsi ampujan vammantuottamuksesta ja ampuma-aserikoksesta 100 päiväsakkoon. Aseen omistaja sai 80 päiväsakkoa.